Tamperelaisisä meni pikkupoikansa kanssa metroon.
Poika oli villinlainen ja isä sanoi pojalle: "Sinähän lupasit olla metrossa kiltisti."
Poika isälleen: "Lupasithan sinäkin äidille olla pissaamatta lavuaariin."
Metrossa
5
3029
Vastaukset 5
- Janis Petke
Ihan vaan tiedoksesi:
Tampereella ei ole metroa- pitäiskö olla
Tamperelaistyttö tuli kotiin, jossa äiti parhaillaan kestitsi vieraina olevia ystäviään.
Tyttö oli jotenkin häkeltyneen oloinen. Äiti huomasi sen ja kysyi: Mitä sinulle on sattunut? Tyttö kuiskasi jotain äidilleen, ja samassa äiti pyörtyi.
Vieraana olevat ystävät alkoivat virvoitella äitiä, ja pian hän olikin taas kunnossa. Sitten tytär kysyi: Miksi sinä äsken pyörryit kun minä sanoin että minulla on tippuri? Äiti vastasi: No kun minä kuulin, että sinä sanoit Tappara. - Alli Kukka
mitä vittua se tähän kuuluu?????????????
- Pneumokokki
Kyllä huomaa kuka on Tampereelta. Hyvä Janis Petke!
- gfvgncvgcvghcc
Jess sööör. Jonkun sortin kisat mm oli tampereeella kun turistit kyselivät mikä metro viie jää hallille. Pojan koltiaiset neuvoivat keskustorin WC luukulle- Mikäs siinä, ne maksoivat maksun mutta en tiedä pääsivätkö jää hallillille Hakaniemeen ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311582
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1131353Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361181Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella561160- 72805
- 38801
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.102800- 25786
- 9685
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26639