kesä yö puistossa

asdasd56

olin baarissa ja meno oli sellaista aika tylsää olen 30kymppinen jäpikkä.
baaritiskillä oli sellainen 45v vanhempi nainen ajattelin ihan piruuttani alkaa flirtailemaan hänen kanssaan ja homma tuntui toimivan melko seksistisesti jutustelu meni. sitten kun tuli pilkku alettiin lähtemään ravintalasta pois kysyin että missä päin asustelee kun kaupunki oli aika pieni ja samalla suunnallahan me asuttiin kesäyössä kävelimme poispäin hän kyllä sanoi ettei voisi tulla luokseni kun mies on kotona lasten vahtina ja minä pulestani sanoin että se on ok kun vaimoke se minullakin kotosalla oli.

paikassa jossa reittimme olisi erkaantunut oli syrjäisä lastenleikkipaikka puisto menimme sinne ja istuimme penkille, hetken päästä nainen oli tullut syliini ja minä olin päässyt iholle kaivoin tissejä paidan alta ja nainen rämpläsi housujen etumusta auki. nostin paitaa ja imin tissejä jotka olivat isot kuin kahden lapsen ja 45aikuisen naisen ylensä ovat, imin ja kourin niitä. nainen runkkaili munaani ja pyysi josko saisi sitä. minä sanoin että eiköhän se hoidu vedin käteni haaroihin siirsin pikkuhousuja pois ja kokeilin liukkautta parilla sormella - pillu oli märkä nivusiin asti eli valmista tavaraa kuten myös miehinen elimeni. kysyin että onko hänellä kumia ei ollut mutta ei ollut minullakaan kiihkoissamme totesimme että antaa mennä vaan paljaalla. ensin hän istui minut sisäänsä ja alkoi ratsastamaan minulla, annoin kyytiä käsillä ja nostin hametta ylös lisäsin pilluun sormen munani lisäksi - pillu oli hyvä mutta ei mikään kireä pimppi, otin sormen pois ja hieroin anusta upotin sormeni sinne. nainen sanoi ei sinne mutta ei tehnyt elettäkään että ottaisin sen pois hetken vatkattuaa hän sai orgasmin, minä en vielä.

joten käännyyimme sitten että hän oli penkillä ja minä päällä, otin aina välillä pois munani hänestä ja leikin sormilla pari sormea oli kuin tyhjää vaan mutta kun laitoin lisää käteni sumpussa siis 4sormea ajattelin että tätä pillua voisi fist fuckkailla mutta ajattelin että hoidan ensin normaalin panon.

juustin minä kerkisin ja sainkin orgasmin humala ja väljä pillu viivastyttivät tuloani siten että rouvakin sai toisen orkun, lennätin mällini sisälle ja huilimme hetken aloin aamuöisellä nurmella leikkimään pillulla uudestaan koska olin melko varma ettei tilanne toistuisi. kädetin naista jo kokokädellä ja nainen vikisi että tuntuu hyvälle ja täydelle ajattelin että nyt on oikea hetki kokeilla antaisiko pillu periksi ja nainen ei suuttuisi jos antaisin mennä kädellä siirryin paremmin jalkojen väliin ja aloin toisella kädellä hieromaan klittaa levittelin välillä tumman mustia leppareita ja samalla limastin kättäni sitten otin peukaloini käden mukaan pillutukseen mukaan sain koko kämmeneni naisen sisään ja hieroin klittaa naisen sanoi että nyt on revetäkseen mutta älä lopeta, eikä kukaan ole ennen tehnyt näin hänelle. no minäpä tein, jatkoin käsittelyä kunnes nainen sai taas orgasmin, kysyin että saisinko palkinnoksi pyllyä jota olin samalla kostuttanut ja limoittanut. rouva sanoi ettei edes hänen miehensä ole saannut pyllyä, mutta suostui kun oltiin jo näin hyviä tuttuja, sillä ehdolla että jos sattuu tai ei tunnu hyvälle lopetetaan. vaihdoimme asentoa hän pyllisti minä painoin munaani suoleen ansin varovasti ja vähän kerrallaan ja sitten se olikin perillä pohjassa kotvasen kuluttua, ja aloin panemaan vielä 2tuntia sitten tuntematonta naista suoleen tällä kertaa en kestänyt enää kovin pitkään ja tulin myös b-rappuun.

puimme ja läksimme suuntaamme, joskus marketissa olen nähnyt hänen mutta emme ole tuntevinamme toisiamme. kiva hyppy syrjään.

1

8885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra Jack

      Olen paria naista fistannut ja molemmat ovat siitä pitäneet. Fistauksen onnistuminen helposti vaatii ainakin kahden lapsen synnyttämisen jotta paikat venyvt helpommin. Molempien naisten mielestä ajatus fistauksesta on ollut kamala, mutta saatuaan koko nyrkin pilluunsa nautinnollisesta vikinästä ja voivotuksesta ei ole tullut loppua - lisääkin ovat pyytäneet. Tietysti pillu venyy hetkeksi fistaamisesta, mutta on jännää nussia sellaista väljää päälle. Mutta kuten anaaliseksissä, alku täytyy ottaa varovasti paikkoja rentouttaen, vasta paikkojen rentoutuessa saa tarjota koko kättä sisään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe