onko kukaa koskaa käyny suosittelen lämpimästi.
ALBANIA!
5
2212
Vastaukset
- albaniassa...
Kuukausi sitten olin mieheni kanssa 5 päivää, suosittelen kanssa, hieno paikka, erilaista.
- Juice33333
Minkälainen Albania on tammikuussa? Piteleekö ilmoja? Entäs hintataso?
- .....
Juice33333 kirjoitti:
Minkälainen Albania on tammikuussa? Piteleekö ilmoja? Entäs hintataso?
Olin viime joulukuussa Albaniassa kaksi viikkoa. Huono tuuri sattui olemaan, satoi lahes joka paiva vetta. Lamminta tais olla 10 asteen kieppeilla, ei siis kovinkaan lamminta. Hintatasoa en osaa verrata suomen hintatasoon, koska en ole asunut suomessa muutamaan vuoteen. Mutta Englannin hintoihin verrattuna kaikki oli halpaa. (kokemukseni on siis vain Tiranasta ja sen lahiymparistosta)
- kans
lokakuussa viikon albaniassa, tai no 9 päivää, asuin yhden tuttavaperheen luona. ihan suht.koht halpaa, ei siis vielä kallista. tirana ei vielä mikään turisti kohde, ihan pelkkä paikallinen mesta vaan, ei todellakaan muita turisteja ! :D ihan ok paikka :) vielä saa nauttia ihan paikallisesta tunnelmasta, parhaita olivat lukuisat kahvilat ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602787
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81498