Kortteli-Isännöinti??

janne_

Naapuriyhtiöllä on isännöitsijänä Kortteli-Isännöinti niminen firma, onko jollain kokemuksia tällaisesta yrityksestä?

4

1218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läheltä löytyy

      Kysypä naapurilta.
      Voit jopa katsella itse, miltä homma näyttää.

      Ei muuta kuin peffa pois penkistä ja naapuriin!



      (kaikenlaista piilomainontaa sitä yritetäänkin...)

    • ensuoosittele

      Vanha ketju, mutta ainakaan tänä päivänä ei voi suositella.
      Parempi olla vaikka ilman isännöitsijää, kun ottaa tyhjästä laskuttava.

    • entodellakaansuosittele

      Yhdyn täysin edellisen kommenttiin. Kierrä todella kaukaa.

    • Anonyymi

      Näin korruptoitunut on suomen valtio ja Antti kovanen on mukana tämmöisessä toiminnassa

      * Text must be  traslatest From Finnish to English tässä on Suomen poliisin käyttämät vasikat ja hänen perheensä elikkäs Hannu ja Seija koskela Espoosta he sotkivat ja hajottivat koko omaisuuteni kun estin heitä pumppaamosta kaasua asuntooni poliisin luvalla ja kun yritin tehdä rikos ilmoituksen Espoon poliisi väärensi tutkinta pöytäkirjan ja hoiti asian niin että en voi syyttää vuokran antajaa mistään tein Espoon poliisista oikeus asiamiehelle kantelun ja Espoon poliisi laitos sai asiasta varoituksen mutta ei edes määrännyt asiaa tutkittavaksi uudelleen Lohjan vuokra-asunnot Lohjalta ja muut rikolliset kävivät Lohjalla lukuisia kertoja minun Aki laakso kimppuun ja ainoastaan minä sain tuomiot näistä koska Lohjan poliisi ei pyytänyt kuulusteluihin ketään muuta kuin pahoinpitelijät ei muita todistajia vaikka niitä olisi ollut pilvin pimein Lohjan A-klinikka kun olin korvaushoidossa heillä rikkoivat kaikkia hoitosopimusta sääntöjä esim lupasivat kun menin korvaushoitoon että pääsen suboxon korvaushoitoon mutta kun olin kärsinyt vieroitus oireet niin sanottiin että metadoni on ainut vaihto ehto sitten he riistivät vapautesi yli vuodeksi laittamalla minut hoitolaitoksiin ja kun yritin mennä kouluun niin jouduin sinne menemään kolmekerroksisiin viikossa melkein 2tuntia myöhässä koska Lohjan A-klinikka ei muka pystynyt järjestämään lääkkeen jakoa niin että olisin päässyt ajoissa kouluun sitten oli tämmöinen tapaus että eltel nykyinen iso sähkölinjojen rakentaja ja purkat kiinteistö hoitoyhtiö sekä putkiyhtiö jonka nimeä en nyt muista ja firma ei ole enää toiminnassa tekivät laajan putkiremontin kiinteistöön sotkivat asuntoni ja vaatteeni ja pumppasivat kaasua asuntooni samalla kun tekivät putkiremonttia vuonna 2016 asunnossani haisi aivan hirveälle ja valitin asiasta putkifirman työntekijöille ja kiinteistöhoidolle naureskelivat vaan että ei siellä mikään haise tilasin yksityisen putkifirman kartoittamaan hajuhaittaa niin kun hän tuli niin löysi heti vian hajulukko oli irroitettu keittiön lavuaarista he pumppasivat kaasua asuntooni laihduin melkein 13kiloa ja en oikein pystynyt kävelemään suoraan välillä ruumiini toinen puoli halvaantui sai kauheita olo tiloja kun kerroin ja yritin saada apua A-klinikan lääkäriltä niin hän alkoi olemaan putkifirmaan yhteydessä ja sen jälkeen he yrittivät laittaa minua Lohjan Paloniemeen pakko hoitoon mutta he eivät ottaneet minua sinne koska minulla oli puheistani todisteet tein asioista videopäiväkirjassa nettiin mutta puhelimeni varastettiin ja tilini kaapattiin vaikka puhelimessa oli kaikki mahdolliset suojaukset päällä yritin tehdä tästä putki ja kiinteistöhoitoyrityksestä kantelun siviili oikeuteen mutta Lohjan oikeusaputoimisto ei asiaa sinne vienyt vaikka oli selvät todisteet tapahtuma ketjusta suomen poliisi on yrittänyt eristää minua yhteiskunnasta vuosia minun digilaitteita on hakkeroitu ja varastettu vuosien ajan ja nykyinen tilanteeni on että en saa edes tehtyä Facebook tiliä omalla nimelläni.Minna ja pentti kotiaho ja muut poliisin vasikat kiduttivat minua hänen vuokra-asunnossa Helsingissä hänen apurinsa vasikat katkoivat sähköt minulta niin että en voinut tehdä ruokaa he uhkailivat minua hajottivat minun asuntoa ja yrittivät laittaa maksamaan vauriot joten ei kannata vuokrata tältä rotta perheeltä mitään sitten he pumppasivat kaasua asuntooni joka reagoi sähköön ja satelliitti verkkoon minkä tämän naisen ex mies omistaa ”pentti kotiaho” satelliitti verkkoyrityksen ”savantum” mitä viranomaisetkin käyttävät lopuksi minua puukotettiin hänen asunnossaan hänellä on niin hyvät suhteet viranomaisiin että viranomaiset eivät tutkineet puukotusta millään tavalla suomi ja Suomen viranomaiset elikkä poliisi, vapaapalokunta,palokunta,sosiaalitoimi,kela,vankeinhoitolaitolaitos ja heidän vartijat elikkä rise ja tietysti myös armeija käytää tätä teknologiaa tällä teknologialla on mahdollista aiheuttaa todella pahoja ahdistuksen tunteita tai hyvän olon tunteita tai pelon tunteita tai saada henkilö hyvin piristyneeseen tilaan tai nukahtamaan, tai hyvin aggressiiviseksi tai hävittämään tavaransa……mm erikoisjoukot käyttävät tätä kaasua kiinniottotilanteessa he ovat kiduttanut minua useassa eri kaupungissa useilla eri tavoilla suomi on rakentanut  yhteiskunnan missä on sijoitettuna  kaupungininfrastruktuuriin energia aseen käytön mahdollistavan teknologian ”Biokaasu”on aine ja energia aseena he käyttävät yleisimmin ”radioaaltoja”heillä on käytössään erillisverkko ”virve” millä he voivat esimerkiksi siirtää ihmisiä pois alueelta aiheuttamalla voimakasta ahdistuksen tunnetta he käyttivät esimerkiksi Koronan hoidossa julkisissa liikennevälineissä missä sijaitsee kamera valvonta haluan jakaa tarinani täällä minua ei ole pakko uskoa mutta jossain vaiheessa Suomen poliisin on pakko tästä kaasu asiasta tehdä
      * virallinen laki esitys niin sitten viimeistään uskotte

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe