Onko kukaan suorittanut lukiota kahdessa vuodessa? Jos niin miten paljon sulla oli kursseja yhdessä jaksossa?
Aikuislukio kahdessa vuodessa?
2
1942
Vastaukset
Aikuislukiossa kurssien vähimmäislukumäärä on 44. Vuodessa on 5 jaksoa, kahdessa vuodessa siis 10 jaksoa.
44/10=4,4
Eli siis keskimäärin 4,4 kurssia jaksossa.
Eli ei todellakaan mahdotonta, kun toiset käyvät tavallisen lukion 75 kurssia 2-2,5 vuodessa....- ihan noin
Ei aikuislukion kurssimäärää voi kuitenkaan laskea ihan noin. Pitää ottaa huomioon, että jos haluaa myös kirjoitukset suorittaa sen kahden vuoden sisällä, niin kirjoitusten aikana on hankala suorittaa enää kursseja, kun pitää keskittyä kirjoitettaviin aineisiin ja kaikki lukion kurssit pitää olla suoritettuna toisen vuoden neljännen jakson lopussa, että saa myös päättötodistuksen ja yo-todistuksen. Takarajana on myös se, että päästäkseen ilmoittautumaan yo-kirjoituksiin, pitää olla ko aineitten pakolliset kurssit valmiina ja muistakin suurin osa. Eli en jakaisi tuota kurssimäärää kymmenellä jaksolla, vaan yhdeksällä tai vielä mieluummin kahdeksalla, jolloin yhdellä jaksolla suoritettavien kurssien määrä jo nousee isommaksi.
Tiedän kuitenkin useita, jotka ovat tehneet aikuislukion kahdessa vuodessa, joten suunnitellen se kyllä onnistuu. Pitää vain miettiä omat mahdollisuutensa ja ajankäyttönsä. Joissain kouluissa on mahdollisuus myös etäopiskeluun, sillä voi saada joustoa ajankäyttöönsä, jos oma opiskelutekniikka ja motivaatio on riittävän hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760