Minkälaisia kokemuksia pyörällä käynnistä Neste-Rallissa? Onko liikkuminen etenkin EK:n paikoitusalueiden lähellä helpompaa ja nopeampaa, vai onko se sitten sitä että pitää ajaa "ojanpohjalla" jos meinaa päästä nopeemmin kuin autolla?
Harkinnassa jos lähtis jonkun pari pätkää tuonne katsomaan, mutta mennäkkö autolla vai pyörällä... Autolla jos menis niin vois mennä paremmin maastossa liikkumiseen tarkoitetuilla vaatteilla...
Neste-Ralliin pyörällä?
3
843
Vastaukset
- oooo
itse olen ollut 2 vuotena pyörällä siellä ja autolla mua ei sinne enää saa..
mopolla pääsee ek:n viereen ja ruuhkista ei paljon tarvitse välittää.viivaa pitkin pääsee autoista ohi mutta hullutella ei kannata siellä ruuhkassa. suosittelen..
kerkiää katsomaan monta pätkää samana päivänä eikä ole etes kiire.
jos kelit on kohillaan niin tänä vuonna tulen taas mopolla..- Hornetman
Aion minäkin mennä taas prätkällä,aivan ehdoton juttu.Ei ikinä enää kotilolla.
Viime vuonna n 5 pätkää /pv.Sinisetkään ei kommentoinu yhtään kun ajo autoista ohi,keskiviivaa.
- ehdottomasti
Pyörä on ehdoton peli, jos haluaa katsoa useammankin pätkän.
Lisäksi pyörän etuna on se, että auton joutuu usein jättämään hyvinkin pitkälle pätkästä parkkiin.
Pyörällä pääset yleensä aina hyvinkin lähelle.
Muutaman kerran on kyllä meinannut tulla pientä kahakkaa, kun autoilijat ovat joutuneet jättämään autonsa pikkutien varteen ja joutuneet kävelemään pitkiäkin matkoja pätkälle. Jostain syystä nämä sankarit sitten tahtovat toisinaan kävellä koko tien leveydeltä ja tilaa ei tunnuta antavan vasta silloin kun etusella hieman tökkii pohkeille. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926