Tamperelaisisä meni pikkupoikansa kanssa metroon.
Poika oli villinlainen ja isä sanoi pojalle: "Sinähän lupasit olla metrossa kiltisti."
Poika isälleen: "Lupasithan sinäkin äidille olla pissaamatta lavuaariin."
Metrossa
5
2963
Vastaukset
- Janis Petke
Ihan vaan tiedoksesi:
Tampereella ei ole metroa- pitäiskö olla
Tamperelaistyttö tuli kotiin, jossa äiti parhaillaan kestitsi vieraina olevia ystäviään.
Tyttö oli jotenkin häkeltyneen oloinen. Äiti huomasi sen ja kysyi: Mitä sinulle on sattunut? Tyttö kuiskasi jotain äidilleen, ja samassa äiti pyörtyi.
Vieraana olevat ystävät alkoivat virvoitella äitiä, ja pian hän olikin taas kunnossa. Sitten tytär kysyi: Miksi sinä äsken pyörryit kun minä sanoin että minulla on tippuri? Äiti vastasi: No kun minä kuulin, että sinä sanoit Tappara. - Alli Kukka
mitä vittua se tähän kuuluu?????????????
- Pneumokokki
Kyllä huomaa kuka on Tampereelta. Hyvä Janis Petke!
- gfvgncvgcvghcc
Jess sööör. Jonkun sortin kisat mm oli tampereeella kun turistit kyselivät mikä metro viie jää hallille. Pojan koltiaiset neuvoivat keskustorin WC luukulle- Mikäs siinä, ne maksoivat maksun mutta en tiedä pääsivätkö jää hallillille Hakaniemeen ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958