Mulla oli tuulimunaraskaus, joka kaavittiin neljä viikkoa sitten. Nyt sitten odottelen menkkoja että pääsis taas yrittämään uutta raskautta. Kertokaa ihmiset onko teillä tullut valkovuotoa juuri ennenn menkkoja?Mulla on ollut muutaman päivän ajan ihan menkkamaisia oireita ja nyt kovasti toivon niiden alkavan, eilen kuitenkin alkoi runsas ja paksu valkovuoto. Luin netistä että yleensä ovulaation aikaan tulee valkovuotoa, eli silloinhan kierto olisi vasta puolessa välissä :(
valkovuoto ennen kuukautisia
Nimetön
4
6277
Vastaukset
- Bumblebee
Mulla tulee valkovuotoa oviksen aikana ja sitten ennen menkkoja, ja joskus sitä tulee jatkuvasti oviksesta menkkoihin asti. Joten älä hätäile vielä! :)
- lääkär
Valkovuoto lisääntyy ennen ovulaatiota (ns. limatulppa) ja myös ennen kuukautisia. Naisilla normaalisti tulee siis koko ajan kierron aikana valkovuotoa, joillakin tulee normaalisti todella paljon, jotkut taas pärjäävät ilman pikkuhousunsuojia.
- anaalityyppi
no mulla ei oo mikään noista alkanut ja sitten tulee valkovuotoja
- anaalityyppi
siis silti tulee valkovuotoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2674966Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733537- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891686- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2261322Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195