Torstaina 24072006, ilalla noin klo 23,00
No jaa, naisten veskistä oli vc-paperi loppu,, kauniisti ilmoitin henkilökunnalle, että näin on pääsyt käymää..
Eipä pankissa ollut vessapaperia, vai oliko vaan henkilökunnan saamattomuutta, uuden käynnin jälkeen he vain ilmoittivat :: "Onhan siinä toisessa vessassa paperia"...
Omistaja voisi perehdyttää, työntekijät (miehiä) naisen anatomiaan tai laittaisivat lapun vessan oveen, tässä huussissa ei oo paperia...
Kiva kesäpoika oli töissä tosi reipas nuorukainen,, nää "ammattilaiset" voisi ottaa mallia hänestä
mallikas Ravintola on siisti ja ajanmukainen,, ja mittarihan on vc-tilat..
Kesänjatkoja
Ravintola Tavastia Bank onko tasoa
10
3223
Vastaukset
- alalla ollut
Vaude,, no korjaan päivän, oikea on 27pv,,
lipsahti kalenteri jo elokuun sivulle..- Alalla oleva
Välillä tuntuu, että henkilökuntaa kiinnostaa vain nämä "pukutyypit" eikä "tavalliset" asiakkaat ollenkaan.
Itse kävin myös kerran pyytämässä lisää paperia (tiedän, että kiireessä helposti unohtuu) ja saamani kommentit olivat jopa minun huumorillani huonoja. Lisäksi meitä pyydettiin lähtemään v*ttuun heti pilkun tultua eikä juomia saanut juoda loppuun kun ne vietiin kädestä. Emmekä todellakaan olleet yliajalla, aikaa taisi olla 10 min sulkemiseen.
Tällöin tosin oli blokkaripoika asialla, muu henkilökunta oli asiallista ja mukavaa. Taitaa olla paikassa useampi kesäpoika, tuskin samasta kyse? - k.u.u.l.a.
Alalla oleva kirjoitti:
Välillä tuntuu, että henkilökuntaa kiinnostaa vain nämä "pukutyypit" eikä "tavalliset" asiakkaat ollenkaan.
Itse kävin myös kerran pyytämässä lisää paperia (tiedän, että kiireessä helposti unohtuu) ja saamani kommentit olivat jopa minun huumorillani huonoja. Lisäksi meitä pyydettiin lähtemään v*ttuun heti pilkun tultua eikä juomia saanut juoda loppuun kun ne vietiin kädestä. Emmekä todellakaan olleet yliajalla, aikaa taisi olla 10 min sulkemiseen.
Tällöin tosin oli blokkaripoika asialla, muu henkilökunta oli asiallista ja mukavaa. Taitaa olla paikassa useampi kesäpoika, tuskin samasta kyse?Hämeenlinnan baareihin tosiaan kaivattaisiin vähän lisää palvelualttiutta. Metropolista en edes kommentoi, tulisi niin kamalaa tekstiä, Sirkuksen työntekijät nukkuu, siitä oli joku hämeensanomien palstallekin kirjoittanut! Bankis ollaan töykeitä, Rocktownin tytöt luulee, et tyhmät pärjää ja saa enemmän huomioo ja hannibalissa kans aika laimee meno asiakaspalvelijoilla. Ainoo hyvä palvelu on ollut Nightlifessä ja piparitalon alakerrassa olevassa baarissa. Tämähän on siis taas vain minun mielipide, ei herneitä nenään, mut jos tästä otettais vinkkejä?
- Miami Vice
k.u.u.l.a. kirjoitti:
Hämeenlinnan baareihin tosiaan kaivattaisiin vähän lisää palvelualttiutta. Metropolista en edes kommentoi, tulisi niin kamalaa tekstiä, Sirkuksen työntekijät nukkuu, siitä oli joku hämeensanomien palstallekin kirjoittanut! Bankis ollaan töykeitä, Rocktownin tytöt luulee, et tyhmät pärjää ja saa enemmän huomioo ja hannibalissa kans aika laimee meno asiakaspalvelijoilla. Ainoo hyvä palvelu on ollut Nightlifessä ja piparitalon alakerrassa olevassa baarissa. Tämähän on siis taas vain minun mielipide, ei herneitä nenään, mut jos tästä otettais vinkkejä?
