Neste-Ralliin pyörällä?

Wilgios

Minkälaisia kokemuksia pyörällä käynnistä Neste-Rallissa? Onko liikkuminen etenkin EK:n paikoitusalueiden lähellä helpompaa ja nopeampaa, vai onko se sitten sitä että pitää ajaa "ojanpohjalla" jos meinaa päästä nopeemmin kuin autolla?

Harkinnassa jos lähtis jonkun pari pätkää tuonne katsomaan, mutta mennäkkö autolla vai pyörällä... Autolla jos menis niin vois mennä paremmin maastossa liikkumiseen tarkoitetuilla vaatteilla...

3

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oooo

itse olen ollut 2 vuotena pyörällä siellä ja autolla mua ei sinne enää saa..
      mopolla pääsee ek:n viereen ja ruuhkista ei paljon tarvitse välittää.viivaa pitkin pääsee autoista ohi mutta hullutella ei kannata siellä ruuhkassa. suosittelen..
      kerkiää katsomaan monta pätkää samana päivänä eikä ole etes kiire.
      jos kelit on kohillaan niin tänä vuonna tulen taas mopolla..

• Hornetman

Aion minäkin mennä taas prätkällä,aivan ehdoton juttu.Ei ikinä enää kotilolla.
        Viime vuonna n 5 pätkää /pv.Sinisetkään ei kommentoinu yhtään kun ajo autoista ohi,keskiviivaa.

• ehdottomasti

Pyörä on ehdoton peli, jos haluaa katsoa useammankin pätkän.
      Lisäksi pyörän etuna on se, että auton joutuu usein jättämään hyvinkin pitkälle pätkästä parkkiin.
      Pyörällä pääset yleensä aina hyvinkin lähelle.

Muutaman kerran on kyllä meinannut tulla pientä kahakkaa, kun autoilijat ovat joutuneet jättämään autonsa pikkutien varteen ja joutuneet kävelemään pitkiäkin matkoja pätkälle. Jostain syystä nämä sankarit sitten tahtovat toisinaan kävellä koko tien leveydeltä ja tilaa ei tunnuta antavan vasta silloin kun etusella hieman tökkii pohkeille. :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      70
      2372
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1558
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1335
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      71
      1329
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      128
      1217
    6. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      140
      1072
    7. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1031
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      70
      1018
    9. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      120
      978
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      73
      969
    Aihe