Halpoja?

halpaaetsimassa

Sanokaa halpoja webhotellipalveluja, joissa on PHP MySQL.

Onko webol.fi luotettava? Näyttää nimittäin liian hyvältä ollakseen totta.

11

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettiagentti
      • halpaaetsimassa

        Serverimaailma on ihan lupaava palvelu, mutta jos haluaa piilottaa domainin WHOIS:ista henkilötiedot, niin se maksaakin sitten jonkin verran.

        Entäs http://www.puhtek.com palvelu? Hyvä hinta/laatu suhde näyttää olevan.


      • vain ja ainoastaan

        firmoille ja yhdistyksille, vai voiko yksityishenkilö laittaa nettisivut?

        "Käyttöjärjestelmä Debian 3.1, Linux 2.6 (x86_64)
        WWW Apache 2.2
        PHP PHP 5.1 ( gd 2.0, curl, ctype, libxml)
        SQL MySQL 4.1"

        Eikö siis lainkaan Windowsia?

        Voiko sivut tehdä itse Fronpagella ja siirtää tuonne?


      • Höpö.
        vain ja ainoastaan kirjoitti:

        firmoille ja yhdistyksille, vai voiko yksityishenkilö laittaa nettisivut?

        "Käyttöjärjestelmä Debian 3.1, Linux 2.6 (x86_64)
        WWW Apache 2.2
        PHP PHP 5.1 ( gd 2.0, curl, ctype, libxml)
        SQL MySQL 4.1"

        Eikö siis lainkaan Windowsia?

        Voiko sivut tehdä itse Fronpagella ja siirtää tuonne?

        Tottakai yksityishenkilötkin voivat vuokrata tuolta hotellitilaa.

        Niin siis useimmiten www-palvelimet toimivat *nixilla (esim. Linux) jossa ohjelmistona on Apache ja lisukkeina vaikkapa nuo php:t sql:t ja muut. Ei siinä mihinkään windowsia tarvita.

        PAITSI tietenkään Windowspalvelimen laajennukset eivät noissa toimi.

        Windowspalvelimet ovat pirusti kalliimpia, joten hotellitila Windowspalvelimella on aina kalliimpaa. Windowspalvelimen käytössä ei ole mitään järkeä ellet välttämättä halua käyttää noita Windowspalvelimen omia laajennuksia. Vastaavat kyllä löytyy Apachepohjaisistakin.

        Voit tehdä sivut myös FP:llä, mutta ihan kaikkia FP:n härpäkeominaisuuksia et voi silloin käyttää.


    • paulip

      Yksi vuosi myönteistä kokemusta Webolista. Hinta/laatusuhde hyvä. Nyt 4 ylläpitämääni sivustoani Webolilla. Mutta tietenkin, jos haluat maksaa enemmän ja ylimääräistä on, niin onhan niitä muitakin...

    • Jaakkola

      minunsivut.net/domainkauppa ja palvelu pelaa

    • futuron_kokemus

      Jos ostat halvan web-hotellin, saat varautua useisiin katkoksiin. Halvalla kun ei saa aina hyvää. Seuraavassa yksi kokemus halvasta web-hotellista (Futuron):

      http://www.mvnet.fi/blogi/

      • pettynyt

        Futuron järjesti joskus kesällä toukokuusta elokuuhun aikana uusille asiakkaille arpajaisia, joissa tietyn ajan (yleensä viikon) sisällä tilanneiden välillä mainostettiin arvottavan rahaa (palkinnot vaihtelivat 500 euron ja 1010 euro välillä). Kummasti arvonnan päivämäärät siirtyivät aina viikolla tai päivällä eteenpäin, eikä ilmeisesti mitää arvontoja edes koskaan suoritettu. Kaikenlisäksi nuo arvonnat olivat alkujaankin arpajaislain vastaisia, koska esimerkiksi edellyttivät tuotteen tilaamista.

        Kannattaa siis hieman katsoa millä tavoin hosting yritys yrittää asiakkaita saada.


      • futuronista
        pettynyt kirjoitti:

        Futuron järjesti joskus kesällä toukokuusta elokuuhun aikana uusille asiakkaille arpajaisia, joissa tietyn ajan (yleensä viikon) sisällä tilanneiden välillä mainostettiin arvottavan rahaa (palkinnot vaihtelivat 500 euron ja 1010 euro välillä). Kummasti arvonnan päivämäärät siirtyivät aina viikolla tai päivällä eteenpäin, eikä ilmeisesti mitää arvontoja edes koskaan suoritettu. Kaikenlisäksi nuo arvonnat olivat alkujaankin arpajaislain vastaisia, koska esimerkiksi edellyttivät tuotteen tilaamista.

        Kannattaa siis hieman katsoa millä tavoin hosting yritys yrittää asiakkaita saada.

        Lisäksi Futuronin asiakaspalvelulla on jostain syystä sellainen asenne, että asiakas on aina väärässä. Vähänkin jos on jotain ongelmaa ja siitä kyselee, niin jo tulee töykeää viestiä, hyvä etteivät raastuvalla uhkaa.


