Radion kuuntelu lentokoneessa

omat kuulokkeet mukaan?

Olen lähdössä TuiFly Nordicin koneella. Tietääkö joku saako omia kuulokkeita käyttää ja sopivatko ne tavalliset korvalappustereoiden/kannettavien soittimien kuulokkeet niihin koneessa oleviin radoihin? Koneesta ilmeisesti voi ostaakin kuulokkeet, mutta itsellä jo on olemassa yhdet...

9

1659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa...

Tottakai saat käyttää omia kuulokkeita (ainoan poikkeuksen tekee Finnair Lomalennot joissa ei enää periaatteessa saisi käyttää omia kuulokkeita...).Sen takia niitä myydään lennoilla, että niitä voi käyttää tulevaisuudessakin!

Omien korvalappusterioiden kuulokkeet käyvät koneen syysteemiin, mutta koneita on vähän erilaisia, eli on sellaisia jossa on vain yksi pistoke ja toisissa sitten se kaksi. En tiedä kummin TuiFlyn koneessa on, mutta jos siinä on 2 pistoketta, niin silloinhan saat ääneen vain toiseen korvaan....

• ehto

missäs vitussa sanotaan ettei finnairin lennolla saa käyttää omia kuulokkeita?
        laitas linkki.

• edellinen
        ehto kirjoitti:

missäs vitussa sanotaan ettei finnairin lennolla saa käyttää omia kuulokkeita?
        laitas linkki.

Finnairin lomalennoilla muuttui tämä käytäntö jonkin aikaa sitten jo. Henkilökunnan pitäisi kuuluttaa/huomauttaa asiasta, jos joku omilla kuulukkeilla kuuntelee, mutta sen verran tyhmä sääntö, että tuskin siellä kukaan näin tekee...=)

• wasukka
        edellinen kirjoitti:

Finnairin lomalennoilla muuttui tämä käytäntö jonkin aikaa sitten jo. Henkilökunnan pitäisi kuuluttaa/huomauttaa asiasta, jos joku omilla kuulukkeilla kuuntelee, mutta sen verran tyhmä sääntö, että tuskin siellä kukaan näin tekee...=)

täyttä paskaa. taas joku fsnordikin finninaama luulee tietävänsä jostain jotain.

kasvakaa nordicin pojut parikymmentä vuotta niin puhutaan sitten lentokoneista eikä mistään pippelisimuista.

• edellinen
        wasukka kirjoitti:

täyttä paskaa. taas joku fsnordikin finninaama luulee tietävänsä jostain jotain.

kasvakaa nordicin pojut parikymmentä vuotta niin puhutaan sitten lentokoneista eikä mistään pippelisimuista.

No enpä ole poju, eikä ole yhtään finniä naamassakaan. FS Nordiciin en kirjoittele, huvittuneena kyllä luen välillä.

Puoli vuosikymmentä olen vain lentoyhtiöissä ollut töissä, että en todellakaan tiedä kaikkea lentokoneista tai alasta, mutta jotain kuitenkin...;)

• uxe
        edellinen kirjoitti:

No enpä ole poju, eikä ole yhtään finniä naamassakaan. FS Nordiciin en kirjoittele, huvittuneena kyllä luen välillä.

Puoli vuosikymmentä olen vain lentoyhtiöissä ollut töissä, että en todellakaan tiedä kaikkea lentokoneista tai alasta, mutta jotain kuitenkin...;)

Siellä pippelisimuyhtiössäsi olet töissä. Sinulla on poju niin pitkä matka kesätöihinkin että olepa hiljaa ja hiero sitä pippelisimuasi iskän kanssa.

• omat kuulokkeet mukaan?

Kiitos asiallisesta vastauksesta :)

• Nordic

Näin kertoo www.tuiflynordic.se :

Matkustamohenkilöstöltä voit koneen lähdettyä ostaa kuulokkeet. Ne saat omaksesi, ja voit käyttää niitä muiden lentoyhtiöiden koneissa ympäri maailman.

Korvalappustereoissa ja vastaavissa pyydämme käyttämään omia kuulokkeita, sillä ne voivat vahingoittaa koneen äänijärjestelmää. Syynä on se, että lentokoneen järjestelmäimpedanssi on 300 ohmia, kun kotikäyttöön tarkoitetuttujen järjestelmien impedanssi on noin 15-40 ohmia.

Voit siis käyttää omia kuulokkeitasi jos ovat koneen järjestelmään yhteensopivat - tai sinulla on vanhat lentokoneen kuulokkeet olemassa. Toisekseen suurta summaa ei noi kuulokkeet maksa!

• kielletään

ainakin finski ja tui tui kieltää omien kuulokkeiden käytön koneessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2973
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2574
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2235
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1712
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      20
      1222
    Aihe