Mikä ois kokkolassa paras kiinteistönvälittäjä? Tarkoitus ois laittaa omakotitalo myyntiin syksyn aikana. Kiirettä myynnillä ei ole. Haen siis mahdollisimman hyvää hintaa. Kaipaisin asiallisia kommentteja palvelusta, välityspalkkioista, myyjien ammattitaidosta jne..
paras kiinteistönvälittäjä?
18
8488
Vastaukset
- arvioituttaa
kannattaa arvioituttaa myytävä kohde mahdollisimman monella kiinteistövälitysfirmalla. Itse arvioituttaminenhan ei maksa mitään. Ja sen jälkeen tee omat laskelmasi, minkä kiinteistövälityfirman kautta laitat talosi myyntiin, kaikkien välityspalkkioiden ym. jälkeen.
- vika
..ja katso millaiset välittäjät niillä on, itse en ainakaan tule ikinä ostamaan tietyltä puljulta yhtään mitään, en uutta enkä vanhaa kämppää..
- möin jo
Välittäjistä ei ole muuta hyötyä kuin tietysti ilmoittelu. Muuten palkkiot menee niiden taskuun.
Välittäjillä ei minkään valtakunnan vastuuta kaupassa, rahat vaan kelpaa!
- ;;;;;;
myy Nikkanen.
- Nikkis
Eihän se Nikkanen saa mitään myytyä, samat mökit roikkuu kuukaudesta toiseen. Itse asuntomarkkinoita seuranneena olen huomannut että 24Housingilla käy parhaiten kauppa.
- mez
Nikkis kirjoitti:
Eihän se Nikkanen saa mitään myytyä, samat mökit roikkuu kuukaudesta toiseen. Itse asuntomarkkinoita seuranneena olen huomannut että 24Housingilla käy parhaiten kauppa.
24 housing antaa asunnostasi varmaan kovimman hinta arvion sen takia että he saisivat paljon tavaraa myyntiin,mutta huomaat sen että myynti hinta on huomattavasti alhaisempi kuin pyynti hinta. itse olen näissä asioissa kääntynyt skv:n ja nikkasen puoleen.
- myi
Björndahl myi taloni kahdessa päivässä, ei ainakaan kovin pitkä myyntiaika näytä heillä olevan...
- Jaaki
Olen myös ajatellut arvioittaa usealla eri välittäjällä. 24housing on jo käynyt ja Björndahl tulee ensi viikolla.
24housing, skv ja opkk ilmoittavat netissä etuovi.com:issa. Itse ainakin pidän tätä plussana!?!
Björndahlia olen käyttänyt joskus aiemmin ja pelkästään positiivista sanottavaa. - Björndahl ärsyttää
Jaaki kirjoitti:
Olen myös ajatellut arvioittaa usealla eri välittäjällä. 24housing on jo käynyt ja Björndahl tulee ensi viikolla.
24housing, skv ja opkk ilmoittavat netissä etuovi.com:issa. Itse ainakin pidän tätä plussana!?!
Björndahlia olen käyttänyt joskus aiemmin ja pelkästään positiivista sanottavaa.Mun mielestä Björndahlin asuntoilmoitukset ovat sekavia ja epäinformatiisia. Jokaiselle talolle laitettu "persoonallinen" myyntinimi ärsyttää. Muita kokemuksia Björndahlista ei ole eikä tule.
- kokemuksesta kerron
bjöndall on varmasitkkin kaikista asiallisin.
Miinuksen annan opp:lle kun vaikka ovatkin etuovilla niin laiskanlaisesti on kuvia kohteista ollut.
Skv palvelee myyjää hyvin mutta ostajalle ne mielellään jättää kertomatta ellei itse hoksaa kysyä Tulee mukvia yllätyksiä kaupan jälkeen. isoplussa hyvistä kuvista etuovilla.
24:llä on taas ylihinnoiteltua että se karsii ostaja ehdokkaita kun en minä ainakaan edes vitsinyt mennä katsomaan jos asunto on ollut omalle pudjektilleni liian suuri. - asunnon omistaja
Omia kokemuksia:
Nikkasella pyyntihinnat ovat suhteellisen realistisia ja kohtuulliset myyntiajat.
Björndahlilla ja 24Housingilla pyyntihinnoissa reippaasti ylihintaa.
Muista ei kokemusta. - talon myyjä
Jokunen vuosi sitten myin taloni Nikkasen kautta. Arvio ja hintapyyntö oli realistisin kaikista ja ei tarvinnut kauaa ostajaa odottaa.
Ennen kauppoja tehtiin tietenkin viralliset kuntoarviot ja kosteusmittaus. Vuosi kaupan jälkeen alkoi uusi omistaja ottamaan yhteyttä, että taloni on aiheuttanut hänen pojalleen astman. Muistaakseni poika kuulosti keuhkotautiselta jo kun taloa esiteltiin... Olivat varmoja talossa piileskelevästä homeesta.
Mitä voi tavallinen tallaja tehdä? Kun ei tiedä lain pykäliä? Tässä tapauksessa Välittäjä hoiti asian uuden omistajan kanssa, varmisti kosteusmittauksen oikeellisuuden ja pelasti paljolta vaivalta.
Nikkanen piti huolta kaupan oikeudellisesta puolesta vielä pitkään. Luotan miehen tietoihin ja ammattitaitoon. On sitten joku kenen varaan turvata, jos kiistatilanteita tulee. Kunhan kaikki on asianmukaisesti hoidettu.- Meni
Joku mainitsi,että 24 Housing pitää ylihintoja.Pitäähän hintaa olla,koska jokaisessa asuntokaupassa tingitään.Nikkasella saattaa olla alhaiset hinnat,mistä vielä tingitään muutama tonni pois.Itse sain asunnostani vielä erittäin hyvän hinnan tinkimisen jälkeenkin,koska annoin sen 24 Housingille myytäväksi ja asunto meni alta aikayksikön.
- mez
Meni kirjoitti:
Joku mainitsi,että 24 Housing pitää ylihintoja.Pitäähän hintaa olla,koska jokaisessa asuntokaupassa tingitään.Nikkasella saattaa olla alhaiset hinnat,mistä vielä tingitään muutama tonni pois.Itse sain asunnostani vielä erittäin hyvän hinnan tinkimisen jälkeenkin,koska annoin sen 24 Housingille myytäväksi ja asunto meni alta aikayksikön.
viimeistä asuntoani myydessäni otin kaikilta hinta arviot,tuntu jotenkin kummalta kun 24housingin porukka kävi,pannaan tää myyntiin 150t€ niin jos siitä sit saatais joku 135t€ se 15t€ rajaa jo jonkin verran sitä ostaja kuntaa.Niinpä laitoin laitoin tällä kertaa SKV:lle ja sain asunnostani 140t€.
- ostaja oskari
missä myytävänä?
onko sopivan hintainen - tyytyväinen
Erinomainen kokemus Kotijoukkueen Virpistä (ent. OC-group).
- valitse oikein
Kokkolassa on aivan liian paljon näitä "villejä" välittäliä, joilla ei ole ammattipätevyyttä.
- maa6
Täälläkin on ollut juttua tietystä välittäjästä/ välitysfirmasta jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. En ammatillisesti, enkä asiakkaana saatikka siviilinä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81568- 891155
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1101100Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51953Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62827Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli184749Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253736- 81725
- 35679
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633