mistä päälliset???

nainen ratissa;)

enpä tiedä tuleeko oikealle palstalle..mutta mistäköhän sais ostettuu edullisesti autoon penkin päälliset???pääkaupunki seudulta. en tarkoita mitään "papparais" päällysteisiä.. siistejä joko yksi tai 2 värisiä.. etsin mieluuten musta keltaista...tietoa kenellekään?
en aio maksaa yli 100e..
kiitos:)

3

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin saat mieleisesi. Naisena osaat varmasti ommella ainakin yhtä hyvät kuin minä. Olen itse tehnyt useampaankin autoon ja hyvät on tullut, paljon paremmat kuin halpapäälliset.

• Elvis elää

Muistan, että Nissan-liikkeissä oli tarjolla Suomalaisen ompelimon istuinpäälisiä, varmaan löytyy muidenkin merkkien edustajilta. Väri- ja kangasvaihtoehtoja oli varmaan yli 20 ja merkkikohtaisia autoon kuin autoon (jopa penkeissä olevat turvatyynyt oli otettu huomioon).
      Hinnat oli 250€ ja siitä ylös päin koko sarjalla. Laatu maksaa.
      Jos itse teet, niin ota selvää onko auton etuistuimissa turvatyynyt, ne tarvitsevat erillaisen sauman niiden kohdalle (ei saa istuinpäälinen rajoittaa niiden toimintaa).

• eukko pelkääjän paikalta

Mulle riittää papparais-pääliset, mutta katselin tässä yhtenä päivänä Keravan Hong Kongissa aika kivan näköisiä istuinten päälisiä. Keskellä siniset, punaiset, harmaat tai oranssit "makkarat" ja sivuosat mustat. Hinta oli etuistuimille 25€ ja takaistuimille 25€ siis yht.50€. En kyllä sitten tiedä millaiset mahtavat olla asennettuina????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5494
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1535
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      981
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      937
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      57
      880
    6. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      868
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      839
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe