Marsuni kuoli.

Surutytto

Ilmoitan tassa kaikille jotka tunnistaa:

Casper

s. 19.02.2004
k. 29.07.2006.

Casper kuoli tanaan iltapaivalla leukatulehdukseen. Olen ihan vasynyt itkemisesta.

7

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyyyh

      itekki itkin kun mun marsu kuoli pari vuot sit ja vielki jos oikeen kovasti rupee muistelee tai joku sanoo jotain ni tulee kyynel silmään...yritän vaa pysyy lujana...koita sinäkin :( onhan sulla oikeus surra kun ei ketään voi korvata toisella :(

    • gine-marsu

      otan oossaaa

    • marsun menettänyt

      Otan osaa suruun! Menetin mun marsun kans ystävänpäivänä keuhkokuumeeseen, joka huomattiin liian myöhään. :( Ekana päivänä koulussa en pystynyt oleen itkemättä, kun ajattelin mun pientä karvapalloa... Oon onnellinen kuitenkin, että mulla on vielä toinen marsu. Silti kaipaan edelleen mun Tupu-marsua ja kattelen silloin tällöin kuvia ja vieoita, joita oon siitä ottanu ja muistelen sitä. Kaikkee hyvää sulle, ajan kanssa suru helpottaa!

      • kerros

        Oi,tiedän miltä lemmikin menetys tuntuu.Koita kestää ja ajatella että häneen ei enää satu!


    • meitä

      hiukan kirjottamalla sairaskertomuksen? Me muut voisimme siitä oppia jotakin. Koeta kestää, marsusi loikkii nyt vihreimmillä niityillä muiden marsujen kanssa

      • Surutytto

        En tiedä mitä tarkalleen tapahtui, koska Casper kuoli, sillä aikaa kun olin USA:ssa lomamatkalla. Se oli vielä pahempi shokki, koska mä oletin näkeväni sen vielä hengissä kun palaan.
        Ainakin tiedän, että isäni oli vienyt sen kolmelle eri lääkärille, kun oli huomannut ettei se syö mitään, vaikka on yleensä suursyömäri. Ensimmäinen lääkäri ei ollut löytänyt siitä mtn. vikaa, mutta oli määrännyt varmuuden vuoksi antibiootteja, että jos sillä kuitenkin sattuisi olemaan jokin tulehdus. Antibiootit eivät auttaneet, ja isä vei sen uudestaan lääkärille.
        Toinen lääkäri nukutti sen, ja otti röntgenkuvat hampaista --> sai selville että Casperin hampaat kasvavat jotenkin väärin. Sanoi isälleni, että tuo sen seuraavana päivänä uudestaan, koska hänen piti "miettiä" pystyikö hampaita sahaamaan lyhyemmiksi tai muuten olisi lopetus edessä. Seuraavana päivänä isä vei sen vielä kolmannelle lääkärille.
        Kolmas lääkäri nukutti Casperin taas, ja löysi hampaiston väärinkasvavaisuuden lisäksi ientulehduksen. Porasi hampaita hieman, ja antoi kipulääkkeiden lisäksi antibiootit ientulehdukseen. Casper piristyi ensin huomattavasti kuurin alettua, mutta viime lauantaina sen tila oli heikentynyt, ja se kuoli yhtäkkiä mun siskon syliin.
        Mä olisin ite halunnut olla sen kanssa kun se lähti, mutta miten mä nyt sieltä USA:sta yhtäkkiä kiidän kotiin. Mä oon kuitenkin tosi kiitollinen mun siskolle, että hoiti Casperia sen viimeiset viikot, ja oli sen lähellä kun se kuoli.

        Casper RIP.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe