Kaikki mukaan todella hyvää ja iloseen
kokoontumis ajoon!!
Täällä voit vappaasti nauttia ohjemasta ja
yhdessä olosta ilman pakollista viinan juontia.
AINE JOKA ORJUUTTAA TÄNÄ PÄIVÄNÄ TUHANSIA ,TUHANSIA.
Tule mukaan nauttimaan hyvästä seurasta.
Todella hyvä
2
904
Vastaukset
- todella hyvä
Kyseessähän on tietty EMC ralli Keuruulla.
Mäkin lähden ,tottakai!!
Jes- muhametti
Suurin osa maailmanhistorian sodista on ollut uskonsotia eli miljoonia ihmisiä on surmattu ns. vääräuskoisuuden takia.
Tänäänkin maailmalla käytävistä taisteluista on uskonto suurin syy. Eri hihhuliin uskovat kansat tappavat toisiaan.
Jos lähdemme siitä olettamuksesta, että joku maailman monista jumalista olisi ihan oikeasti olemassa niin silti suuri joukko maailman ihmisistä uskovat täysin olemattomaan jumalaan.
Siis onko se nyt niin suuri synti ottaa kokoontumisajossa vähän viinaa kun vaihtoehtona on uskoa johonkin, jota todennäköisesti ei ole edes olemassa ja samaan aikaan kun olet ryypäämättä uskonveljet maailmalla mättävät vääräuskoisia hengiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702412Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911576Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641355Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711339- 1281237
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1521111- 1401072
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur74997