      • myöskin
        futuronista kirjoitti:

        Lisäksi Futuronin asiakaspalvelulla on jostain syystä sellainen asenne, että asiakas on aina väärässä. Vähänkin jos on jotain ongelmaa ja siitä kyselee, niin jo tulee töykeää viestiä, hyvä etteivät raastuvalla uhkaa.

        Olin tilannut vuodeksi etukäteen kotisivu palvelut ja maksanut ne ennakkoon. Myöhemmin keväällä 2005 irtisanoin palvelun ajoissa sähköpostitse ja lakkauttivat palvelun kun sivut katosivat ja hallintasivuille en enää päässyt. Oletin että firma oli menossa konkurssiin ja en sitten viitsinyt alkaa niitä rassaamaan kun en enää itse yritystoimintaan muutenkaan sivuja tarvinnut. 1,5 vuoden päästä tulikin perintäkirjeet Futuronin toimesta. Futuron oli laittanut laskua kokonaisesta vuodesta vaikka myönsivät myöhemmissä keskusteluissa että olivat lakkauttaneet palvelun 5 kuukauden jälkeen. Vetoavat siihen että palvelua ei tarvitse järjestää kun maksamaton lasku. Miksi sitten palvelua piti ylipäätään järjestää 5 kuukaudeksi? Kehuivat oikein että tuo viisi kuukautta oli minulle ilmainen..no huh huh.
        Voitteko kuvitella esim. jos tilaisin aku ankan ja sitten peruisin tilauksen. Laskuttaisivat koko kaudesta, mutta eivät lähettäisi tähän kauteen kuuluvia kaikkia aku ankkoja. Perustana heidän oma sopimuskikkare.
        Tosiasiassa palvelu lakkasi toimimasta keväällä 2005 eikä sen jälkeen toiminut vaikka usein yritin hallintasivuille tai suoraan sivuille.

        Olen lukenut jonkin verran juttua mitä muille asiakkaille on käynyt että eivät reagoi sähköposteihin juuri mitenkään. Voiko tämä sitten johtua esim. tulee liikaa postia eivätkä kerkiä lukemaan ja katoavat sitten sinne syövereihin, lukijoilla erittäin paha lukihäiriö tai yksinkertaisesti eivät saa sähköposteja. Syyttävät asiakkaidensa sähköpostien toimimattomuudesta mikseivät saa postia.
        Väittävät että palvelu on toiminut n. 100% ja laiterikkoja ei ole ja niistäkin tiedotettu. Minä itse kuten eräs muukin oli todistamassa tätä ihmettä ettei palvelu toiminut. Sekin vielä että palvelu ei toiminut edes seuraavana eikä edes sitä seuraavana päivänä. Viikkojen päästäkin yhtä kuollut palvelu ja eipä tuosta nyt tarvinut olettaakaan kuin se että firman on menossa nurin. Internet-sivujen olemassa ololla ja domainistahan olin maksanut rahaa. En viitsinyt kiusata palvelutarjoajaa kun oletin ettei asiat enää miksikään muutu ja saataviakin oli ollut niin vähän. On sitä perkele muutakin tekemistä kuin huhuilla bittihelvetissä jotain urpoa jota/joka ei osaa/kiinnosta lukea sähköposteja.
        Väittivät kivenkovana että palvelussaan ei ole ollut laiterikkoja, mutta silti jostain syystä pikkulinnut on kertonut että on ollut. Se voisi selittää sen miksi sivut katosi,eivät pystyneet vastaanottamaan sähköpostia, hallintasivuille ei päässyt ja uusimmat päivitykset oli yliajettu vanhoilla varmuuskopiolla. Sivut oli ollut ainakin hetken päällä toisen laskutuskauden aikana jossa huomasin vanhat sivun raadot erään sivuston avulla. Oli selvästikin leikitty vanhoilla varmuuskopioilla kun uusimmista sivuista ei ollut tietoakaan.
        Tämän kaiken perusteella Futuronista jäänyt sellainen kuva että asiakas on aina väärässä ja asiakkaan laitteet viallisia. Siihenhän tuo n.100% toimintavarmuus perustuu käytännössä se tarkoittaa n.100%:sti sitä että asiakas on väärässä. Heidän puoleltaan ehtoja on vaikka mitä asiakasta kohtaan, mutta oman osuutensa Futuron hoitaa venäjäksi kun eivät tiedota mistään mitään ja eivät ole todellakaan avoimia mitä siellä oikeasti tapahtuu. Kuitenkin pitäisi näistä kaikista tietää asiakkaana ja vetoavat sopimusehtoihin. Paukkauttavat äkkiarvaamatta perintäkirjeitä ja toiminta perustuu hutkimiseen muutenkin ollen asiakasta kohtaan agressiivista.


