Mihin asuialueelle muuttaisit mieluiten, mihin et mistään hinnasta??

pistetäämpäs nyt asuinalueet puntariin!
212733
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Tuo uusi kukkerinpuron alue vaikuttaa mukavalta, tosin talot ihan kylkikyljessä. Hieman etäämpää keskustasta olisi mukavampi asua. Rättärinkuja ja haavistontie saattaisivat jäädä väliin...

Äänestä
  • kun sais vain tontin.

Äänestä

• haavistontie on ihan paras!!

Äänestä

• ...... kirjoitti:

haavistontie on ihan paras!!

No tuo raatesuon ja kotisuon alue on kuulemma ku maaseudulla asuis joten se sopis mulle. Eskonkujaki on kerta rauhoittunut ja nehän osakkeet tulevatki kuulema myyntiin. Rättärille en lähtis. Kukkerinpuroonkaan en just sen takia ,et siellä tulee ahtaanpaikan kammo...

Äänestä

aiheesta hiukan poiketen, että miksi ette lähtisi Rättärinkujalle?

Äänestä
  • Rättärinkuja, ainaki asunnot siellä ylhäällä ovat aika vallattomien veikkojen vallassa... Siis suomeksi sanottuna siitä on hyvää vauhtia tulossa uusi eskonkuja...valitettavasti :(

Äänestä

• saa... kirjoitti:

Rättärinkuja, ainaki asunnot siellä ylhäällä ovat aika vallattomien veikkojen vallassa... Siis suomeksi sanottuna siitä on hyvää vauhtia tulossa uusi eskonkuja...valitettavasti :(

on siinä hyviäkin pihoja, rauhallisia asukkaita.. Ymmärtääkseni siellä joskus vierrailleena!

Äänestä

• edellinen... kirjoitti:

on siinä hyviäkin pihoja, rauhallisia asukkaita.. Ymmärtääkseni siellä joskus vierrailleena!

väittänytkään, ettei siellä olisi rauhallisia pihojakin. Mutta Rättärinkujan ylä taloissa on rauhattomuutta. Itse asuin siellä lähellä vuosi sitten hetken ajan, niin pisti vaan silmiin se kuinka useasti poliisi auto sinne ajoi...

Äänestä

• sitä kirjoitti:

väittänytkään, ettei siellä olisi rauhallisia pihojakin. Mutta Rättärinkujan ylä taloissa on rauhattomuutta. Itse asuin siellä lähellä vuosi sitten hetken ajan, niin pisti vaan silmiin se kuinka useasti poliisi auto sinne ajoi...

ehkä valitsin sanani väärin! =)

Äänestä

• et väittänytkään, kirjoitti:

ehkä valitsin sanani väärin! =)

Juu.. ei se mitään...:-]

Äänestä

maalla on paras asua minun, entisen lässyn lässyn, mielestä. Ei liian kaukana kuitenkaan, mutta sillai, että ei naapurit ole liian lähellä. Tahdon omaa rauhaa!

Minä taas en lähtisi Haavistontielle asumaan sen takia, että rivitalot siellä ovat minun mielestäni liian tiheässä..

Äänestä

niin voisin hyvinkin kuvitella muuttavani Haavistontielle. Oon asunu siellä ennenki. Tai Mäkelän/Erkkisenniemen-alueelle. Komeita talonpaikkoja sais Sulkamäelle.
Mutta toivottavasti ei tarvi muuttaa Ilmarinkujalle, eikä Kynttiläkangaskaan kovin houkuttele.

Äänestä

kyllä en piruvie tulis ja muuttas mihinkään haapaveellä ku kerran on pois päässy...

Äänestä

alue on mun bestis. siellä palvelut pelaa .

Äänestä
  • selvis miksi sinä haiset.

Äänestä

• kyseinen kasatopaikka sijaitsee???

Äänestä

• tämä tällainen kirjoitti:

kyseinen kasatopaikka sijaitsee???

pulkkilantien varressa olevaa aluetta ?
    Viihtysä alue on.

Äänestä

Kyllä Humaloja, Myllyoja, Eskolanniemi tai Kytökylä voisi olla minun valintoja. Tietysti jos on järvi tai joki lähellä, niin aina olisi plussaa.

Äänestä
  • jää kauas ja ne on kuiteskin tärkeitä.

Äänestä

Täällä Haapaveellä hyvä, helsinkiin en lähtis never. Maalla paras asua

Äänestä

paras.toinen pappilantien kerrostalot,ne uudemmat, komea järvinäköala,siinä silmä lepää!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

kallupin tekijä kirjoitti:

pistetäämpäs nyt asuinalueet puntariin!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu