Osaako kukaan heittää karkeaa arviota, kuinka paljon maksaisi sisäseinien tasoitetyö 170 neliöiseen Lammi-kivitaloon? Harkot ladottu siististi ja viimoisen päälle, joten pykälää ei hirmuisesti oo.
Tasoitetyö kivitaloon
18
21180
Vastaukset
- tekijästä
Sukulaismies teetti virolaisilla, samankokoinen lammitalo eikä todellakaan ollut siististi ladottu(vaikka oli suomalainen latomassa). Yli kuukauden päivät äijä sitä teki käsipelillä vaimonsa autellessa mutta jumankauta mitä jälkeä! En enää ikinä aliarvioi virolaisia osaavina työntekijöinä.
Hinta oli tarpeineen jotain about 7k€.- Timpuri+
Tekee suomalainen ammattifirma takuu päälle ja verot maksettuna siis ei pimeänä mitä nämä viron pojat tekee eikä titenkään mitään kankaita ja metallikulmia ( ei ne tiedä sellaisesta)
- hinta
Riippuu siitä, miten paljon seinä- (ja kattoneliöitä) talossa on. Kaikki tarjoukset, jotka aikanaan meille tuli, olivat joko suoraan eur/neliö tai sitten neliöiden perusteella laskettuja kokonaistarjouksia.
Sinällään seinien suoruuteen tai harkkojen hammastukseen ei hirveän paljon kukaan tarjoajista kiinnittänyt huomiota. Ainakin näillä urakoitsijoilla tuntui olevan periaatteena, että neliöhintaan sisältyy mahdolliset seinien oikaisut. - viimekesänraksaleski
184 (asuinneliöt) kokosesta sisätasotukset katon ruiskutus yht. 4 000 e.
sama firma teki ulkorappauksen hintaan 12 000 e. nää hinnat sis. alvit.- Reinoska
Mistäpäin olet? Ollaan kaipaamassa tasoitemiestä Turun suunnalla. Ei tämä ko. firma sattumoisin olisi täältäpäin? Kuulostaa kohtuulliselta tuo hinnoittelu.
- viimekesänraksaleski
Reinoska kirjoitti:
Mistäpäin olet? Ollaan kaipaamassa tasoitemiestä Turun suunnalla. Ei tämä ko. firma sattumoisin olisi täältäpäin? Kuulostaa kohtuulliselta tuo hinnoittelu.
niille kun töitä tuntuu täällä riittävän.
- itse....
säästät sievoisen summan ja ensin sisältä homman niin voit rapata sitten myös ulkoa...säästät siinä sivussa pienen uuden henkilöauton verran.
- Reinoska
en uskalla lähteä harjoittelemaan.. Jos olisi yllin kyllin aikaa, niin mikäettei sitä perehtyisikin kyseiseen asiaan.
- hege s
voihan sen autonkin tehdä itse.
- sulle
ok-rappaus turusta teki meille priima jälki hinta kohdallaan... ei kannata tinkiä ja ottaa halvinta
- maksoi
viime vuonna noin 4000 (sisätasoitukset, sis. neljän huoneen kattoröpö)) ja 9500 (ulkorappaus)alveineen,
töineen, aineineen, suojauksineen päivineen samankokoiseen taloon. Soittele ajoissa, sovi ulkorappaus nyt jo ensi kesää varten.- hinta
Mikä oli neliöhinta ja mikä oli työn sisältö? Sisältyikö ulkorappaukseen kulmalistat, -vahvikkeet ja verkot? Entä sokkelien pinnoitus? Oliko pinta silikaatti/silikonihartsipinnoitetta vai mineraalipinnoitetta? Tarvittiinko nostolavaa tai telineitä.
- lomilta
hinta kirjoitti:
Mikä oli neliöhinta ja mikä oli työn sisältö? Sisältyikö ulkorappaukseen kulmalistat, -vahvikkeet ja verkot? Entä sokkelien pinnoitus? Oliko pinta silikaatti/silikonihartsipinnoitetta vai mineraalipinnoitetta? Tarvittiinko nostolavaa tai telineitä.
