minulla on finepix s9500 zoom kamera. olisin kysynyt teiltä, kun en ole mistään lukenut asiasta että pystyykö tähän kameraan liittämään lisäputkia/objektiiveja? ja mistä niitä saa ja paljonko maksaa?
kiitos.
saako s9500 kameraan lisäobjektiivejä?
4
875
Vastaukset
- Ei saa*
Eikös tuossa ole kiinteä linssi?
http://www.dpreview.com/reviews/fujifilms9000/
Siihen ei siis saa objektiivia vaihdettua, mutta siihen voi laittaa ainakin lähilinssin ja sovittaa kaukoputkeen (digiscoping), mutta varsinaisia vaihto-objektiiveja ei saa.
Ei ole järjestelmä.
Hyvä kaukoputki maksaa maltaita, enkä tiedä miten helppo tuo on sellaiseen sovittaa. - Fujisti
saa siihen raynox conventereja. Kuvanlaadusta en sitten sano mitään koska ei ole kokemusta.
Luulusin että melkein sama on käyttää fujin omaa 2x digitaalista zoomia.. Itse olin positiivisesti yllättynyt tuosta digizoomista, kuvat on ok . Ehkä vain 2x digizoom ei vielä mössää kuvaa.- R. Fafner
...on noista liitosputkiloista ainakin ihan jep maineessa, en ole itte käyttänyt mutta olen harkitsemassa tuon kameran ostoa muiden vanhempien vehkeiden rinnalle ja varmaan tulen hankkimaan jo pelkästään uteliaisuuttani siihen lisälaitteita.
Tossa fujin mallissa on hyvä suodinkierteen koko (58mm), joten siihen voi kyllä yrittää liitellä monenmoista. Laajakulmaa kannattaisin harkitsemaan samalta valmistajalta myös...
Vasta itse kokeilemalla noiden todellisen "hyvyyden" käytännössä näkee -jokainen objektiivimalli suhtautuu liitettäviin putkiloihin nääs yksilöllisesti.
Onko ketjun aloittaja muuten ollut laitehankintaansa tyytyväinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575489- 934337
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752584Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721111Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779