Moniko vaihtoi operaattoria hintojen nousun jälkeen, tuskin kovinkaan moni. Kuinkahan moni harkitsee operaattorin vaihtoa, kun määräaikainensopimus on lakannut olemasta voimassa, tuskin kovinkaan moni. Tästä seuraa se, että hyväksymme hiljaa hintojen nostamisen, ja sen että pian sen tekevät kaikki. Emme siis voi syyttääkun itseämme, jos kohta maksamme yli 10 senttiä minuutti puheluista.
Soneran hinnat nousivat
13
1223
Vastaukset
- Näsän matti
Mutta eikö yleensä ole kyse siitä, että puheluiden hinnat ja perusmaksut on tasolla, että puhelutoiminta ei kannata.
Mun mielestä tuo puhelun aloitusmaksu on aika sika, kun yleensä puhelut on lyhyitä... Niin miksi sitten ei yhdìstetä liittymiä ja laiteta hintoja oikeiksi?- assssh.
Täytyy muistaa että hinnat on eurohintoja niin että kyllä niissä varaa on jos katsoo operaattoreiden voittoja.
- Erkki L.
olet kyllä täysin oikeassa. Ne ihmiset, jotka eivät liittymää vaihda kun hinnat nousevat ja vain marisevat. Ovat suurin syy siihen, että hinnat nousevat. Sillä asiakkaat hyväksyvät hintojen nousun näillä toimenpiteillä. Omat toimenpiteeni olivat liittymän vaihto ja näin tein kantani selväksi: En halua hintojen nousevan!
- Niin tein minäkin
Liittymän vaihto on ainoa oikea tapa osoittaa ettei hyväksy näitä älyttömiä hinnannousuja.Asiakkaalla on vain yksi tapa "äänestä jaloilla" kun riittävän moni näin tekee niin se alkaa vaikuttaa jopa Soneraankin.Vaihtoehtoja kyllä löytyy jos vain viitsii tutkia eri operaattoreiden hinnastoja.
- juuri
Niin tein minäkin kirjoitti:
Liittymän vaihto on ainoa oikea tapa osoittaa ettei hyväksy näitä älyttömiä hinnannousuja.Asiakkaalla on vain yksi tapa "äänestä jaloilla" kun riittävän moni näin tekee niin se alkaa vaikuttaa jopa Soneraankin.Vaihtoehtoja kyllä löytyy jos vain viitsii tutkia eri operaattoreiden hinnastoja.
kun vain kaikki älyäisivät tuon...
- sonerattaja
juuri kirjoitti:
kun vain kaikki älyäisivät tuon...
Mutta jos on kestoetu asiakas (12kk sopimus) saa sunnuntait puhua eurolla, ja lauantait kahdella elokuun alusta lähtien.
Siitä tulee joillekin monen sadan euron säästöt, ei siinä silloin muutamat alotusmaksuihin huvenneet eurot paljon jaksa enää kiinnostaa. :)
Eli SIKSI kaikki eivät äänestä jaloillaan, vaan tekevät laskutoimituksia päässään ja päätyvät jäämään asiakkaaksi. - Jos on
sonerattaja kirjoitti:
Mutta jos on kestoetu asiakas (12kk sopimus) saa sunnuntait puhua eurolla, ja lauantait kahdella elokuun alusta lähtien.
Siitä tulee joillekin monen sadan euron säästöt, ei siinä silloin muutamat alotusmaksuihin huvenneet eurot paljon jaksa enää kiinnostaa. :)
Eli SIKSI kaikki eivät äänestä jaloillaan, vaan tekevät laskutoimituksia päässään ja päätyvät jäämään asiakkaaksi.Niin juuri jos on jaloita sidottu eikä pääse eroon niin on sitä kait jollain itselleen perusteltava.Kyllä se niin on että ainakin minulle riittää soneran tappioiden maksaminen.Tänään uutiset kertoivat että suomen sonera on oikea riippakivi soneralle ja nippanappa yltää plussanpuolelle.Elättäkää vain ulkomaan eläviä se ,se on suomen edun mukaista.
- ennenkin kirjoitat
Jos on kirjoitti:
Niin juuri jos on jaloita sidottu eikä pääse eroon niin on sitä kait jollain itselleen perusteltava.Kyllä se niin on että ainakin minulle riittää soneran tappioiden maksaminen.Tänään uutiset kertoivat että suomen sonera on oikea riippakivi soneralle ja nippanappa yltää plussanpuolelle.Elättäkää vain ulkomaan eläviä se ,se on suomen edun mukaista.
