Täällä olis tällanen 4henkilön porukka joka kaipailis uusia tuttavuuksia porukkaansa!=)Ihan ikään,kokoon taikka muuhunkaan katsomatta! Tällä hetkellä porukkamme rodut edustavat sakemannia,kultaista ja rotikkaa kaksin kappalein,sekä sekarotuinen.
Käymme kyllä tokon ja HAKUn varsinaisissakin koulutuksissa mutta usein treenaillaan ja harjoitellaan ihan omin porukoinkin ,ja kaipailtaisiinkin uusia,mukavia ihmisiä koirineen mukaan!=)Ihan veren maku suussa ei sentään harjoitella,välillä ihan tavallisilla remmilenkeillä tallustellaan,ja ollaanpa vuokrattu mökkikin minne ollaan useammaksi päiväksi yhdessä kokoontuneet yhteisen ajan viettoon! Uusi mökkireissu jo suunnitelmissa...=)
Joensuusta koiraimmeisii =)
1
151
Vastaukset
- yksi kiinnostunut
Mutta en asu Joensuussa mutta kohtuu matkan päässä kuitenkin,omistan kolme Siperianhuskya.
Joskus on mahdollista tulla sinne koirien kanssa touhuamaan:)
Kirjoitatko minulle maililla tarkemmin?
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305