Älkää...

38-Vmies

Menkö naimisiin rakkaat ihmiset sillä se päätös voi säästää teidät lähes mielettömiltä kärsimyksiltä ja lopulliselta sekoamiselta. Menimme naimisiin vaimoni kanssa elokuussa 2004 ja hän oli tullut raskaaksi minulle kaksi viikkoa ennen naimisiinmenoa. Tästä tapahtumasta alkoi elämässäni uusi vaihe sillä vaimoni ilmoitti, että raskaana ollessa ei voi harrastaa seksiä. Siispä hääyökin oli sellainen. Sellaisena elämä on jatkunut tähän päivään. Välillä vaimoni synnytti meille ihanan suloisen poikavauvan jota rakastan yli kaiken. Kuitenkaan en ole saanut nukkua hetkeäkään vaimoni vieressä lapsemme syntymän jälkeen vaan minun yösijani on ollut olohuoneen sohva kohta 1,5 vuotta. Minkäänlaista huomiota halausten tai kosketusten muodossa en ole saanut vaimoltani kahteen vuoteen. Välttäkää avioitumista ja harkitkaa ainakin sata kertaa ennen kuin laitatte päänne vapaa ehtoisesti silmukkaan. Elämä ilman erotiikkaa ja sexiä on pitemmän päälle kauhea kärsimys. Lapseni takia olen tässä yrittänyt kärsiä ja olla hyvä aviomies ja isä. Raskasta se kuitenkin on välillä näissä puitteissa.

16

4436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 38-Vmies

Toki miettinyt paljonkin sitä, että päättäisin päiväni vapaa ehtoisesti, mutta niin paljon miestä minusta ei ole vielä löytynyt kiperimmässäkään tilanteessa. (Ehkä vielä joskus) Parisuhde yms terapeutteja ehdotin vaimolleni jo heti ongelman tultua esiin, mutta hän ei koe että mitään ongelmaa on eikä lähde kanssani terapiaan. En tiedä mitä enää voisin tehdä? Umpikuja näyttää olevan aina vastassa.

• Syksyn morsian

Älä myrkytä elämääsi enempää. Kerro vaimollesi että otat avioeron, jotta voisit taas pitkästä aikaa alkaa elämään normaalisti. Sano, että sinun mielestäsi on suoraselkäisempää ensin ottaa ero, kuin ruveta pitämään mitään pikku rakastajattaria salaisesti. Ja sitten myös otat sen eron.

Ja kaikille jeesustelijoille kerrot syyn juuri niin kuin se on. Mitään kaunistelematta. Vaimosi nimittäin kyllä yrittää kerätä sympatiapisteet kotiin nyyhkimällä sitä kun sinä et ymmärrä... Kyllä kaikki normaalit miehet ja naiset tietävät että avioelämään kuuluu myös seksisuhde. Ihmiset ymmärtävät sinun ratkaisusi kyllä. Ainoa, joka sitä ei tule ymmärtämään on vaimosi. Hän saa täyttymyksensä äitiydestä, ja kuvittelee kai sinunkin tyytyvän isyyteen.

