Ajatus

R.A.M

Voi olla, että tää aihe on pyritelty täällä jo miljoonaan kertaan, mutta tuli vain mieleen, että voisiko olla mahdollista, että tiera, josta rouva Weasley mainitsi Fleurlle olisi yksi hirnyrkki, sillä tiera on mainittu ennenkin. muistaakseni menninkäisella, joka roikkuu Weasleyden joulukuusessa oli tiera. Lisäksi tiera mainitaan vielä kerron jossain kohdassa, mutta en saa kohtaa mieleeni juuri nyt.

voi olla, että tämä on aivan typerä ajatus, mutta tuli vain mieleen tällainenkin :)

6

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläkin

      tiara!!

    • aukusti

      Mä epäilen tuota erittäin vahvasti, koska eikös Dumbledorella kutosessa ollut aika vahvat epäilyt sen suhteen, että mitkä ne hirnyrkit oikeen on? Taisiis, mä en nää yhtään minkään näköstä järkeä, että miks v*tussa joku Weasley'n suvun tiara ois Voldemortin mielestä jotenkin tyärkeä sille... Kun sehän valkkas niiksi hirnyrkeiksi sellasia esineitä, mitkä merkitsi sille jtn, siis esim ne neljän tuvanperustajan esineet ja muuta, mitkä oli sille tärkeitä esineitä ja merkkas jtn. Niin miks ihmeessä joku tiara ois merkannu sille yhtään mitään?? sanokaa joku se

      • Hennukka-Liinukka

        Mutta eikös yksi tylypahkan perustajista ollut nainen. (Helga Puuskupuh?) Ehkä tuo tiara kuului joskus hänelle?
        Vaikea kuitenkin uskoa että se olisi jotenkin juotunut Weasleyden käsiin tai mitään muutakaan sellaista. Aika kaukaa haettua


      • Hennukka-Liinukka kirjoitti:

        Mutta eikös yksi tylypahkan perustajista ollut nainen. (Helga Puuskupuh?) Ehkä tuo tiara kuului joskus hänelle?
        Vaikea kuitenkin uskoa että se olisi jotenkin juotunut Weasleyden käsiin tai mitään muutakaan sellaista. Aika kaukaa haettua

        perustajista oli kaksi noitaa. Helga Puuskupuh ja Rowena Korpinkynsi.


      • Vanaja (ei kirjautunut)
        tanzu84 kirjoitti:

        perustajista oli kaksi noitaa. Helga Puuskupuh ja Rowena Korpinkynsi.

        "Jotain Rohkelikon tai Korpinkynnen.."
        Aivan. Mutta luulisin, että jos se yksi on tiara, KORPINKYNNEN tiara, niin se on tarvehuoneessa, koska siellähän oli yksi tiera, kun Harry piilotti kirjaansa sinne.
        Ja selitys siitä, miksi sen taikavoimaa ei oltu havaittu:
        Tarvehuonekin on äärimmäisen taikavoimainen, joten ehkä ne eivät vain ole havainneet sen tiaran taikavoimaa kaiken sen tarvehuoneen taian seasta.

        Epäilen kyllä hieman tätä, mutta ei tiedä. x>


    • tuo

      tiara teoria, minäkin epäilen sen tiaran olevan hirnyrkki. Sehän on voinut kulkea perintönä ja päätyä sille ihmiselle kenellä se nyt onkaan. Voldemortille se olisi siis tärkeä, jos se todella on ollut jonkun perustajan omaisuutta.
      Minä epäilen sen olevan Korpinkynnen, koska Korpinkynsi suosii älykkäitä ja tiaraa pidetään päässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe