Tiädemiähet eivät ymmärrä että elämää ei voi syntyä pelkässä fyysisessä vaan siihen vaaditaan sielui, kosmist energiaa. Se et millä ihminen tuntee että on olemassa ei ole fyysinen vaan se mikä käskyttää tätä fyysistä kehoo, se jokin jota hengeksi tai sieluks kutsutaa. Kun ihminen kuolee katoaako hän olevaisten kirjoista kun kerran fyysinen ruumis ei toimi ilman käskyttäjää eli minää jota voi kutsua sieluks hengeks. Vastaus on tässä ei katoa tai jos katoaa niin sitä ei koskaan ollutkaan, kuten robotiit, niillä ei ole sisäistä käskyttäjää isäntää joka niitä ohjaa jos eivät täytä kaikkia niitä kriteereitä kuin ihmiskeho. Se ei sitten kyllä enää olisi robotti vaan gyborgi.
Sama pätee kaikkia eläviä maailmankaikkeudes ja jopa Ufoaluksilla voi olla sisäinen minä isäntä sielu, ja niin väittävätkin monet. Ufot kuulemma sykkivät värähtelevät kuten elolliset olennot.
Tiedemiähet eivät ymmärrä
10
592
Vastaukset
- ei ymmärrä
Juustopäät ei näytä ymmärtävän,että ufot samanlainen ilmiö kuin menninkäiset ja maahiset ennen,sitten enkelit ja nyt ufot.
Ufot on ja pysyy "uskontona" niinkauan kuin näyttöä ei pystytä esittämään.
Näytöksi ei riitä artikkeli internetissä.- Miksi ei joku käsitä
asioiden laajuutta ympäri maapallon. Kohteista on raportoitu yli 200 000 havaintoa ja kymmeniä tuhansia valokuvia ja videoita otettu ilmiöistä vuosikausia.
Kysymys on vain siitä ettei jotkut käsitä asian olevan todellista näille ihmisille, jotka ovat kokeneet useimmat lähes shokin kun yllättäen ovat kohdaneet ufon edessään.
Menninkäisistä ja maahisista ei liene niin paljon valokuvia, sama ilmeisesti noiden enkelten kohdalla ? Jos ne ovat todella rinnastettavissa keskenään, raportit esiin kuvien kanssa.
Jään odottamaan linkityksiä sivustoihin ja kuviin. - sdsdsd
joo ja ihminenhän on kanssa taruolento
- ............
Miksi ei joku käsitä kirjoitti:
asioiden laajuutta ympäri maapallon. Kohteista on raportoitu yli 200 000 havaintoa ja kymmeniä tuhansia valokuvia ja videoita otettu ilmiöistä vuosikausia.
Kysymys on vain siitä ettei jotkut käsitä asian olevan todellista näille ihmisille, jotka ovat kokeneet useimmat lähes shokin kun yllättäen ovat kohdaneet ufon edessään.
Menninkäisistä ja maahisista ei liene niin paljon valokuvia, sama ilmeisesti noiden enkelten kohdalla ? Jos ne ovat todella rinnastettavissa keskenään, raportit esiin kuvien kanssa.
Jään odottamaan linkityksiä sivustoihin ja kuviin.Sinä et pysty postaamaan tälle palstalle yhtään ufon kuvaa ja tarkoitan ufoa joissa köröttelee alieneita sisällä.Kukaan ei ole ottanut sellaista kuvaa.Jos sulla sellainen kuva on niin postaa ihmeessä linkki mi.Minä teen susta maailman kuuluisimman ihmisen ja järkkkään sulle samalla nobelin palkinnon.Siitä voit olla varma.
Älä kuitenkaan viitsi laittaa kuvia suokaasuista,pallosalamista,lentokoneista ja muista lentävistä härveleistä ja ilmakehän ilmiöistä."suttukuvat voit myös jättää pois. - Tarkkailija_
Miksi ei joku käsitä kirjoitti:
Jään odottamaan linkityksiä sivustoihin ja kuviin.Taivaalla lentää monenlaista tunnistamattomaksi jäävää lentolaitetta ja romua ym.kiveä avaruudesta. Tunnistamattomiksi moni jää ihan jo sen vuoksi että on mahdollisuus lentää niin kaukana havaitsijasta niin vertikaalisessa kuin myös horisontaalisessa suunnassa ja varsinkin kun taivaalla ei ole yleensä ole tarjolla sellaista kiintopistettä tarjolla johon kohteen kokoa tai liikettä voi verrata, että havaintojen tarkkuus laskee merkittävästi, jolloin näistä havainnoista tulee UFO:ja.