• *Annabelle*

Naisia ja seksiä on maailma täynnä eikä sellaisen takia päiviään kannata päättää.Aina voi vaihtaa.Entäpä jos vaimosi halusikin seksiä vain lapsen takia.Hän on saanut täyttymyksensä.Itse olin nuorikkona niin askeettinen että ajattelin että seksi on tarkoitettu vain lisääntymistä varten.Kyllä se on Jumalan lahja avioliiton ja kiintymyksen ylläpitämiseksi.Seksittömyys etäännyttää puolisot.Ja siihen väliin pääsee vihollinen kiusaamaan.Raamattu jopa neuvoo ettei seksistä pidä pidättäytyä muutoin kuin yhteisestä sopimuksesta ettei tulisi kiusauksia uskottomuuteen.Synnytyksen jälkeen olin aika kylmä miestäni kohtaan alapään kipujen takia.Jos synnytys on ollut vaikea se voi tehdä jopa traumoja naiselle.Pelkää uutta raskautta ja yhdyntää sen mukana.Saattaa jopa tuntea vihaa miestä kohtaan joka aiheutti raskauden-ihan totta!Itselläni oli raskausmyrkytys johon voi molemmat kuolla.Seksi tuntuu silloin aika vähäiseltä ongelmalta.Puhumalla ja kertomalla totuuden voit auttaateidät ulos tilanteesta.Olet ehdottomasti oikeassa ja toivon teille kaikkea hyvää että ongelmanne selviää.Ongelma on todellakin myös hänen nyt koska olette sitoutuneet pitämään toisistanne huolta ja kantamaan vastuuta perheenne hyvin voinnista.Sitä avioliitto tarkoittaa.Raskauden aikana voi ihan hyvin rakastella( keskenmenovaaran takia vasta kolmen kuukauden jälkeen)Asento vaan pitää keksiä että se onnistuu.Sperman kehutaan edistävän synnytyksen alkua hormooneillaan.Eikä tartte huolehtia ehkäisystä!Orgasmi tekee pieniä supistuksia kohdussa, mutta ei ainakaan minua ole haitannut.Senkin jokainen kokee niin eritavalla.Tuo koskemattomuus mua enemmän ihmetyttää.?Onko hän ennen ollut hellä sua kohtaan?Mihin se voi kadota? Tai sitten kaikki on ollut teeskentelyä.Tai hänellä on joku juttu, jota salaa sulta.Oletko varma että lapsi on sinun?Tee isyystesti.Olitteko kauan yhdessä ennen liittoanne?Tunsitteko toisenne kunnolla?Ilman rakkautta siitä ei tule mitään.Hajoaa ennenpitkää.Ainakin sinä hajoat.Sulla on vaan yksi elämä-tartu härkää sarvista ja nosta kissa pöydälle.Sano asiasi ja jos ei tilanne muutu niin lähde kävelemään.Hänellä on myös vastuu sinusta vaimonasi.

• yleistä!!

Jos vaimosi on noin kilahtanut päästään niin älä yleistä sitä kaikkiin naisiin sanomalla "älkää menkö naimisiin!". Myös itse voit jotain tehdä asialle...
        Meillä ainakin harrastettiin seksiä 2 viikkoa synnytyksestä ja edelleen sitä harrastetaan useamman kerran viikossa! =)
        Joten älä yleistä, tee asioille jotain!!!

• Kuunnellut.

Taitaa sittenkin pitää paikkansa,että maailmassa on yksi ruokalaji joka vähentää naisen seksihaluja 50-95%...
        >
        >
        >
        >
        >
        >
        > Nimittäin Hääkakku.???

• fdsa

Otan osaa, mutta muuten olen sitä mieltä, että yleistäminen tapauksessasi on tarpeetonta ja sitäpaitsi mieletöntä liioittelua.

Se valitettava tosiasia, että sinun avioliittosi ei toimi ollenkaan, ei kai voi tarkoittaa sitä, että kaikki liitot menisivät noin pieleen.

Olet vain valitettavasti mennyt naimisiin naisen kanssa, joka ei ole kiinnostunut seksistä, ainakaan sinun kanssasi. Väärin ja halpamaisesti tässä selkeästi sinua kohdellaan. Nainen sai haluamansa lapsen, eikä muuta halua. Ettekö sitten tunteneet lainkaan toisianne, ennenkuin aloitte niinkin vakavaan asiaan kuin perheen perustamiseen?

Kyllä teidän tapauksessanne vika on ihmisissä, eikä avioliitossa instituutiona. Sorry!

• yks

ei kaikki vaimot oo samanlaisia.. todellaki´n kannattaa mennä naimisiin!..

• Syksyn morsian

Eikä se ongelma sinun (traagisessa) elämässäsi ollut naimisiinmeno vaan lapsensaanti. Vaimosi ei ilmoittanut "Nyt kun ollaan naimisissa ei seksiä enää sovi harrastettavan..."

Paska ämmä, täytyy myöntää. Onko vaimosi koskaan miettinyt miksi monissa perheissä on useampia lapsia kuin yksi, jos ensimmäisen raskauden alkamisen jälkeen kerran ei enää koskaan sovi harrastaa seksiä...

