hankin jawa 350/638 vm.89 .öljyä tippuu todennäköisesti kytkinkotelon alta ja roiskuu takapyörälle asti. ajettu alle 3tkm.mikähän mättää ?
jawan öljyvuoto
4
719
Vastaukset
- HannaKaisa
Vuotaa nopeusmittarin vaijerin juuresta
- Isäntä
Eli siellä nopeusmittarin vaijerin juuressa on tiiviste (o-rengas) ?
Itse veikkaisin eturattaan stefaa. - nus
Isäntä kirjoitti:
Eli siellä nopeusmittarin vaijerin juuressa on tiiviste (o-rengas) ?
Itse veikkaisin eturattaan stefaa.olet,sieltähän se vuotaa.tuskin kovin vaarallista, mutta sottaa hieman .löytyykö hyviä korjausneuvoja ?ketjun täydellisen koteloinnin johdosta melko viiteliästä tutkia.
- isäntä
nus kirjoitti:
olet,sieltähän se vuotaa.tuskin kovin vaarallista, mutta sottaa hieman .löytyykö hyviä korjausneuvoja ?ketjun täydellisen koteloinnin johdosta melko viiteliästä tutkia.
Ei ole vaikeaa. Kytkimen käyttölaite on kiinni kolmella pultilla. Se vedetään pois. Takaa löytyy pieni akseli ja kuula.
Eturatas on suojattu muovikotelolla, joka poistetaan ja eturatas on näkyvillä. Ratas pois ja stefa on näkyvillä. Stefan ja tietoja sen vaihdosta saat puh. 03-6725619
Good Luck.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673