Lehtihän ilmestyi 70-luvulla. Enpä ole divareista löytänyt. Tietäiskö joku Helsingistä divaria josta näitä löytyisi. Ensi vuonna ilmestyy Ghostrider-elokuva...
Aaveajaja
3
900
Vastaukset
- walrus
Aaveajajaa julkaistiin myös Semicin toimesta Sarjakuvalehti nimisessä julkaisussa 1990-luvulla. Niitä pitäisi kyllä divareista löytyä.
- welzu
Alkuperäistä Aaveajajaa julkaistiin 1970-luvulla Sarjakuvalehti-nimisessä lehdessä (numerot 7-8/73, 1, 3, 5, 7 ja 8/74).
1990-luvulla julkaistiin sitten Marvelissa ja Sarjakuvalehdessä (ei ole sama kuin tuon 70-luvun lehti) uudistettua Aaveajajaa.
Tuota alkuperäistä Aaveajajaa on tulossa mustavalkopokkarillinen varmaankin elokuvan ilmestymiseen aikoihin ensi vuonna. - Se_Paivansade
Ite onnistuin kaahimaan haltuuni kaikki uudemmat Aaveajajat mitä on Suomessa julkaistu (siis myös kaikki missä AA vain vilahtaa), mutta nuo 70-luvun sarjikset on todella pahasti kiven alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900