lada on kunnon auto. miksei tääl ole palstaa vaikka OPELista. OPEL = onnettoman pojan ensimmäinen lelu
O P E L
ei ladaa saa haukkuu
16
3281
Vastaukset
- Oklahoma
Lada on just kova! Opel on onnettoman pojan ensi lelu.
- Opelmies
se on turhatulla opelii haukkuu jos ei oo varaaa ku ladaa :D
- .....
OPEL ON KUNNON PASKA... :D
- Nimetön
Opelmies kirjoitti:
ei meillä ehkä varaa mihinkä ooppeleihin varaa oo mut LADA KESTÄÄ toisin kuin ooppeli!!
- yoo!!
Opelmies kirjoitti:
Miksi opel keksittiin? pitihän sitä yhen olla huonompi ku lada!!
- 2105
Vaikka Opel onkin tunnetusti maailman huonoin auto, on lada silti huonompi. Sitä kun ei ansaitse kutsua edes autoksi.
- onneton poika
Ensimmäinen auto oli Opel sorsa.
Vanhemmilla oli Lada mutten voinut ajaa sillä koska se oli rikki.
Hajoshan se Opelixikin, mustalaiset veivät kummatkin, olivat kyllä ihme fakiireja kun kumpikin auto oli levinnyt pitkin pihaa.
Sitten ajelin Mitsulla ja olin todella onneton.
Vaihdoin sen sitikkaan ja sitten iski debressio.
Terv. Erittäin onneton poika - velivenäläinen
Täytyy muistaa että Lada on itänaapurin tuote
- Onneton poika
Täällä kirjoittelevat muovi-Corollakuskit, jotka eivät todellisuudessa tiedä autoista mitään. Mikähän siinä mahtaa olla, ettei meikäläisen Opeleissa ole pahemmin vikoja ollut? Kateellisten panettelua? Toyota korolla ja auto rahalla.
- ....
Kyllä Ladat on hyviä autoja, meiän Lada ainaki oli. Vaikka se oli ruosteinen ja vanhus, silti se jaksoi hyvin kulkea. Enää meillä ei oo sitä Ladaa, nyt on Peugeot.
Kehu vaa.
Lada kun on satuttu valmistamaan venäläisistä säilykepurkeista. Tavaritsia.
- Automaister
Lada on tays susi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1426743Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142468Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471690Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891242- 711087
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63966