      • kokemuksta
        myöskin kirjoitti:

        Olin tilannut vuodeksi etukäteen kotisivu palvelut ja maksanut ne ennakkoon. Myöhemmin keväällä 2005 irtisanoin palvelun ajoissa sähköpostitse ja lakkauttivat palvelun kun sivut katosivat ja hallintasivuille en enää päässyt. Oletin että firma oli menossa konkurssiin ja en sitten viitsinyt alkaa niitä rassaamaan kun en enää itse yritystoimintaan muutenkaan sivuja tarvinnut. 1,5 vuoden päästä tulikin perintäkirjeet Futuronin toimesta. Futuron oli laittanut laskua kokonaisesta vuodesta vaikka myönsivät myöhemmissä keskusteluissa että olivat lakkauttaneet palvelun 5 kuukauden jälkeen. Vetoavat siihen että palvelua ei tarvitse järjestää kun maksamaton lasku. Miksi sitten palvelua piti ylipäätään järjestää 5 kuukaudeksi? Kehuivat oikein että tuo viisi kuukautta oli minulle ilmainen..no huh huh.
        Voitteko kuvitella esim. jos tilaisin aku ankan ja sitten peruisin tilauksen. Laskuttaisivat koko kaudesta, mutta eivät lähettäisi tähän kauteen kuuluvia kaikkia aku ankkoja. Perustana heidän oma sopimuskikkare.
        Tosiasiassa palvelu lakkasi toimimasta keväällä 2005 eikä sen jälkeen toiminut vaikka usein yritin hallintasivuille tai suoraan sivuille.

        Olen lukenut jonkin verran juttua mitä muille asiakkaille on käynyt että eivät reagoi sähköposteihin juuri mitenkään. Voiko tämä sitten johtua esim. tulee liikaa postia eivätkä kerkiä lukemaan ja katoavat sitten sinne syövereihin, lukijoilla erittäin paha lukihäiriö tai yksinkertaisesti eivät saa sähköposteja. Syyttävät asiakkaidensa sähköpostien toimimattomuudesta mikseivät saa postia.
        Väittävät että palvelu on toiminut n. 100% ja laiterikkoja ei ole ja niistäkin tiedotettu. Minä itse kuten eräs muukin oli todistamassa tätä ihmettä ettei palvelu toiminut. Sekin vielä että palvelu ei toiminut edes seuraavana eikä edes sitä seuraavana päivänä. Viikkojen päästäkin yhtä kuollut palvelu ja eipä tuosta nyt tarvinut olettaakaan kuin se että firman on menossa nurin. Internet-sivujen olemassa ololla ja domainistahan olin maksanut rahaa. En viitsinyt kiusata palvelutarjoajaa kun oletin ettei asiat enää miksikään muutu ja saataviakin oli ollut niin vähän. On sitä perkele muutakin tekemistä kuin huhuilla bittihelvetissä jotain urpoa jota/joka ei osaa/kiinnosta lukea sähköposteja.
        Väittivät kivenkovana että palvelussaan ei ole ollut laiterikkoja, mutta silti jostain syystä pikkulinnut on kertonut että on ollut. Se voisi selittää sen miksi sivut katosi,eivät pystyneet vastaanottamaan sähköpostia, hallintasivuille ei päässyt ja uusimmat päivitykset oli yliajettu vanhoilla varmuuskopiolla. Sivut oli ollut ainakin hetken päällä toisen laskutuskauden aikana jossa huomasin vanhat sivun raadot erään sivuston avulla. Oli selvästikin leikitty vanhoilla varmuuskopioilla kun uusimmista sivuista ei ollut tietoakaan.
        Tämän kaiken perusteella Futuronista jäänyt sellainen kuva että asiakas on aina väärässä ja asiakkaan laitteet viallisia. Siihenhän tuo n.100% toimintavarmuus perustuu käytännössä se tarkoittaa n.100%:sti sitä että asiakas on väärässä. Heidän puoleltaan ehtoja on vaikka mitä asiakasta kohtaan, mutta oman osuutensa Futuron hoitaa venäjäksi kun eivät tiedota mistään mitään ja eivät ole todellakaan avoimia mitä siellä oikeasti tapahtuu. Kuitenkin pitäisi näistä kaikista tietää asiakkaana ja vetoavat sopimusehtoihin. Paukkauttavat äkkiarvaamatta perintäkirjeitä ja toiminta perustuu hutkimiseen muutenkin ollen asiakasta kohtaan agressiivista.

        Minä irtisanoin palvelun viikkoa ennen uuden sopimuskauden alkamista. Se ei riittänyt, olisi pitänyt irtisanoa kahta kuukautta ennen uutta kautta. Siispä maksoin minulle tarpeettomasta (ja toimimattomasta!) palvelusta vuoden verran. Sivuni lakkasivat toimimasta heti irtisanomisen jälkeen.
        Vuodentakaisesta irtisanomisesta huolimatta postilaatikosta kolahti sittemmin perintätoimiston kirje tämän vuoden laskuista, mies ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin.

        Tämä yrittäjä osaa kyllä uhata asiakasta viranomaisilla ja tekaista selityksiä ongelmaan jos toiseenkin. Myös futuronia koskevien keskustelujen valvominen ja kritisoinnin kieltäminen tuntuu olevan tärkeämpää kuin oman liiketoiminnan hoitaminen rehellisesti ja hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe