yksityisellä? Eli työskentelen tällä hetkellä yksityisellä puolella ohjaajana. Kuinka paljon pitäisi saada palkkaa, kun tuntuu etten saa tarpeeksi? Yritin etsiskellä tes:sistä, mutten oikein tiedä mitä niistä katsoa...
Kerrotteko paljon saatte pikkupomona?
Olenko höynäytetty, kun brutto on noin 1250 €?
siivoustyönohjaajan
15
8628
Vastaukset
- *ohjaaja*
Eikös sinun hommat ole vastaavia kuin palveluohjaa-
jan, olen itse ohjaajana ja brutto n. 1450€/kk eli aika pienenltä mielestäni kuulostaa...tuntipalkak-
si taitaa tulla sinulle jotain 7.70€/h. - riippuu
Työpaikasta. Eikös se tesin mukaan mene niin, että taulukkopalkka ryhmän vanhimman lisä 1.01e/t.
Tai mikä nyt tavispalkka tavissiivoojilla onkaan niin siihen ryhmänvanhimman lisä 1,01e tunnilta.- on..
palkka jotain 1500 e kuussa, palveluohjaajana yksityisellä L&T.
- paikasta
on.. kirjoitti:
Palveluohjaajan palkkaan ei ole mitään erityistä määritettä. Sen määrittää oikeastaan esimies, riippuen mitä sun työhön kuuluu. Työnkuvankin määrittää esimies.
Hansalaiset tarjosi vuosi sitten 1500/kk, kuukausipalkka. Nykyinen työnantajani halusi kuitenkin minut pitää ja korotti palkkaani, nykyisin himpun yli 1800, tosi alue on tosi iso, alalta kokemusta on liki 20 v, laitoshuoltajan ja ohjaajan erikoisamaattitutkinto suoritettuna. - ....
Rv-lisä pitäisi maksaa vaan puolesta työajasta tai sitten henkilö katsotaan toimihenkilöksi ja pitää maksaa kk-palkka. Lukekaa lakikirjasta, ei tessissä kaikkea ole. Meille työnantaja hommannut opuksen, mutta emme olekkaan ison palveluksessa, vaan keskisuuren, joka miljoona kertaa parempi kuin iso työnantaja.
- tuohon 1500 €
on.. kirjoitti:
palvelusvuosilisät? Nehän tekee useita kymppejä lisää, jos niitä saa. Tai muita lisiä? Oletan, että puhutte nyt ns. tehtäväpalkasta, eli raaka lähtöpalkka ilman mitään lisiä. Kuinka paljon muuten teette itse siivoustyötä, ja kuinka paljon firmassanne on siivoojia töissä? Tietäisin verrata vähän omaan tehtävään... ja palkkaan.
Kiitos =)
- pomo
olet todellaakin höynäytetty.min palkka 400e liian vähän.
- Kohta ohjaaja
Itse olen laitosjuoltajana kuntasektorilla ja kk palkka 1700 €. Opiskelen parhaillaan siivoustyönohjaajaksi. Eipä näköjään kannata yksityiselle ainakaan ohjaajan tehtäviin tulla kun noin surkee palkkaus!
- op-vp
Itse olen valtiolla ja kk-palkka jotain 1960 €. Suunnittelen opiskelua siivoustyönohjaajaksi. Riippuu niin paljon yrityksestä, mitä maksaa. Olin aikaisemmin joskus yksityisellä puolella ja maksoivat silloin jo (joskus 5 v. sitten) 1800 €/kk. Riippuu tosi paljon myös työn laadusta, mitä maksetaan. Jos työnantaja on tyytyväinen työn jälkeen, eikä pidä sinua vaan sen tähden, ettei ole toistakaan tulossa, hän varmasti huomioi sen palkkauksesa!
- ei ymmärrä!
op-vp kirjoitti:
Itse olen valtiolla ja kk-palkka jotain 1960 €. Suunnittelen opiskelua siivoustyönohjaajaksi. Riippuu niin paljon yrityksestä, mitä maksaa. Olin aikaisemmin joskus yksityisellä puolella ja maksoivat silloin jo (joskus 5 v. sitten) 1800 €/kk. Riippuu tosi paljon myös työn laadusta, mitä maksetaan. Jos työnantaja on tyytyväinen työn jälkeen, eikä pidä sinua vaan sen tähden, ettei ole toistakaan tulossa, hän varmasti huomioi sen palkkauksesa!
voi kk palkka olla lähes 2000 euroo? Siis onks se pohjapalkka, vai kuuluuko tuohon summaan kaikki mahd. lisät??
- asiat hyvin
ei ymmärrä! kirjoitti:
voi kk palkka olla lähes 2000 euroo? Siis onks se pohjapalkka, vai kuuluuko tuohon summaan kaikki mahd. lisät??
olen käynyt laitoshuoltajan koulutuksen palkka muutama euro päälle 2000 .
- Siivoustyönohjaaja
Olet juu liian pienellä palkalla n.1600 -1800 ysityisellä ja kunnalla yli 2000 euroa .
- pitäkää puolianne
Toimin yksityisellä, kokoaikaisena työntekijänä. Koulutukseni: laitoshuoltajan- ja siivoustyönohjaajan erikoisammattitutkinto. Palkka, siis peruspalkka ilman lisiä n. 1600 kk :ssa. Katsoin tuossa kuntien palkkoja nettisivuilta. Palkka määräytyy siitä minkä tehtävänimikkeen alla työskentelet. Siivoustyönohjaaja sai n. 2000 euroa/kk kun taas laitoshuoltaja n. 1700...
- siistijätytteli
No voihan vitalis, itse olen siistijä nimikkeellä ja tienaan 1886€ perus palkka kuukaudessa. enkä näin ollen edes pieraise sellaiseen ohjaajan työhön jossa palkka on alle 2100€ kussa.
- Anonyymi
Mä saan 3018€ ja en ole yksityisellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374