Voi sua, meneppäs katsomaan uusia osavuosikatsauksia. Tais olla tapojensa mukaisesti jälleen kerran soneran tulokset parantuneet ja voitot lisääntyneet kiitettävällä tavalla.
- siitä vaan
no lopettakaa tuollainen urputtaminen, ketä kiinnostaa!
Luulen että Sonera eikä muutakaan operaattorit juuri kaipaile tuollaisia onnettomia 5- 10 e/kk
asiakkaita jotka vaan itkee hinnoista.- mutta
Eihän tuollaisilla laskuilla pysty paljoa säästämäänkään, mutta sinnehän jää myös ne, joiden laskut ovat 30-100 euroa. Nämä henkilöt pystyisivät säästämään paljonkin. Olet ilmeisesti Soneralla hommissa, kun kalikka kalahti noin pahasti. Muistaa kannattaa, että tämän päivän kympin asiakas saattaa olla satasen asiakas huomenna. Mistä muuten tiedät, että onni riippuu puhelinlskun suuruudesta?
- Iso perhe
Minulla on poika, joka soittaa muutaman sekunnin puheluja puolen tusinaa päivässä. Niissä hän pikaisesti ilmoittaa tulleensa koulusta kotiin, menevänsä kaverille tai vain kuullakseen äidin äänen tms. Hänelle kertyy puheaikaa n. 30 min/kk, mutta näistä aloitusmaksuista johtuen lasku on n. 25-30 €/kk. Toisen pojan puhelin on DNA:n verkossa. Hänen vastaavista puheluistaan lasku on n. 3-5 €/kk. Pojat eivät tarvitse puhelintaan joutavaan höpöttelyyn, vaan puhelin on lähinnä yhteydenpitoväline kotiin. Typeryyttäni en ollut tarpeeksi aikaisin asialla ja jouduin SONERAN kurimukseen vielä vuodeksi. Niin ja piankos sitä yhden liittymän puhelut maksaa, mutta isossa perheessä( 7 hk) tarvitaan monta littymää ja silloin 10 euroakin on PALJON!!!!!!!!!
- Taata Tampereelta
Sonera matkapuhelinliittymäsi kuukausimaksu muuttuu....
Tälläinen kirje tuli tänään. Ja eikun ihmettelemään tätä Soneran vedätystä.
Kuuden eri liittymän, mitä kirjeessä oli lueteltu jokaisen HINTA NOUSI
2 eur/kk on todella järkyttävää. Mihin perustuu? Kaikki on noussut jatkuvasti.
Paperinen kirje maksaa nyt jo 3 - 9.60 euroo kirje. Mihin perustuu?
Millä oikeudella? Mitkä ovat asiakkaan oikeudet? Törkeetä toimintaa ja meirän
päättäjat hyväksyy kaiken vedätyksen ja kierouden. Tämän päivän motto on TEE ITSE ja MAKSA VIELÄ SIITÄ pankeille ja operaatoreille ym Asiakaspalvelua ei ole enää lainkaan, tokkopa nää Soneraliset ja muut tietää mitä tarkoittaa KIITOS OLE HYVÄ PÄIVÄÄ NÄKEMIIN... SONERA TÄÄLLÄ HYVÄÄ PÄIVÄÄ; MITEN VOIN PALVELLA
ym ym eli missä on hyvä asiakaspalvelu. Asiakashan on se joka maksaa teidän palkat
Vihainen Taata TampereeltaHei Taata,
Täällähän sitä ollaan, Soneran asiakaspavelusta :)
Olet saanut kirjeen joka koskee tosiaan hintamuutosta noissa muutamassa liittymätyypissä. Tässä on kyse wanhoista liittymätyypeistä joita on vielä jonkin verran käytössä.
Kysyit että mihin perustuu, kirjeessä mainittiin se että uusi hinta sisältää nettipaketin joten jatkossa noilla liittymillä ei voi saada kymmenien eurojen yllätyslaskuja netin käytöstä. Kannattaa huomioida että vähänkään tuoreempi puhelin sisältää nettitoiminnon.
Suosittelen sellaista että jos liittymä kuuluu niiden joukkoon jossa hinta nousee, se kannattaapi vaihtaa pikimmiten ajan tasalle. Meinaan uusissa liittymissä on edullisemmat hinnat. Nykyään löytyy pakettiliittymiä, tai käytönmukaan veloitettavia, ja asiakaspalvelu voi auttaa löytämään sinulle sopivan ratkaisun. Soitappa numeroon 0800 133 133 niin kuulet lisää :)
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808