Ehdotus ?

Vaihtuvuutta janoava

Eikö treffit -palveluun voisi luoda systeemiä ? Että tietyn ajan palvelussa "lojuneet" profiilit poistettaisiin automaattisesti? Ihmetyttää pörrääjät jotka suorastaan " lojuvat" palvelussa vuosikaupalla. Tietty senhän voi aina tehdä uudelleen. Mutta toisi sekin vaihtelua,,,tavallaan.

13

1965

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .kcjfsjfsjfgps

heh.. ketä se haittaa,jos on treffipalstalla ?

samalla vois poistua reaalistakin erakoksi ..eikä POISTUA íhmisten pariin pitkäääääääääään aikaan..

• höh

Omituista ajatella asia noin että ketä se haittaa. Et ajattele asiaa sen syvemmin, pintaliitoa ja leikkiä vaan sinulla.

• Vaihtuvuutta janoava

Tarkoitus oli uudistaa palvelua tai edes ehdottaa. Koska oletettavissa on ,,että 5 vuottakin palvelussa lojuneet profiilit voisi poistaa? Tai edes otsikoita muuttaa? Tuollainen tyyppi ei etsi seuraa,,vaan käyttää palvelua muuhun tarkoitukseen.

• Lueskelija.
        Vaihtuvuutta janoava kirjoitti:

Tarkoitus oli uudistaa palvelua tai edes ehdottaa. Koska oletettavissa on ,,että 5 vuottakin palvelussa lojuneet profiilit voisi poistaa? Tai edes otsikoita muuttaa? Tuollainen tyyppi ei etsi seuraa,,vaan käyttää palvelua muuhun tarkoitukseen.

Kyllähän se vähän ihmetyttää,jos ihminen etsii seuraa vuositolkulla,mutta varmasti moni ei edes etsi oikeasti mitään kumppania,vaan haluaa tutustua monenlaisiin ihmisiin. Onhan netti siitä hauska paikka,että täällä törmää niihinkin,joita ei missään muualla tapaisi. Ja varmasti monet leikkivät ihan hupimielessä treffeillä,niiden harmiksi kylläkin,jotka ovat siellä tosissaan etsimässä seuraa.

Itse en etsi mitään,mutta luen kyllä mielelläni ihmisten treffiprofiileja ja galleriasivuja. Joillain on todella hauskoja tekstejä niissä,eli kiitos tässä julkisesti monista nauruista ja hauskoista hetkistä,kirjoittamienne tekstien parissa. :-)

• mies.

Kaikille profiileille pitäisi määritellä maksimiaika, vaikka sen 3 kuukautta. Sitten se menee pois, olisi kuin aktiivinen tahansa.

• .................

Mistäs tiedät, että monet profiilit ovat olleet "vuosia" palvelussa? Taidat itse olla samanlainen pörrääjä.

• Tuore tapaus

Näkeehän sen profiilin numerosta kuinka kauan on ollut roikkumassa. Itse katson aina sen ennenkuin otan yhteyttä.

• paikkaansa
        Tuore tapaus kirjoitti:

Näkeehän sen profiilin numerosta kuinka kauan on ollut roikkumassa. Itse katson aina sen ennenkuin otan yhteyttä.

Jos on esimerkiksi perustanut sähköpostitilin tai galleriasivun suomi24:lle jo vuosia sitten ja kirjautuu sillä sisään ja luo treffiprofiilin niin idnumero on eksoottisen pieni.

Samoin jos profiileja poistetaan lopullisesti niin järjestelmä ottaa tällaisen poistetun id:n käyttöön.

Eli pieni idnumero ei kerro profiilin ikää mutta toisaalta suuri numero kertoo sen että profiili ei ole kauhean vanha.

• kantikset kotiin

Saman voisivat tehdä kapakoissa ja baareissa. kaikki vuosia samoissa notkuneet, heille porttikielto. jos ei 1v sisällä löydä heilaa, se siitä ja jääkööt yksin kotiinsa, ei ole enää asiaa baariin :))

• Ihmeellisiä huolenaiheita joillakin... Kenelläkään ei ole pakkoa hyväksyä ensimmäistä tapaamaansa ihmistä elämänkumppaniksi, eikä kukaan niin teekään.

Edellä ehdotettu kolme kuukautta on lyhyt aika, jos ei kokopäiväisesti treffaile, ei siinä ajassa ehdi kovin moneen kunnolla tutustua. Tilanne esimerkiksi minulla on se, etten samalta paikkakunnalta (tai edes kohtuullisen matkan päästä) ole tavannut kuin yhden Suomi24:n kautta. Ja profiili oli voimassa yli vuoden eli minut voidaan luokitella roikkujaksi.

Olen siis huomattavasti huonompi ihminen kuin ne, jotka asuvat suurissa kaupungeissa ja voivat vaikka joka päivä käydä treffeillä eri ihmisen kanssa..? Olen vähän eri mieltä. :)

• sipuli

Nämä lojujat olis kyllä hyvä poistaa, eivät he hae mitään tosissaan, kunhan leikkivät ihmisten tunteilla.

Samoin nämä monen profiilin ratsastajat voisi kanssa laittaa johonkin ruotuun. Niitä on tosi paljon tietysti, vois loppua koko palsta, heh.

Eihän sitä tietysti ole kielletty yrittämästä, mutta kun sama mies Turusta 44v väsää jo kolmannen profiilin ja kaikissa on lähestulkoon sama teksti, niin alkaa tuntua melkoisen naurettavalta touhulta koko homma. Tämä kyseinen hemmo ei pidä näitä profiileitaan yhtä aikaa käytössä, vaan vaihtelee niitä muutaman päivän välein, mutta hei haloo kun kaikissa on samat jorinat, niin johan on tylsää puuhaa.

• ZX68

Kävin pari vuotta sitten viimeksi katsomassa noita profiileita ja samat naiset pörrää tuolla ja vieläpä samoilla kuvilla :) Olis aika päivittää kuvat ainakin vastaamaan tätä päivää?

• juuuuuuuuuuunääässss

....itsekin olet roikkunut täällä 2 vuotta..heh..
        ihan sama asia ..onko profiili vai ei..

mulla ainakin proffa on pois välillä kauankin monestakin syystä..ja kai tänne palata saa uudestaan kysymättä lupaa sinulta ????????????????

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe