Kytkyn hankkijat ostavat osamaksulla hienon luurin, ei muuta. Tästähän on kysymys, ei palveluista. Ei kukaan, joka aidosti haluaa palveluja, osta luuria osamaksulla ja sitoudu siihen kahdeksi vuodeksi, naurettavaa edes väittää. Ne jotka täällä vinkuvat jostain toimimattomuudesta, ovat tulleet katumapäälle osamaksun suhteen ja yrittävät päästä siitä eroon keinolla millä hyvänsä. Kyllä ne, jotka palveluja seuraavat ja asiaa seuraavat, ostavat luurinsa ihan käteisellä. Puhelimet kehittyvät, samoin palvelut, joten noi luurit ovat kaatiskamaa jo ennen kuin ne onedes maksettu. Jos kerran mokaatte, niin älkää sittä aina syyttäkö toisia, kantakaa vastuunne!!!!
Osamaksulla hieno puhelin
4
1034
Vastaukset
- snobipentu
Hei, apuaaah, siis mun luuri onkin ihan VANHA sit kahden vuoden päästä... Voi ei, mä en jaksa ehkä elää, kun kaikil kavereil on sit ihan salettiin kuulimmat kännyt kun mulla...
Yäääääähhhh!!!- kytkyn
Et oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitin, mutta se olikin oletettavaa. Hävitä nyt vielä se luurisi ja maksa silti ainakin 22 kuukautta sitä kadonnutta ja ajatonta luuriasi :o)
- Luurin
kytkyn kirjoitti:
Et oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitin, mutta se olikin oletettavaa. Hävitä nyt vielä se luurisi ja maksa silti ainakin 22 kuukautta sitä kadonnutta ja ajatonta luuriasi :o)
Voi maksaa myös pois tai vaihtaa uudempaan, joten pysyt kyllä kännykehityksen kärjessä, näin ainakin soneralta sanottiin, toki joudut erotuksen maksamaan niinkuin ostaessasi liikkeestä, ja kännyn hinnan voi toki myös maksaa kokonaan, kunhan kiltisti odottelet asiakspalvelun jonossa tai käyt lähimmässä elisa/saunis/dna/sonera pisteessä kitisemässä.
- ostettu
Niin, se käteisellä ostettu ei sitten vanhene ollenkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875