Voi miten iloisena aukaisin sen ikkunan.
Ikkunan ihmeeliseen maailmaan.
Huusin, lauloin, nauroin.
Sain ystäviä.
Sain ystävän.
Miten uskalsinkin kertoa kaiken.
Sisimpäni avata.
Riepoteltavaksiko?
Luottamuksen lujan tunsin.
Olin onnellinen.
Päiväni kuluivat kuin tanssien.
Pilasinko, likasinko ruudun?
Leikki, jota hetken leikin.
Pilanpäiten kurillani.
Muutikin muotoaan ja karikolle kajahti.
Ruutuuni tulikin särö.
En saanut puhtaaksi,en korjattua.
Yritin.
Mut lasi kun kylmeni ei siitä saanut uuden laista.
Ei!
Olisi kaiketi parempi vaihtaa karmikin.
Aina kuitenkin pidän lasin, vaikka rikkonaisenkin raollaan ja katselen siitä maailmaan.
Ja suren sitä kuinka olin typerä.
Menetin sen kaiken kauniin.
Ikkuna
7
334
Vastaukset
- TöllinLiisa
Lentomme ,se niin ihanalta tuntuu.
Ilmavirrat kannattaa,tunne ,ihanaa!!
On tarve uskoa ja luottaa toiseen ihmiseen.
Tuttu tunne ,pettymys,ystävä.
Käsissämme ,kaikki kaunis pakkaa pilaantuu.
Surullista ,mutta totta.
Kannamme elämän jäljet,ne säröt.
Ei lannistuta,elämän siivellä ,jos olla saa.
Kolhut kyllä muistuttaa ja varaukselliseksi
pakostaki tulee.
Sydän nääs on petollinen ,kaiken aikaa.
Anna olla sen ikkunaruudun ,suojanas,
vaikka kuva onki säröinen,se riittää.
Erittäin kuumaa täälä ,sinulle voimia.LiisaKiitos niin teenkin.
Ikkuna suojana avaraan maailmaan
Ei pääse edes hyönteiset kiusaamaan.
Ihanaa aurinkoista päivää sinulle Liisa
- stupid cupid
lievittävät menetyksen tuskaa. edes väliaikaisesti, ehkä lopulta kokonaan.
kiitos margitta. - Meijan tyttö
nähda kauas siitta ikkunastasi minu talossa on pienet ikkuna ja kylma talvela
- Rellu
Hyvin kuvasit asian jälleen kerran,
lasi on kirkas kun kaikki on hyvin,
särö on särö ystävyydessä, ja joskus
sen karminkin joutuu uusimaan.
Pidetään sitä ikkunaa auki maailmaan,
aina sen takaa jotain paljastuu,
joskus hyvää, joskus huonoa -
joskus rakkauskin sieltä kurkistaa.
Hyvää yötä ja kiitoksia. Hienosti ja oivallisesti kerrot asian.. Näin meille ilmeisesti kaikille on käynyt.
Hieno :)- *MURUKULTA*
surra ja pähkäillä..mutta laita se lasi varastoon... vaihda uuteen.. kirkkaampaan!
Hyvät huomenet sinne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416