Moroo. kyselisin omia kokemuksia hyvistä ja käytännöllisistä festari tamineista
festari pukeutuminen
8
1435
Vastaukset
- ASSer*
Ensimmäisenä suomenkielen kielioppikirja. Sitten muut.
- Roudanvaara
Kannattaa katsoa täältä blogista vinkkejä.
http://www.ksml.fi/yhteiso/blogit/kumppareitajakorvatulppia/ - olet pissis
Yhdyssanat ensin, sitten vasta festarit.
- 222
Et ehkä pääse suihkuun: pukeudu rennosti vaatteisiin, jotka eivät kiristä liikaa
Joudut kantamaan kaiken: ota vaatteita, jotka sopivat yhteen toistensa kanssa (kevyempi kuorma)
Voi sataa: ota jotakin, millä suojaudut sateelta (esim sadetakki, ei sateenvarjoa, sillä sateenvarjolla peität esiintyjät takanasi olevilta)
Voi olla mutaa: valitse kengät, joita kura ei haittaa.
Voi olla jopa aurinkoista: kerrospukeudu eli käytä vaatteita, joita voit vähentää tai lisätä lämpötilan mukaan. - tittelintuurinen
Sadetakkia parempi on pitkä sadeviitta,sillä sen alla voi vahtaa vaatteitakin vaikka keskellä jengiä kenenkään näkemättä mitään ylimääräistä.
Laadukkaasta sadeviitasta saa myös katoksen teltan eteen tai puiden väliin keikan jälkeen hengaillessa.
Unohda turhat sheivailut ja tingelitangelit.
Pidä hygienia ja meikkaus perustasolla ja jätä arvokorut himaan.
Hanki käsiveska jonka hihna menee reilusti yli pään niin et hukkaa sitä niin helpolla kännissä.
Jätä luottokortit kotiin ja pidä mukana vain käteistä niin,että sitä on useissa paikoissa jemmassa.
Joten jos joku nyysi kamojasi,et menetä kaikkia rahojasi.
Näin onnaa paremmin. - Anonyymi
Festareilla mieheni kanssa, oöo lämmin ilma mutta pilviä otin sadeviitan varalta että kesämekko ei kastu, oltiin sivumalla kun oli tungosta akkiä kasaantu pilviä mieheni lähti asunto autolle, porukkaa vähän hajaantu pääsin aika lähelle, laitoin viitan päälle onneksi oli aika pitkä, Alkoi sataa vieressä oli poika joka vapisi kylmästä sanoin sopii tänne katsoi pitkään sanoin olen vanha mutta silti. Poika tuli taakse sillä oli kylmät kädet vedin ne ympärille, ja hieroin käsiä. kuiskas kiitos olet lämmin annoin pojan käsien olla ympäri kuiskas kun muuten ei kuule metelissä voin hieroa hieroi sievästi rintoja ansin painoin käsiä kiinni sitten nostin ei kukaan näe tunsin kuinka hakee nännejä ja löysi työnsi kainalon kautta paljaalle iholle seisoin siinä jalat harallaan pojan hyväillessä rintoja vapaasti.
Nautin pienestä sateesta ja hyväilyistä tunsin kalun pyllyä vasten ihmiset työnsi aidan viereen tunsin käden nostavan helmaa yläkautta sormi liikkui hitaasti pilluun olin myyty annoin koskea toisen käden hyväily rinnoissa tuntui tunsin paljaan kalun oli tulla paniikki sen pääoli iso liikuttaen sai sisään muutama hidas työntö enkä olisi antanut pois kalu oli kova ja tuntui että sitä vaan riittää jalatjo vapisi kuulin kuiskauksen ja sitä tuli kolme pitkää ruiskausta .Poika oli takana kuiskas missä asut sanoin Turussa lupasi olla mäkkärilla seuraavana perjantaina.
Autolla meni heti suihkuun kun tulin mieheni sanoi märkä naiseni ja antoi peiton, oltiin vierekkäin mieheni hiplasi levitin haarat ja haaveilin annoin halusta kunnolla ja muutaman kerran seuraavana päivänä.- Anonyymi
Et tullut sitten sinne mäkkärille. Ehkä ensi perjantaina?
T: se poika
- Anonyymi
Sukka munaan ja menox!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754