Ulkorappaus neliö hinta taisi olla 45 EUR/m2 tehtynä Fesconin julkisivulaastilla (ei jalolaasti). Sisälsi vahvikeverkot, kulmalistoista ei ole hajua/tietoa. Itselläni oli hieman telineitä äijille lainassa, mutta suurimman osan tekivät itse ajettavalla liftillä. Alle ruiskutettiin kuitumassa pariin kertaan (oikasu kynsi) ja päälle julkisivulaasti pariin kertaan, näin se suunnilleen meni ja hyvää tuli ja kiinni on pysynyt ja hyvin vesipestävä pinta (mukulat on asian testannut parilla savipallolla). Itse suojasivat ja purkivat suojat. Itse en tehnyt pinnoitteiden suhteen yhtään mitään (muutakuin tarkastin jäljen ja tarjosin tartunta-aineen aukonylityspalkkien pintaan). Sokkeli on vieläkin pinnoittamatta.
- edellinen
lomilta kirjoitti:
Ulkorappaus neliö hinta taisi olla 45 EUR/m2 tehtynä Fesconin julkisivulaastilla (ei jalolaasti). Sisälsi vahvikeverkot, kulmalistoista ei ole hajua/tietoa. Itselläni oli hieman telineitä äijille lainassa, mutta suurimman osan tekivät itse ajettavalla liftillä. Alle ruiskutettiin kuitumassa pariin kertaan (oikasu kynsi) ja päälle julkisivulaasti pariin kertaan, näin se suunnilleen meni ja hyvää tuli ja kiinni on pysynyt ja hyvin vesipestävä pinta (mukulat on asian testannut parilla savipallolla). Itse suojasivat ja purkivat suojat. Itse en tehnyt pinnoitteiden suhteen yhtään mitään (muutakuin tarkastin jäljen ja tarjosin tartunta-aineen aukonylityspalkkien pintaan). Sokkeli on vieläkin pinnoittamatta.
Edullisesti olet rappauksen saanut. Tämän kesän tarjoukset meille olleet 60-80 eur/neliö. Eri valmistajien silikonihartsipinnalla (oletettavasti hieman kalliimpaa tavaraa, mutta ei se hintaeroa selitä). Työvaiheet kutakuinkin samat.
Ammattilaisia ovat arvatenkin olleet, kun ovat tehneet kaiken alusta loppuun (osa tarjouksen tehneistä olisivat meillä halunneet että olisin tehnyt suojauksen ja telinepystytykset itse) ja ovat käyttäneet siirrettävää nostolavaa (huomattavasti helpompi välttää työsaumoja, parempi jälki). Hieno juttu tällaisena aikana, kun rappaustyömailla pyörii kaikenlaista puliveivaria.
- masawww
teen tasoitetöitä riippuu pohjista ja siitä haluaako pintavahvike kankaan väliin hinta määräytyy myös aineista ja huone korkeudesta mutta teen pääkaupunkiseudulla/kehyskunnat noin 5-7 euroa neliöltä 3 kerros tasoitus pohjamaalaus se on se työn osuus,,[email protected]
- JVH
Voitko korjata sähköpostiosoitteesi, sillä [email protected] ei toimi. Laittaisin sinulle tarjouspyynnön.
- wwwmasa
JVH kirjoitti:
Voitko korjata sähköpostiosoitteesi, sillä [email protected] ei toimi. Laittaisin sinulle tarjouspyynnön.
- ruiskumies
teen tasoite töitä sisä seinät ja katot sekä julkisivurappauksia,sokkeli pinnoitteet,ym.. kysy tarjous numerosta 0405278415 tai [email protected]
säteellä helsinki 150km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491476Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 86916
- 12892
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186858Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20821- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74732Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730