Minulla on atooppinen iho. Kesällä aurinko parantaa ihoani, mutta ne kohdat, joissa ihottuma on ollut pahana, eivät rusketu ollenkaan. Käsissä, etenkin taipeissa, minulla on valkoiset laikut.
Onko muilla samalla tavalla? Ihanaa tosin on kun ihottuma on parempana kesällä, pieni ongelma nuo valkoiset laikut siihen verrattuna.
ihottuma
3
396
Vastaukset
- laikkulady81
Moi! Kuules näkisit vaan... Mun poikaystävälle mä oon pantterinainen kun olkapäät, käsivarret ja yläselk varsinkin on ihan valkosta laikkua täynnä.. Aluks kun rusketuin niin ne meni punaiseksi ja sit tuli ihottuma ja kun se parani ni valkoset läiskät van jäi... Mulla siis myös atopia ollut 25-vuotta, mutta tää "vaiva" on nyt vasta viime vuosina tullut esiin... Mutta kuules kohtalotoveri, nautitaan jokaisesta auringonsäteestä vielä kun voidaan...! :)
- juttuja
mullakin nuo laikut. Varsinkin edellisen talven ihottuma-alueet jäävät kesällä valkeiksi. Vähän harmittavat kun näkyvät niin hyvin käsivarsissa, mutta jospa se iho pysyisi ensi talven parempana, niin pääsisi seuraavana kesänä nauttimaan tasaisemmasta rusketustuksesta !
juttuja kirjoitti:
mullakin nuo laikut. Varsinkin edellisen talven ihottuma-alueet jäävät kesällä valkeiksi. Vähän harmittavat kun näkyvät niin hyvin käsivarsissa, mutta jospa se iho pysyisi ensi talven parempana, niin pääsisi seuraavana kesänä nauttimaan tasaisemmasta rusketustuksesta !
Syy noihin läntteihin on ehdottomasti kortisonit.Sillä nehän ohentavat ihoa ja näin ollen pigmentti häipyy.Minulla tosin tuollaisia laikkuja ei vielä ole..vai voisiko syy olla siinä,että olen ottanut valohoitoa ihottumaani joten se tavallaan estää laikkujen muodostumisen?Tietoa kellään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022236- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘611091Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis611067- 511027
- 36952
- 33824