Kuka tietää miten Train Simulator:iin saa ladattua suomalaisia vetureita? Sivu on makasiiniraide.fi Olen yrittänyt latausta, mutta jostain syystä se ei onnistu. Voisiko joku kertoa tarkat ohjeet?
Train Simulator
4
1024
Vastaukset
...mikä siinä ei siis onnistu. Eikö lähde ollenkaan lataamaan ja sivu jumittaa vai mikä on? Minä kokeilin nopeasti ladata pari filua ja ne tuli oikein hyvin.
Ehkä sivulla oli katkos silloin kun yritit ladata.- MSTS
Siis en tiedä miten veturit ja vaunut saadaan Consist Editoriin. Kun olen ladannut ja sitten purkanut ne oikeisiin kansioihin, en tiedä miten ne saa Consist Editoriin. Sivu ei ole jumittanut eikä latauksessa ole ollut ongelmia.
- Samuli
MSTS kirjoitti:
Siis en tiedä miten veturit ja vaunut saadaan Consist Editoriin. Kun olen ladannut ja sitten purkanut ne oikeisiin kansioihin, en tiedä miten ne saa Consist Editoriin. Sivu ei ole jumittanut eikä latauksessa ole ollut ongelmia.
Ohjeita:
Miten Junat Ja vaunut saa?
kun lataat netistä sen junan ja vaunun niin sitten luot junan ja tallennat junan nimellä ja meet peliin JA KAS! Junasi on Siellä Odottamassa Pitkää Matkaa!
- Samuli
Noh kuulkaas kun te meette niihin sivuihin niin kun te lataatte niin Sitten Te ette löydä junaa koska ette ole tehneet junille sitä Tiedosto kansiota!!
Eikö kukaan tota älynyt xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2893557Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard422547SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän872154Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1091983Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --471882Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂311677Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1301522Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi211233Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest651177Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."
Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h1221161