ei se enää pärjää väitän mä.on lööppien uhri niinkuin monimuukin ns.huippuurheiluja.valitan,suomalaisen sisu on jo kurkussa jos vertaa esim;20v urheilijoita.!!
evilän hoppee
5
498
Vastaukset
- greyeyes
Enpä usko niinkään lööppien vaikutukseen Evilään vaan enemmänkin siihen jumalattomaan pyöritykseen johon joutui viime elokuun jälkeen, kissanristiäisistä toiseen...yritä siinä nyt sitten keskittyä urheilemiseen. Nyt ainakin paremmat lähtökohdat ensi vuodelle, saa rauhassa parannella vammansa ja harjoitella, kun ei ole höpötoimittajat alvariinsa perässä. Eikä kukaan ole asettamassa paineita niskaansa.
- Evilä
on hopeaa saanut?
Lööppien uhri hän ei tule koskaan olemaan,
vaikka miten yritettäisiin.- greyeyes
Ja uhria hänestä on yritetty epäilemättä jo tehdä, ei todellakaan onnistu.
- tulevat helposti
greyeyes kirjoitti:
Ja uhria hänestä on yritetty epäilemättä jo tehdä, ei todellakaan onnistu.
pipi johonkin paikkaan. Eipä muun maan urheilijoillla tule yhtä helposti paikat remontiin.
- paikat kuntoon
tulevat helposti kirjoitti:
pipi johonkin paikkaan. Eipä muun maan urheilijoillla tule yhtä helposti paikat remontiin.
Telakalla ainakin Phillips ja Saladino, myös Sdiri loukkaantunut keväällä eikä näin ollen yltänyt parhaimpaansa Göteborgissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219