vitosen rokotus?

matsku00

Mä oon nyt menossa viidennelle ja haluisin tietää siitä rokotuksesta.Mä on pienestä asti jonkun 6 vanhana pelänny rokotuksia.No ku mä menin ekalle mä pelkäsin kuollakseni,toka kerta oli se kun mä olin mun veljen kanssa sen kaverilla ja ne asu kerrostalossa.Nii siin oli sellanen työnnettävä lasiovi niin tietysti mä juksin ja työnsyn sitä lasia ja mun sormesta repes melki kokonaan sellanen pieni pala ja piti mennä terveyskeskukseen.Sit se puudutettiin ja nyt ku tulee se vitosen rokotus niin mä pelkään sitä hitosti koska mä huudan ja itken.;/ AUTTAKAA!

11

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee näin.!!!!! =D

      Kun on rokotuksen aika katso muualle, vaikka seinällä olevia julisteita. Hengitä rauhallisesti ja ole rentona. Kuvittele että hyttynen pistää.
      Ei se tunnu missään semmoinen pikku piikki!
      Muistat vaan hengittää rauhallisesti ja olla rentona! ei se satu yhtää!
      tsemppiä sulle! ei sitä kannata pelätä!

    • relaxxxxx

      Viitosen rokotus ei ole edes paha.Rentoudu,ja ajattele jotain muuta.Katsele tiettyä asiaa.Kuvittele,että rokotus on vain paarman pisto tms.Itselleni auttoi,kun kuvittelin rokotuksessa että se oli ihankuin olisin vain kaatunut tms. ja käteen olisi sattunut.

    • j-virus

      Kokeilepa näin: ota ihoa peukalon ja etusormen kynsien väliin ja nipistä (älä niin kovaa että iho irtoaa, mutta sen verran että se tuntuu). Niinkuin huomaat, voit tehdä niin huutamatta. Pieni neula ei tunnu yhtään sen pahemmalta.
      Se on vähän asennoitumisesta kiinni. Yksi luokkatoveri ala-asteella kuuli terkkarin luokan ulkopuolelle kuinka kaveri huusi rokotettaessa, eikä uskaltanut tämän jälkeen mennä edes sisään ilman että opettajat raahasivat. Jos ajattelet, että se pistos tuottaa ihan kamalaa tuskaa, niin silloin annat myös kaiken keskittymisesi sille ja silloinhan se vasta sattuu.

    • Ihminen

      Ne rokotukset hoidetaan sillei, että kaks kerrallaan menee terkkarin huoneeseen ja te istutte vierekkäin kaverin kaa eli kaveri näkee kun huudat ''tuskissas''

    • mintty

      Olen itse nyt menossa kuudennelle, ja vitosella minulle tehtiin rokotus.. ei se tuntunut missään, koska se neula on niin ohut. Ja jos ajattelet samalla kaikkia kivoja asioita, esim. kun sinulla oli synttärit. jne... se on nopeasti ohi kun et vain ajattele neulaa ja ajattelet jotain kivaa asiaa :D

    • ...

      ite pelkään kanssa ihan kauheesti piikkejä ja kun meillä oli se rokotus jouduin menemään sinne ihan ekana ja olin ihan kauhusta kankea.
      Muistaakseni sen sai valita ottaako sen tohon käteen vai kankkuun.(joittenkin oli kyl pakko ottaa se käteen,en tiedä miks).Ite otin sen kankkuun ja kun se sen sitte pisti en meinannut ees tuntee sitä.Onneks se terveydenhoitaja oli mukava ja se puhu mulle kaikkee ja kyseli multa kaikkee ja sitte se vaan pisti sen sinne kankkun :) Myös kaverini pelkää sitä mutta hän ottaa aina ennen terkalle menoa käsipaperia tai jotain semmosta mitä voi puristaa.Ja kun se pistää sen piikin niin pitää käsissä sitä paperia(tai vastaavaa) ja puristaa siitä niin keskittyy siihen paperiin vaan eikä huomaa koska se rokottaa ( tai sitte laittaa sen suuhun ) :)

    • lknfdolödf

      Miten aiot selvitä siitä kun tyttöystäväs entinen poikaystävä hakkaa sut?

      • matsku00

        No sillälailla että yritän puhua siitä asiasta jollekkin.Ei se muuten siitä hoidu itestään.


      • kun on
        matsku00 kirjoitti:

        No sillälailla että yritän puhua siitä asiasta jollekkin.Ei se muuten siitä hoidu itestään.

        hampaat kurkussa ja naama ruvella, jossain vaiheessa kuitenkin joudut tappeluun, siis jos mies oot


    • joona93oo

      Mulla oli kans kauhee rokotus kammo.Yritin olla kipee sinä päivänä ku oli lääkärin tarkastus mut äiti huomas ja oli pakko mennä.Mut ei sattunu yhtää!ku vaa on iha rentona ja ajattelee muita asioita.En ees huomannu et se pisti.Jälkeenpäi sattu enemmän ku sillon ku se pisti.

    • Anonyymi

      Mulla oli kuulemma pienenä jäänh joku rokotus ottamatta niin mun pitää se mennä huomenna ottamaan ja mulla on JÄÄTÄVÄ neula kammo joten tuun todennäköisesti tulemaan sieltä itku kurkussa pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      371
      3282
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1292
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      140
      1038
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe