Kytkyn hankkijat ostavat osamaksulla hienon luurin, ei muuta. Tästähän on kysymys, ei palveluista. Ei kukaan, joka aidosti haluaa palveluja, osta luuria osamaksulla ja sitoudu siihen kahdeksi vuodeksi, naurettavaa edes väittää. Ne jotka täällä vinkuvat jostain toimimattomuudesta, ovat tulleet katumapäälle osamaksun suhteen ja yrittävät päästä siitä eroon keinolla millä hyvänsä. Kyllä ne, jotka palveluja seuraavat ja asiaa seuraavat, ostavat luurinsa ihan käteisellä. Puhelimet kehittyvät, samoin palvelut, joten noi luurit ovat kaatiskamaa jo ennen kuin ne onedes maksettu. Jos kerran mokaatte, niin älkää sittä aina syyttäkö toisia, kantakaa vastuunne!!!!
Osamaksulla hieno puhelin
4
1068
Vastaukset
- snobipentu
Hei, apuaaah, siis mun luuri onkin ihan VANHA sit kahden vuoden päästä... Voi ei, mä en jaksa ehkä elää, kun kaikil kavereil on sit ihan salettiin kuulimmat kännyt kun mulla...
Yäääääähhhh!!!- kytkyn
Et oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitin, mutta se olikin oletettavaa. Hävitä nyt vielä se luurisi ja maksa silti ainakin 22 kuukautta sitä kadonnutta ja ajatonta luuriasi :o)
- Luurin
kytkyn kirjoitti:
Et oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitin, mutta se olikin oletettavaa. Hävitä nyt vielä se luurisi ja maksa silti ainakin 22 kuukautta sitä kadonnutta ja ajatonta luuriasi :o)
Voi maksaa myös pois tai vaihtaa uudempaan, joten pysyt kyllä kännykehityksen kärjessä, näin ainakin soneralta sanottiin, toki joudut erotuksen maksamaan niinkuin ostaessasi liikkeestä, ja kännyn hinnan voi toki myös maksaa kokonaan, kunhan kiltisti odottelet asiakspalvelun jonossa tai käyt lähimmässä elisa/saunis/dna/sonera pisteessä kitisemässä.
- ostettu
Niin, se käteisellä ostettu ei sitten vanhene ollenkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672