Mitäs mieltä olette tästä sarjasta? Ajattelin lukasta kun ei muutakaan tekemistä ole.
Joku
Applegate: REMNANTS
6
344
Vastaukset
- ...s...
Mun mielestä se on aivan kamalan ihana. Siis kamala, ja ihana. Liian pelottava, mutta pakko lukea :) Mo'Steel on mun lemppari.
- joku toinen
ihan ok kirjasarja.
- Redwal-fani
Kirja sarja on mahtava!! Olen lukenut Applegaten muitakin sarjoja, jotka on myös hyviä! Olen muutenkin fantasia/scifi-ihminen, ja tämä kirja on kyllä minun top10 kirjojen kärki paikoilla! Joidenkin mielestä se voi olla sekava, mutta ei minusta. Paras hahmo on Mo´steel! Kannattaa lukea muitakin Katherine A. Applegaten kirjoja!!
- Joku
En sit jaksanut lukea kun eka kirjan ja toista vähän aloitin. Mielestäni liian nuorille suunnattu kirjasarja. Teksti oli kirjoitettu sellaisella lapsille/nuorille sopivassa muodossa. Itseäni se lähinnä ärsytti. Tosin olenkin jo 29v...:)
Joku
- onko
onko siinä päähenkilöä :D
- Tanjanennennen
Ala-aste ikäisenä muistaakseni luin muutaman noista. Jäi jotenkin traumat. Siinä oli kai jotain että osa niistä ihmisistä avaruussukkulassa oli kuollu ja alkanu kasvaa hometta ja sitten joku niistä selviytyjistä oli täynnä loismatoja ja kaikkea... Ihan liian nuorena luin! Mielestäni ei lapsille tuollaista. Nyt tosin kiinnostaa vähän enemmän, ehkä sitä uskaltaa jopa lukaista kun oon jo 21. Ärsyttää vain, ois pitäny ehkä yläasteella lukea noi niin oisin enemmän nauttinu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264578- 504138
- 543622
- 513136
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372378
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046