minulla on finepix s9500 zoom kamera. olisin kysynyt teiltä, kun en ole mistään lukenut asiasta että pystyykö tähän kameraan liittämään lisäputkia/objektiiveja? ja mistä niitä saa ja paljonko maksaa?
kiitos.
saako s9500 kameraan lisäobjektiivejä?
4
956
Vastaukset
- Ei saa*
Eikös tuossa ole kiinteä linssi?
http://www.dpreview.com/reviews/fujifilms9000/
Siihen ei siis saa objektiivia vaihdettua, mutta siihen voi laittaa ainakin lähilinssin ja sovittaa kaukoputkeen (digiscoping), mutta varsinaisia vaihto-objektiiveja ei saa.
Ei ole järjestelmä.
Hyvä kaukoputki maksaa maltaita, enkä tiedä miten helppo tuo on sellaiseen sovittaa. - Fujisti
saa siihen raynox conventereja. Kuvanlaadusta en sitten sano mitään koska ei ole kokemusta.
Luulusin että melkein sama on käyttää fujin omaa 2x digitaalista zoomia.. Itse olin positiivisesti yllättynyt tuosta digizoomista, kuvat on ok . Ehkä vain 2x digizoom ei vielä mössää kuvaa.- R. Fafner
...on noista liitosputkiloista ainakin ihan jep maineessa, en ole itte käyttänyt mutta olen harkitsemassa tuon kameran ostoa muiden vanhempien vehkeiden rinnalle ja varmaan tulen hankkimaan jo pelkästään uteliaisuuttani siihen lisälaitteita.
Tossa fujin mallissa on hyvä suodinkierteen koko (58mm), joten siihen voi kyllä yrittää liitellä monenmoista. Laajakulmaa kannattaisin harkitsemaan samalta valmistajalta myös...
Vasta itse kokeilemalla noiden todellisen "hyvyyden" käytännössä näkee -jokainen objektiivimalli suhtautuu liitettäviin putkiloihin nääs yksilöllisesti.
Onko ketjun aloittaja muuten ollut laitehankintaansa tyytyväinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141612Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641589- 1331210
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525