• hämmästynyt.

"hän oli tullut raskaaksi minulle kaksi viikkoa ennen naimisiinmenoa"

Valitettavaa mutta totta. Nainen tulee raskaaksi jos on tullakseen, siten että kk kierron ollessa säännällinen on ovulaation hetki 14 vrk oletettujen kuukautisten alkamis päivää ennen.
      Testit eivät näin varhain vielä kerro positiivista tulosta.
      Jos testit on näyttäneet jo häiden aikaan positiivista on hänen täytynyt tulla raskaaksi jo aiemmin. Eihän hänen kk ole olleet edes vielä myöhässä?
      Monennellako raskausviikolla lapsi syntyi?

Jokin nyt mättää. Vaimosi ei puhu totta tai muistat ajan väärin.

• samaa mieltä

kanssasi... joku mättää tosi pahasti.... Täytyy sanoa, että pitää olla melkoinen nainen, ettei harrasta etes hääyönä seksiä....Ei se sano mitään jos raskaaksi tulee ettei vois harrastaa enään.... höpö höpö

• hääyöstä..
        samaa mieltä kirjoitti:

kanssasi... joku mättää tosi pahasti.... Täytyy sanoa, että pitää olla melkoinen nainen, ettei harrasta etes hääyönä seksiä....Ei se sano mitään jos raskaaksi tulee ettei vois harrastaa enään.... höpö höpö

eihän juuri kukaan harrasta häähyönä seksiä! Kaikki ovat häiden ja järjestelyjen jälkeen liian poikki sellaiseen..
        vanhanaikaista ajatella että naisen olis pakko antaa "edes hääyönä"...

• Charitzy

Ei ole helppoa sinulla. Tuollainen vaikuttaa koko perheen ilmapiiriin lapsi mukaan lukien. Raskaana ollessa voi harrastaa seksiä ja se on jopa suotavaa. Kysy vaikka asiantuntijoilta. Sen harrastamiseen on jopa ohjeita kun raskaus on jo pitemmällä. Se ei nimittäin vahingoita mitenkään sikiötä. Se voi olla erittäin nautinnollista varsinkin naiselle kun ei tarvitse huolehtia vähään aikaan pillereistä, menkoista jne. Joten, vaimollasi on tai hänelle on tullut ongelmia henkisellä puolella. Useat synnyttäjät kärsivät monesti myös synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Tosin se ei päde siihen, että hän ennen synnytystä ilmoittaa seksin olevan loppu. Ei lapsen saaminen tarkoita sitä, että kaiken muun hellyyden pitää jäädä pois vaikka lapsi viekin paljon äidin huomioita synnytyksen jälkeen. Hänen huomionsa on suuresti pelkästään vauvan tarpeissa ja niiden tyydyttämisessä ja voi olla myös sen vuoksi niin väsynyt ettei tunne halua enempään. Hän saattaa kokea olevansa myös epäseksikäs raskaana ja imettäessään vauvaansa. Jostainhan tämä hänen haluttomuutensa kuitenkin juontaa. Olet varmaan yrittänyt selvittää ns. henkisen puolen hänen kanssaan? Onko hän kieltäytynyt ammattiauttajan pakeilla käymisestä? Jos kuitenkin olet rakastanut vaimoasi tai rakastat ja haluaisit asiat paremmalla tolalle niin tämä puoli kannattaisi selvittää ja keskustella ennenkuin teet muita ratkaisuja.

T.Charitzy

• Charitzy

...kuin luuletkaan, mikäli siitäkin on ollut kyse. Se vaivaa monia raskauden aikana ja raskauden jälkeen jo ihan hormonaalisista syistäkin, jotka jylläävät naisen elimistössä. Raskauden jälkeen vie myös aikaa, jotta naisen elimistö ja paikat toipuvat synnytyksestä. Niilläkin asioilla on vaikutusta seksiin eikä se ole harvinaista, että nainen kokee sen vuoksi haluttomuutta lisänä väsymys jne. Eihän vaimollasi ole uskonnollisia tai muita syitä tähän raskauden aikaiseen seksittömyyteen...Tosin 1,5 vuotta on jo aika pitkä aika, joten toivottavasti pystytte ratkomaan ongelmaa. Jos ei muuten niin ammattiauttajan avulla, mikäli tahtoa ja kärsivällisyyttä vielä riittää.

