Ikkuna

Margitta

Voi miten iloisena aukaisin sen ikkunan.
Ikkunan ihmeeliseen maailmaan.
Huusin, lauloin, nauroin.
Sain ystäviä.
Sain ystävän.
Miten uskalsinkin kertoa kaiken.
Sisimpäni avata.
Riepoteltavaksiko?
Luottamuksen lujan tunsin.
Olin onnellinen.
Päiväni kuluivat kuin tanssien.
Pilasinko, likasinko ruudun?
Leikki, jota hetken leikin.
Pilanpäiten kurillani.
Muutikin muotoaan ja karikolle kajahti.
Ruutuuni tulikin särö.
En saanut puhtaaksi,en korjattua.
Yritin.
Mut lasi kun kylmeni ei siitä saanut uuden laista.
Ei!
Olisi kaiketi parempi vaihtaa karmikin.
Aina kuitenkin pidän lasin, vaikka rikkonaisenkin raollaan ja katselen siitä maailmaan.
Ja suren sitä kuinka olin typerä.
Menetin sen kaiken kauniin.

7

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TöllinLiisa

      Lentomme ,se niin ihanalta tuntuu.
      Ilmavirrat kannattaa,tunne ,ihanaa!!

      On tarve uskoa ja luottaa toiseen ihmiseen.
      Tuttu tunne ,pettymys,ystävä.

      Käsissämme ,kaikki kaunis pakkaa pilaantuu.
      Surullista ,mutta totta.

      Kannamme elämän jäljet,ne säröt.
      Ei lannistuta,elämän siivellä ,jos olla saa.

      Kolhut kyllä muistuttaa ja varaukselliseksi
      pakostaki tulee.
      Sydän nääs on petollinen ,kaiken aikaa.
      Anna olla sen ikkunaruudun ,suojanas,
      vaikka kuva onki säröinen,se riittää.

      Erittäin kuumaa täälä ,sinulle voimia.Liisa

      • Kiitos niin teenkin.
        Ikkuna suojana avaraan maailmaan
        Ei pääse edes hyönteiset kiusaamaan.
        Ihanaa aurinkoista päivää sinulle Liisa


    • stupid cupid

      lievittävät menetyksen tuskaa. edes väliaikaisesti, ehkä lopulta kokonaan.

      kiitos margitta.

    • Meijan tyttö

      nähda kauas siitta ikkunastasi minu talossa on pienet ikkuna ja kylma talvela

    • Rellu

      Hyvin kuvasit asian jälleen kerran,
      lasi on kirkas kun kaikki on hyvin,
      särö on särö ystävyydessä, ja joskus
      sen karminkin joutuu uusimaan.

      Pidetään sitä ikkunaa auki maailmaan,
      aina sen takaa jotain paljastuu,
      joskus hyvää, joskus huonoa -
      joskus rakkauskin sieltä kurkistaa.

      Hyvää yötä ja kiitoksia.

    • Hienosti ja oivallisesti kerrot asian.. Näin meille ilmeisesti kaikille on käynyt.

      Hieno :)

    • *MURUKULTA*

      surra ja pähkäillä..mutta laita se lasi varastoon... vaihda uuteen.. kirkkaampaan!
      Hyvät huomenet sinne!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe