Koirakoulu Pieni koiruus järjestää 13.8. Suuri koiruus - koiratapahtuman Helsingin Tuomarinkylässä.
Ohjelmassa mm.
Match Show
Möllitoko
Nakinsyöntikilpailu
Lisäksi ohjelmassa on mm. pelastettujen ja uudelleensijoitettujen koirien tottisnäytös, suojelukoiranäytös, koirakoulu Pieni koiruus Ay:n ja Pelastetaan koirat ry:n esittelypiste sekä Helsingin vinttikoirakeskuksen järjestämä buffet!
Lisää infoa löytyy sivuiltamme http://www.pienikoiruus.com , etusivulla linkki tapahtumaan.
Lämpimästi tervetuloa viettämään iloista päivää kanssamme!
SUURI KOIRUUS -tapahtuma 13.8. Hki
4
393
Vastaukset
- juhuhuu
Noniin, nyt sitten vihdoinkin sitä aikataulua...
Kehiin ilmoittautuminen alkaa klo 11, kehät n. klo 12.
Möllitoko pyritään aloittamaan myös n. klo 12.
Suojelukoiranäytös n. klo 13-14 välillä ja suojelukoiranäytöksen jälkeen "Hylätystä hyväksi ystäväksi" -tottisnäytös.
Nakinsyöntikisa starttaa Pelastetaan Koirat ry:n toimesta n. klo 12 ja kisan tuotto menee Pelastetaan Koirat ry:n kautta kodittomien koirien hyväksi.
Puffetti on Helsingin Vinttikoirakerhon järjestämä. Alue on aidattu, myös wc-tilat löytyy.
Nähdään!- blackmagictiger
ENPÄ TAIDA PÄÄSTÄ
- ericak
blackmagictiger kirjoitti:
ENPÄ TAIDA PÄÄSTÄ
mitkä luokat ,)?
- kiinnostunutf
Syökö koira yhden nakin ja siitä aika vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984