lada on kunnon auto. miksei tääl ole palstaa vaikka OPELista. OPEL = onnettoman pojan ensimmäinen lelu
O P E L
ei ladaa saa haukkuu
16
3340
Vastaukset
- Oklahoma
Lada on just kova! Opel on onnettoman pojan ensi lelu.
- Opelmies
se on turhatulla opelii haukkuu jos ei oo varaaa ku ladaa :D
- .....
OPEL ON KUNNON PASKA... :D
- Nimetön
Opelmies kirjoitti:
se on turhatulla opelii haukkuu jos ei oo varaaa ku ladaa :D
ei meillä ehkä varaa mihinkä ooppeleihin varaa oo mut LADA KESTÄÄ toisin kuin ooppeli!!
- yoo!!
Opelmies kirjoitti:
se on turhatulla opelii haukkuu jos ei oo varaaa ku ladaa :D
Miksi opel keksittiin? pitihän sitä yhen olla huonompi ku lada!!
- 2105
Vaikka Opel onkin tunnetusti maailman huonoin auto, on lada silti huonompi. Sitä kun ei ansaitse kutsua edes autoksi.
- onneton poika
Ensimmäinen auto oli Opel sorsa.
Vanhemmilla oli Lada mutten voinut ajaa sillä koska se oli rikki.
Hajoshan se Opelixikin, mustalaiset veivät kummatkin, olivat kyllä ihme fakiireja kun kumpikin auto oli levinnyt pitkin pihaa.
Sitten ajelin Mitsulla ja olin todella onneton.
Vaihdoin sen sitikkaan ja sitten iski debressio.
Terv. Erittäin onneton poika - velivenäläinen
Täytyy muistaa että Lada on itänaapurin tuote
- Onneton poika
Täällä kirjoittelevat muovi-Corollakuskit, jotka eivät todellisuudessa tiedä autoista mitään. Mikähän siinä mahtaa olla, ettei meikäläisen Opeleissa ole pahemmin vikoja ollut? Kateellisten panettelua? Toyota korolla ja auto rahalla.
- ....
Kyllä Ladat on hyviä autoja, meiän Lada ainaki oli. Vaikka se oli ruosteinen ja vanhus, silti se jaksoi hyvin kulkea. Enää meillä ei oo sitä Ladaa, nyt on Peugeot.
Kehu vaa.
Lada kun on satuttu valmistamaan venäläisistä säilykepurkeista. Tavaritsia.
- Automaister
Lada on tays susi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701509
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361136- 49972
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615- 116588
- 54586
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541