Noulaiffissa on kyllä kieltämättä todella ystävälliset ja palvelualttiit tarjoilijat, vaik ei siellä ihan liikaa tule käytyäkään.
- vielä1
k.u.u.l.a. kirjoitti:
Hämeenlinnan baareihin tosiaan kaivattaisiin vähän lisää palvelualttiutta. Metropolista en edes kommentoi, tulisi niin kamalaa tekstiä, Sirkuksen työntekijät nukkuu, siitä oli joku hämeensanomien palstallekin kirjoittanut! Bankis ollaan töykeitä, Rocktownin tytöt luulee, et tyhmät pärjää ja saa enemmän huomioo ja hannibalissa kans aika laimee meno asiakaspalvelijoilla. Ainoo hyvä palvelu on ollut Nightlifessä ja piparitalon alakerrassa olevassa baarissa. Tämähän on siis taas vain minun mielipide, ei herneitä nenään, mut jos tästä otettais vinkkejä?
Joo siis paikkahan on pieni ja kohtuu paska normaalista asiakaskunnasta nyt puhumattakaan, mutta palvelu tosiaan pelaa Noulaiffissa.
Viimeks olin vain "kuskina" ja otin yksin pelkkää jäävettä ja baarimikko sanoi ettei maksa mitään!? Mitä HELVETTIÄ!? yritä samaa sirkus/metro-akselilla niin se on sen 1,50€.eli propsit siitä...
- Ottawainen
Älä saatana me sinne ikinä toiste. Me mielummin Vinkaloon tai tornintupaan.
- naispuolinen asiakas
Oli ainakin hyvä palvelu. Cumuluksen baarissa ei niin hyvä.
Sirkuksessa ei tosiaan pieni hymy haittais mitään.
- vierestä katsonut
tawastia bankin asiakaspalvelu on aivan hirveetä. yhtäkään hymyä en ole nähnyt baarimikkojen kasvoilla. tiskillä kun on tilannut, ei sanota mitään ja huokaillaan "4,50", katsellaan kattoon ja pidetään kättä ojossa. tiskillä myöskin jätetään välistä moneen kertaan vaikka eipä siinä minulla ainakaan mikään kiire ole. pöytiä ei illan aikana pyyhitä ollenkaan, ainakaan en ole huomannut ja niinkuin tossa aikaisemmin oli jo laitettu että heti pilkun jälkeen käsketään törkeästi ulos.
minulle ei tulisi mieleenikään kohdella asiakkaita noin.
iloisempaa ilmettä ihmiset! te olette asiakaspalvelijoita!
-alalla myöskin- niinpäniinniin
itsekin odottelin tässä yksi lauantai valkovenäläistäni 20 minuuuttia baaritiskillä. isokokoisella miesbaarimikolla oli vaan niin kova hinku palvella kavereitaan ja poikaystäviään ennen muita.
ja sitten siellä on se aika vaaleahiuksinen vahvasti meikattu pitkätukkanainen. en tiedä pystyisikö hän olemaan enää yhtään vittumaisempi ja vittuuntuneemman näkönen. - vierestä katsoja
niinpäniinniin kirjoitti:
itsekin odottelin tässä yksi lauantai valkovenäläistäni 20 minuuuttia baaritiskillä. isokokoisella miesbaarimikolla oli vaan niin kova hinku palvella kavereitaan ja poikaystäviään ennen muita.
ja sitten siellä on se aika vaaleahiuksinen vahvasti meikattu pitkätukkanainen. en tiedä pystyisikö hän olemaan enää yhtään vittumaisempi ja vittuuntuneemman näkönen.kyseisen naisen naama on aina kuin perseeseen ammutulla karhulla. kertaakaan en ole pientäkään hymyä nähnyt vaikka siitä olen kerran vihjannutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402959Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332787100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482433Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452071Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212004Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581770- 431672
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371530- 451453
- 261301