Kysäisin että miks jos on samantehoinen moottoripyörä ja henkilöauto sillä moottoripyörällä pitää vetää melkein 15000rpm ennen kun saa täydet tehot ja miks henkilöautosta ei taas tähän pysty.
auto vs.
moottoripyörät
4
469
Vastaukset
- saa yleistää
Vaimolla litran Micra, moottorin huipputehon
kierrokset 6000.
Itsellä motari BMW, entinen poliisipyörä litraisella
koneella, moottorin huipputeho 5500 kierroksella.- samantehoinen
no joo
500cm3 moottoripyörän koneessa saman verran tehoa
kuin 1600cm3 auton moottorissa.
Teho otetaan kierroksilla. samantehoinen kirjoitti:
no joo
500cm3 moottoripyörän koneessa saman verran tehoa
kuin 1600cm3 auton moottorissa.
Teho otetaan kierroksilla.ei oo nimekskään vääntöä
- ...on
jannetin82 kirjoitti:
ei oo nimekskään vääntöä
On niissä ihan reilusti, mutta suhteellisen kapealla kierrosalueella ja korkeilla kierroksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693034
- 432963
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle502302Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401966- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71368Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421146
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106