ei ladaa saa haukkuu

drgfdrgfdrgfd

lada on kunnon auto. miksei tääl ole palstaa vaikka OPELista. OPEL = onnettoman pojan ensimmäinen lelu
O P E L

16

3340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oklahoma

      Lada on just kova! Opel on onnettoman pojan ensi lelu.

      • Opelmies

        se on turhatulla opelii haukkuu jos ei oo varaaa ku ladaa :D


      • .....

        OPEL ON KUNNON PASKA... :D


      • Nimetön
        Opelmies kirjoitti:

        se on turhatulla opelii haukkuu jos ei oo varaaa ku ladaa :D

        ei meillä ehkä varaa mihinkä ooppeleihin varaa oo mut LADA KESTÄÄ toisin kuin ooppeli!!


      • yoo!!
        Opelmies kirjoitti:

        se on turhatulla opelii haukkuu jos ei oo varaaa ku ladaa :D

        Miksi opel keksittiin? pitihän sitä yhen olla huonompi ku lada!!


    • 2105

      Vaikka Opel onkin tunnetusti maailman huonoin auto, on lada silti huonompi. Sitä kun ei ansaitse kutsua edes autoksi.

      • Pidä paikkaansa. Mä ajoin Opelilla korttini ja vieläpä diesel sellaisella.


    • onneton poika

      Ensimmäinen auto oli Opel sorsa.

      Vanhemmilla oli Lada mutten voinut ajaa sillä koska se oli rikki.

      Hajoshan se Opelixikin, mustalaiset veivät kummatkin, olivat kyllä ihme fakiireja kun kumpikin auto oli levinnyt pitkin pihaa.

      Sitten ajelin Mitsulla ja olin todella onneton.

      Vaihdoin sen sitikkaan ja sitten iski debressio.

      Terv. Erittäin onneton poika

    • velivenäläinen

      Täytyy muistaa että Lada on itänaapurin tuote

      • Ihan samalla tavalla Volvo on Länsinaapurin tuote. Ja sen se on kyllä näköinenkin.


    • Onneton poika

      Täällä kirjoittelevat muovi-Corollakuskit, jotka eivät todellisuudessa tiedä autoista mitään. Mikähän siinä mahtaa olla, ettei meikäläisen Opeleissa ole pahemmin vikoja ollut? Kateellisten panettelua? Toyota korolla ja auto rahalla.

      • ....

        Kyllä Ladat on hyviä autoja, meiän Lada ainaki oli. Vaikka se oli ruosteinen ja vanhus, silti se jaksoi hyvin kulkea. Enää meillä ei oo sitä Ladaa, nyt on Peugeot.


      • Jos et muuta saa.


    • Kehu vaa.

    • Lada kun on satuttu valmistamaan venäläisistä säilykepurkeista. Tavaritsia.

    • Automaister

      Lada on tays susi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      972
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 54
      586
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe