onko kukaa koskaa käyny suosittelen lämpimästi.
ALBANIA!
5
2224
Vastaukset
- albaniassa...
Kuukausi sitten olin mieheni kanssa 5 päivää, suosittelen kanssa, hieno paikka, erilaista.
- Juice33333
Minkälainen Albania on tammikuussa? Piteleekö ilmoja? Entäs hintataso?
- .....
Juice33333 kirjoitti:
Minkälainen Albania on tammikuussa? Piteleekö ilmoja? Entäs hintataso?
Olin viime joulukuussa Albaniassa kaksi viikkoa. Huono tuuri sattui olemaan, satoi lahes joka paiva vetta. Lamminta tais olla 10 asteen kieppeilla, ei siis kovinkaan lamminta. Hintatasoa en osaa verrata suomen hintatasoon, koska en ole asunut suomessa muutamaan vuoteen. Mutta Englannin hintoihin verrattuna kaikki oli halpaa. (kokemukseni on siis vain Tiranasta ja sen lahiymparistosta)
- kans
lokakuussa viikon albaniassa, tai no 9 päivää, asuin yhden tuttavaperheen luona. ihan suht.koht halpaa, ei siis vielä kallista. tirana ei vielä mikään turisti kohde, ihan pelkkä paikallinen mesta vaan, ei todellakaan muita turisteja ! :D ihan ok paikka :) vielä saa nauttia ihan paikallisesta tunnelmasta, parhaita olivat lukuisat kahvilat ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159