Ja kun sama osa taivaasta on hyvin laajasti näkyvissä sadoilletuhansille ja jopa miljoonille ihmisille, niin totta kai raporttien määrä jostain tunnistamattomasta välähdyksestä tai pisteestä taivaalla kertaantuu, jos se vain tarpeeksi huomiota herättää.
Mutta ei nämä raportit tee vieraista sivilisaatioita yhtään todellisempia kuin ne tarinat menninkäisistä.
Mutta mikäli mielikuvitusta riittää, niin tottakai voi kuvitella jonkun tunnistamattoman olevan vieraansivilisaation edustaja sinkoilemassa päättömästi taivaalla, mutta se pysyy sellaisena hänen päässään ja niiden ketkä häneen uskovat.
- minä-
"se mikä käskyttää tätä fyysistä kehoo,"
Sitä sanotaan aivoiksi, eikä sieluksi. Mitään sielua ei ole olemassa.- Kyborgi Tulloo
Joukossamme on yksi kyborgi jonka joku hullu tiedemies valmisti tuhoamaan meidän sielumme.
Tiesitkö muuten että sielu pääsee kehostaan, kotelostaan irti milloin tahansa jos osaa. Mutta kuoleman jälkeen se ainakin irtoaa kehosta. Että sellaista. Et ole koskaan varmaankaan tutkinut näitä kuoleman asioita. Kuoleman jälkeen saa kummitella jos haluaa, tai touhuta jotaki huuhaata tai mitä vain. Itse päätät, mutta kenties olet kyborgi joka tuhoaa meidän sielumme. Siinä voisi olla jotain pointtia. Omg. Kyborgi Tulloo kirjoitti:
Joukossamme on yksi kyborgi jonka joku hullu tiedemies valmisti tuhoamaan meidän sielumme.
Tiesitkö muuten että sielu pääsee kehostaan, kotelostaan irti milloin tahansa jos osaa. Mutta kuoleman jälkeen se ainakin irtoaa kehosta. Että sellaista. Et ole koskaan varmaankaan tutkinut näitä kuoleman asioita. Kuoleman jälkeen saa kummitella jos haluaa, tai touhuta jotaki huuhaata tai mitä vain. Itse päätät, mutta kenties olet kyborgi joka tuhoaa meidän sielumme. Siinä voisi olla jotain pointtia. Omg.Jos tohtisin, niin väittäisin tätä vain pelkäksi provosoinniksi, mutta koska palstalla on muutenkin niin heikkopäistä porukkaa niin mitenpä tuosta voi enempää arvella.
Mistä sinä tiedät sielun irtoavan kehosta kuoleman jälkeen? Entäpä mistä tiedät voivan kummitella? Voisitko irtautua kehosta ja kummitella minulle?- ja polterkaisteeist
Owashi kirjoitti:
Jos tohtisin, niin väittäisin tätä vain pelkäksi provosoinniksi, mutta koska palstalla on muutenkin niin heikkopäistä porukkaa niin mitenpä tuosta voi enempää arvella.
Mistä sinä tiedät sielun irtoavan kehosta kuoleman jälkeen? Entäpä mistä tiedät voivan kummitella? Voisitko irtautua kehosta ja kummitella minulle?Kummittuus ku tulloo ni se sannoo huu. Siin ovassipuuteli sit peljästyy ja mennee sängyn allee piiloon itkemmään. Ni! HUUUUUUUUUUUUUUUUU!
- käskyttää aivoja
o sielu tai minä, ihminen ilman sielua ei ole elollinen ja kun tiedät että olet olemassa niin se ei voi tapahtua pelkällä fyysisellä puolella se reaktio, vaan siihen tarvitaan sielu joka on pelkkä sana jolla sitä jotakin kutsutaan. Sit jos myö kaikki aina haihduttas pois ku kuollaa nii ois aivan sama oltaisko me nyt tässä ku meil ei ois sillon mitää virkaa eikä päämäärää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246