Lehtihän ilmestyi 70-luvulla. Enpä ole divareista löytänyt. Tietäiskö joku Helsingistä divaria josta näitä löytyisi. Ensi vuonna ilmestyy Ghostrider-elokuva...
Aaveajaja
3
928
Vastaukset
- walrus
Aaveajajaa julkaistiin myös Semicin toimesta Sarjakuvalehti nimisessä julkaisussa 1990-luvulla. Niitä pitäisi kyllä divareista löytyä.
- welzu
Alkuperäistä Aaveajajaa julkaistiin 1970-luvulla Sarjakuvalehti-nimisessä lehdessä (numerot 7-8/73, 1, 3, 5, 7 ja 8/74).
1990-luvulla julkaistiin sitten Marvelissa ja Sarjakuvalehdessä (ei ole sama kuin tuon 70-luvun lehti) uudistettua Aaveajajaa.
Tuota alkuperäistä Aaveajajaa on tulossa mustavalkopokkarillinen varmaankin elokuvan ilmestymiseen aikoihin ensi vuonna. - Se_Paivansade
Ite onnistuin kaahimaan haltuuni kaikki uudemmat Aaveajajat mitä on Suomessa julkaistu (siis myös kaikki missä AA vain vilahtaa), mutta nuo 70-luvun sarjikset on todella pahasti kiven alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1856671- 1531905
- 1131628
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️501101Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248901- 41859