mistä niitä saa? mitä ne maksaa? kuinka paljon aikasemmine pitää ottaa eka? kuinka plajon autaa rusketukseen :)? ja mikähän olis kertoimeni kun viikonpäästä olisisi reissu turkkiin ja yleensä en pala kovin helposti :)?
aurinkokapselit
16
11211
Vastaukset
- äitikkä
:=)
- sahu
No mä otin sellasia yks kesä. mut ei ne mun mielestä mitään auttanu. Ja valitettavasti en muista mistä niitä osti, muistaakseni jostain postimyynti jutusta.
- Ketsup
Olen samaa mieltä. Olen syönyt niitä muutaman kerran enkä ole mitään eroa huomannut rusketuksessa. Mun mielestä höpö höpö juttuja.
- ainakin
sieltä tuttavani ainakin viime kesäksi niitä osti. Itse olen syönyt keväästä saakka karoteenitabletteja, etten palaisi niin helposti ja ruskettuisin paremmin. Ja kyllä voin sanoa että toimii. Itsekin lähdössä reissuun, 19.8 :)Siellähän se teho sitten nähdään.
Hyvää matkaa!! - matka
Suosittelen osta bioteekin aurinko kapseleita.keltainen pahvi paketti.maksaa n.10 egee.aloita ainakin viikkoa ennen matkaa ja 2 tablettii kerral ja syö koko loma yhtä tai kahta.olen käyttäny kyseistä tuotetta ja todella hyvä vaikutus.suosittelen myös lapsille sillä omanikin ovat käyttäneet ja kaunis palamaton rusketus myös heillä.HYVÄÄ LOMAA
- parhaita
Vivida sunit on hyväksi todettu,alotan 2 viikkoa ennen matkaa ja syön matkallakin.
Myös tyttäreni joka on "kalkkilaivan kapteeni" syö niitä ja pystyy olemaan pidempään auringossa ja käyttää pienempi kertoista rasvaa.
Mä käytän 3-4 päivää nro 12 ja loppuloma nro 6,en pala helposti.Sen jälkeen kun löysin Vividat en ole palanut enää kertaakaan.- tyhmänä kyselee
???
- hain
äskettäin Bioteekin Aurinkokapseleita, niitä luontaistuotekaupassa suositeltiin.. eikä ollut kalliita 11,95€/50 kpl.. ja yks päivässä pitää popsia.
- Kalli
Viime vuonna kokeilin ekaa kertaa kapseleita, en uskonut tehoon. Mutta täytyy myöntää, että paremmin kestin palamatta, kauniin kellertävän rusketuksen sain. Ostin luontaistuotekaupasta, hintaa en muista, mut oli joku tarjous 2 yhden hinnalla.
Tänä vuonna päätin kokeilla postimyynnissä myytävää "eka paketti postikulujen hinnalla", Vitalis (Maarianhaminalainen). Ja täytyy sanoa, että vielä paremmiksi totesin nämä! Aivan sikana tarttuu aurinko, ei palamista, ei kesimistä ja tosi kaunis rusketus. Mutta "mustaksi" en tule, en sitten millään ;-( Vitalis tuli siis suoraan kotiin, eka pkt postikuluilla, 2. ja 3. n. 30e (?).
Aion muinakin vuosina syödä ennen reissua, sen aikana ja jälkeen aurinkokapseleita, koska ainakin omalla kohdallani on toiminut. Olen aloittanut n. 1½ kk ennen matkaa, eli kokonaisuudessan syönyt n. 3 kk per kesä.- vitalista?
Mistä postimyyntifirmasta Vitalista olet ostanut?
- Visitor
Söimme näitä kapseleita pari viikkoa ennen lomaa ja paloimme silti kertoimien 30 ja 40 aurinkovoiteista huolimatta.
Olen kuullut, en siis kokeilllut, että aspiriinin syönti muutaman viikon ennen matkaa estää palamista.- ei kyl
ihme että joku uskaltaa mainostaa aspiriinia vielä kun se on todella pahasta vatsalle...ja tuo neuvo että sit ei pala jos syö aspiriinia kuulostaa tosi älyttömälle!
- Kokeillut
ei kyl kirjoitti:
ihme että joku uskaltaa mainostaa aspiriinia vielä kun se on todella pahasta vatsalle...ja tuo neuvo että sit ei pala jos syö aspiriinia kuulostaa tosi älyttömälle!
Jos olet syonyt aurinkokapseleita ja kayttanyt suojavoidetta niin siltikin pitaa olla jarkea itsensa grillaamisessa!Jos olet kok pvan auringossa niin takuuvarmasti palat.
Sama kuin jos ei syo suolaa ja juo tarpeeksi nestetta niin tulee lampohalvaus. Onko palaminen ja lampohalvaus omasta arviointikyvysta johtuvia virheita vai kenen mokia?Sinun vai jonkun muun - Visitor
Kokeillut kirjoitti:
Jos olet syonyt aurinkokapseleita ja kayttanyt suojavoidetta niin siltikin pitaa olla jarkea itsensa grillaamisessa!Jos olet kok pvan auringossa niin takuuvarmasti palat.
Sama kuin jos ei syo suolaa ja juo tarpeeksi nestetta niin tulee lampohalvaus. Onko palaminen ja lampohalvaus omasta arviointikyvysta johtuvia virheita vai kenen mokia?Sinun vai jonkun muunPalaminen on tietenkin oma moka, vaikka olisin käyttänyt mitä suoja-aineita. Kerroin vain oman kokemukseni, ettei aurinkokapseleilla ole mitään virkaa. Omaa tyhmyyttäni poltin nahkani enkä ketään tästä syyttänytkään. Olen tosin poikkeuksellisen herkkäihoinen.
Mitä aspiriiniin tulee, kerroin vain, mitä olen kuullut, en siis ole kokeillut itse ja kyseinen lääke, jota myydään edelleen käsikauppalääkkeenä (onkohan edes niin vaarallista kuin kerrot) on varmasti tutkittu satoja kertoja huolellisemmin kuin jokin luontaistuotekaupan aurinkokapseli. Tuskin aspiriinia syödään auringon polttamisen estämiseksi laatikkotolkulla päivässä. - Keinon kokeillut
Kokeillut kirjoitti:
Sama kuin jos ei syo suolaa ja juo tarpeeksi nestetta niin tulee lampohalvaus. Onko palaminen ja lampohalvaus omasta arviointikyvysta johtuvia virheita vai kenen mokia?Sinun vai jonkun muunJos iho palaa niin turkkilaisten kayttama konsti on laittaa iholle luonnon yugurttia.Se imeytyy iholle tosi nopeasti mutta toimii.Haju vain kauhea kuumassa.
Kylla aurinkokapselit toimii, mutta jos ei yhtaan pohjia ja tosi vaalea iho, niin ei auringonottoa paljon ennen klo 16 sta.
Tanaankin oli lampotila jo klo 11 36C Alanyassa.Rantahiekalla viela paljon enemman.
- Anonyymi
Mytanin rusketuspillereistä kokemuksia?
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882