saako s9500 kameraan lisäobjektiivejä?

kyseisen kameran omistaja

minulla on finepix s9500 zoom kamera. olisin kysynyt teiltä, kun en ole mistään lukenut asiasta että pystyykö tähän kameraan liittämään lisäputkia/objektiiveja? ja mistä niitä saa ja paljonko maksaa?

kiitos.

4

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei saa*

Eikös tuossa ole kiinteä linssi?
      http://www.dpreview.com/reviews/fujifilms9000/

Siihen ei siis saa objektiivia vaihdettua, mutta siihen voi laittaa ainakin lähilinssin ja sovittaa kaukoputkeen (digiscoping), mutta varsinaisia vaihto-objektiiveja ei saa.
      Ei ole järjestelmä.

Hyvä kaukoputki maksaa maltaita, enkä tiedä miten helppo tuo on sellaiseen sovittaa.

• Fujisti

saa siihen raynox conventereja. Kuvanlaadusta en sitten sano mitään koska ei ole kokemusta.

Luulusin että melkein sama on käyttää fujin omaa 2x digitaalista zoomia.. Itse olin positiivisesti yllättynyt tuosta digizoomista, kuvat on ok . Ehkä vain 2x digizoom ei vielä mössää kuvaa.

• R. Fafner

...on noista liitosputkiloista ainakin ihan jep maineessa, en ole itte käyttänyt mutta olen harkitsemassa tuon kameran ostoa muiden vanhempien vehkeiden rinnalle ja varmaan tulen hankkimaan jo pelkästään uteliaisuuttani siihen lisälaitteita.

Tossa fujin mallissa on hyvä suodinkierteen koko (58mm), joten siihen voi kyllä yrittää liitellä monenmoista. Laajakulmaa kannattaisin harkitsemaan samalta valmistajalta myös...

Vasta itse kokeilemalla noiden todellisen "hyvyyden" käytännössä näkee -jokainen objektiivimalli suhtautuu liitettäviin putkiloihin nääs yksilöllisesti.

Onko ketjun aloittaja muuten ollut laitehankintaansa tyytyväinen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3713
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2424
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1965
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1709
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1669
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1588
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      99
      1536
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1399
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      92
      1342
    Aihe