T.Charitzy

• ihan samassa tilanteessa

kuin nytkin vaikka et olisi mennyt naimisiin!!! Naisellasi olisi kuitenkn se lapsi!! (Vai häidentakiako yrititte tulla raskaaksi??)

Etäisyytenne ei toki johdu naimisiin menosta vaan siitä että vaimosi ei halua kensties seksiä tai sitten et osaa antaa hänelle sellaista läheisyyttä kuin hän kaipaisi.

Ja oikeasti, jos olette olleet jo 1,5 vuotta ilman erotiikkaa on jokin kyllä muutenkin pielessä...

• *Annabelle*

Äitiydessä sanotaan olevan jotain pyhää ja puhdasta.Nainen omistautuu elämän ylläpitämiseen huolehtiessaan vastasyntyneestä lapsesta.Lapsi todellakin on niin avuton että kuolee jos ei hänestä joku huolehdi.Minulle se oli aika ahdistava kokemus tajuta miten kamalan riippuvainen lapsi oli minusta.Minua inhotti ajatus että olen ruokinta-automatti jota joku ulkopuolinen komentaa huudoillaan.Se ei ollut oikeesti mitään hauskaa.Vaikka rakastin lastani ja olin halunnut hänet.Ne oli vain sellaisia kasvukipuja äitiyteen.Kärsin myös synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, koska tajusin miten olisimme voineet kuolla siihen kumpikin.Mulla oli raskausmyrkytys ja lapsi väärinpäin tulossa.Ja sit mies ei nähnyt muuta kuin oman munansa.Inhosin häntä sen takia jonkun aikaa..mutta se meni ohi aikanaan.Mitähän silloin kaksi viikkoa ennen häitä on tapahtunut?Miksi ihminen sulkee toisen niin totaalisesti itsensä ulkopuolelle?Oliko hänellä niin kovat paineet hääyöstä.Se tuntuu inhottavalta ajatella että mun on pakko tehdä jotain tiettynä yönä yleisen tavan vuoksi.Eka hääyöni oli ihan katastrofi.mies vaan teki temput ja se siitä sitten.Mä sain vaan pestä jaljet ja kyyneleeni.Olen itse löytänyt oman seksuaalisuuteni ja oppinut vanhempana nauttimaan asiasta.Eikö hän kaipaa orkkua edes yksinään?Mulla ainakin kerran kuussa kova halu ihan hormonaalisesti.Haluan silti odottaa että olen mieheni kanssa koska rakastan häntä ja kaipaan hänen ihanaa hellyyttään.( eri mies nykyään).Sulla on kolme vaihtoehtoa.Selvität asian kuntoon tai etsit uuden naisen,tai tyydyt yksinäiseen seksiin perheen säilyttäen.Hellyyttä saa lapselta myös.Se auttoi minua aikanaan jaksamaan kylmän ja tunteettoman miehen kanssa.Mutta kuinka kauan haluaa elää niin.

• mirbaeh

Jotain on kyllä pahasti pielessä jos vaimosi on ajanut sinut noin vain sohvalle, pelkästään lapsensaannin vuoksi.

Olen minäkin kahden lapsen äiti, mutten koskaan ole ajanut miestäni pois, raskauksien aikana tai niiden jälkeen. Synnytyksen jälkeen oli tietysti pelottavaa, kun ei tiennyt miten paikat kestää, mutta sekin meni ohi. Ja kun ensimmäinen vauvamme olikin koliikkilapsi ja huusi päivät ja yöt, kaipasin entistäkin enemmän miestäni lähelle.

Puhu vaimosi kanssa. Pelkkä avioliitto ei ole voinut saada suhdettanne noin solmuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241