Asensin kyseisen pelin tietokoneelleni. Muuten toimii täydellisesti, ainoa ongelma on kun yrittää liittyä johonkin multiplayer serveriin, hetken kuluttua ruutuun ilmestyy teksti "Unable to join game server" Missä vika?
Halo: Combat Evolved Multiplayer ongelma
4
664
Vastaukset
- hyyrsy
Muita servuja. Ja ne voi olla siitäki, et pelaat jonku tekemissä servuissa. Tai internet ongelmat. Tai reititin.Kokeileppas tätä servuu esimerkiks 83.149.102.200
- Haloplayer
Kokeilin tota servua, edelleen sama ongelma. Latasin myös netistä jonkun CE tiedoston pelkkää nettipelaamista varten. Ei auttanut. Itsekkin epäilisin jtn Internet/Palomuuri ongelmia. Jos joku pystyy auttamaaan niin viestiä tulemaan vaan.
- ei kukaan muu kuin MÄ!
Haloplayer kirjoitti:
Kokeilin tota servua, edelleen sama ongelma. Latasin myös netistä jonkun CE tiedoston pelkkää nettipelaamista varten. Ei auttanut. Itsekkin epäilisin jtn Internet/Palomuuri ongelmia. Jos joku pystyy auttamaaan niin viestiä tulemaan vaan.
poista palomuuri ja tsekkaa onko nettiyhteydessä vika ja huom oon vats 11 wee joten ei saata auttaa sori
- HaloFan
Vika on varmaan netissä, muuta en osaa sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594