Train Simulator

MSTS

Kuka tietää miten Train Simulator:iin saa ladattua suomalaisia vetureita? Sivu on makasiiniraide.fi Olen yrittänyt latausta, mutta jostain syystä se ei onnistu. Voisiko joku kertoa tarkat ohjeet?

4

977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...mikä siinä ei siis onnistu. Eikö lähde ollenkaan lataamaan ja sivu jumittaa vai mikä on? Minä kokeilin nopeasti ladata pari filua ja ne tuli oikein hyvin.
      Ehkä sivulla oli katkos silloin kun yritit ladata.

• MSTS

Siis en tiedä miten veturit ja vaunut saadaan Consist Editoriin. Kun olen ladannut ja sitten purkanut ne oikeisiin kansioihin, en tiedä miten ne saa Consist Editoriin. Sivu ei ole jumittanut eikä latauksessa ole ollut ongelmia.

• Samuli
        MSTS kirjoitti:

Siis en tiedä miten veturit ja vaunut saadaan Consist Editoriin. Kun olen ladannut ja sitten purkanut ne oikeisiin kansioihin, en tiedä miten ne saa Consist Editoriin. Sivu ei ole jumittanut eikä latauksessa ole ollut ongelmia.

Ohjeita:

Miten Junat Ja vaunut saa?

kun lataat netistä sen junan ja vaunun niin sitten luot junan ja tallennat junan nimellä ja meet peliin JA KAS! Junasi on Siellä Odottamassa Pitkää Matkaa!

• Samuli

Noh kuulkaas kun te meette niihin sivuihin niin kun te lataatte niin Sitten Te ette löydä junaa koska ette ole tehneet junille sitä Tiedosto kansiota!!

Eikö kukaan tota älynyt xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1680
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      65
      1226
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    Aihe