Kuinka kiittää

morzian

Kuinka siis polttari-kalu vois kiittää hauskoista ja hyvistä polttareista? Nää kun eivät tahdo mitään erityistä "kiitosta".. Tartteeko odottaa vaan että pääsee ite suunnitteleen muiden polttareita? Olisko esim. isompi hääkuva hyvä ratkaisu? Polttareista tosin on jo viikkoja, mut silti tää kaivelee....

2

960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reeta

Minusta sinun on keksittävä jokin toinen tapa kiittää polttareista, kuin isompi hääkuva. En usko, että isomman hääkuvan saaminen lämmittäisi kenenkään ystäviesi mieltä. Kuva vaan joutuisi laatikon pohjalle melko pian sen saamisen jälkeen. Entäpä jos vaikka kutsut ystäväsi häiden jälkeen teille ja tarjoat hyvää syömistä ja juomista. Tai sitten ostat heille jotkut pienet kiitoslahjat vaikka jonkun hyvän viinipullon. Mutta minun mielestäni kyllä pelkkä kaunis kiitoskin riittää silloin kun se tulee sydämestä.

• on ollut

"tapana", siis kaveri piirissä, että häiden jälkeen sopivana ajankohtana polttari-kalu järjestää osallistujille pienet illanistujaiset. (joskus polttarit pidetty jo niin hyvissä ajoin, että illanistujaiset pidetty jo ennen häitä) Kuka tarjonnut kunnon aterian,joku pitänyt juusto kekkerit, kukin tyylillään. Siellä sitten muistellaan polttareita,häitä ja kuullaan jo mahd. häämatka kuulumiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      16
      4512
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1682
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      270
      1532
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1505
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      242
      1381
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1110
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1013
    Aihe