kultaseni

blondi-72hki

6v tyttö sanoi isälleen ottaen kasvoista kiinni "kaappi on täynnä ruokaa kultaseni"

Ja äidilleen joka pyysi tuomaan laukkunsa
"ole hyvä kaunis prinsessa"
ja polvistui
;O)

Tässä nyt ei o mitään logiikkaa mutta mutta so what ;)

21

1866

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmemmän, kuin ...

      loppujen lopuksi oletkaan? Onko se silti viisasta?

      • blondi-72hki

        tuossa on totta toinen puoli sillä se ei todellakaan ole viisasta ja joo-o ehkäpä näin onkin mutta ainakin näkee minkälaiset jotkut ihmiset ovat eli he tahallisesti omia tuntojaan heijastavat viattomiin joilla ei ole mitään tekemistä oman pahan olon kanssa mutta silti tulevat tälle palstalle haukkumaan ja arvostelemaan muita joka osoittaa taas heidän tyhmyyden ja se ei todellakaan ole viisasta mutta
        kiitos kun huomasit!

        Aurinkoista jatkoa ja heippa;)


      • nlondi-85muhos

        miten niin tekee ittestään tyhmemmän? sulla taitaa kyllä nyt sutata päässä. seki varmaan teki ittestään tyhmän joka kirjotteli seitten-kuisesta muksustaan? enkä mää etes oikeen ymmäsrtäny et millä perusteella toi kommentti on tuohon tullu... "taidat tehdä ittestäs tahalliisesti tyhmemmän kun oletkaan" WTF???? joko mä en käy täysillä, tai sitte sä et käy täysillä, mut mä en kyllä nää tossa jutussa mitään mikä tekis ihmisestä tyhmän....


      • <-----

        etkö tajunnut juttua? Eikö naurattanut?Oletko ihan viisas?Kuka se itsestään täällä tyhmän tekee?Se joka kirjoitti jutun vai se joka ei tajunnut sitä ja vielä yrittää viisastella sillä?


      • olla sikseen?
        <----- kirjoitti:

        etkö tajunnut juttua? Eikö naurattanut?Oletko ihan viisas?Kuka se itsestään täällä tyhmän tekee?Se joka kirjoitti jutun vai se joka ei tajunnut sitä ja vielä yrittää viisastella sillä?

        Tuskinpa kyseinen ihminen pahaa tarkoitti. Ihmettelipä luullakseni vain, miksi ihminen, jolla varmasti on enempäänkin resursseja, kuluttaa energiaansa "tyhjänpäiväisiin" asioihin. Tämä blondi-72 ymmärsi kyllä yskän omassa kommentissaan. Sinä jostain syystä et. Miksi sinun pitää sotkea itsesi asiaan, mikä ei sinulle edes kuulu?


      • ?????
        olla sikseen? kirjoitti:

        Tuskinpa kyseinen ihminen pahaa tarkoitti. Ihmettelipä luullakseni vain, miksi ihminen, jolla varmasti on enempäänkin resursseja, kuluttaa energiaansa "tyhjänpäiväisiin" asioihin. Tämä blondi-72 ymmärsi kyllä yskän omassa kommentissaan. Sinä jostain syystä et. Miksi sinun pitää sotkea itsesi asiaan, mikä ei sinulle edes kuulu?

        tämä ole keskustelupalsta?Päätätkö sinä kuka saa tänne kirjoittaa ja kuka ei,kenelle mikäkin asia(näin yleisellä palstalla)kuuluu ja kenelle ei?Miksi sinä sotkit itsesi TÄHÄN asiaan?


      • naurettavaa...
        ????? kirjoitti:

        tämä ole keskustelupalsta?Päätätkö sinä kuka saa tänne kirjoittaa ja kuka ei,kenelle mikäkin asia(näin yleisellä palstalla)kuuluu ja kenelle ei?Miksi sinä sotkit itsesi TÄHÄN asiaan?

        Naurettavista asioista ihmiset sit tykkää kinastella täällä...xD


      • en halua enempää
        ????? kirjoitti:

        tämä ole keskustelupalsta?Päätätkö sinä kuka saa tänne kirjoittaa ja kuka ei,kenelle mikäkin asia(näin yleisellä palstalla)kuuluu ja kenelle ei?Miksi sinä sotkit itsesi TÄHÄN asiaan?

        asiasta keskustella. Asia on loppuunkäsitelty.


      • sitten
        en halua enempää kirjoitti:

        asiasta keskustella. Asia on loppuunkäsitelty.

        puutuit koko asiaan?Ei sinun kanssa alunperinkään kukaan halunnut keskustella.Hyvä että käsittelit loppuun,niin ei tarvitse enempää lukea sinun juttujasi.


      • kyllä aloitin
        sitten kirjoitti:

        puutuit koko asiaan?Ei sinun kanssa alunperinkään kukaan halunnut keskustella.Hyvä että käsittelit loppuun,niin ei tarvitse enempää lukea sinun juttujasi.

        keskustelun tämän aloitusviestin tekijän kanssa. Muut puuttuivat sen jälkeen asiaan, joka ei heille kuulunut.


      • et kerta.......
        sitten kirjoitti:

        puutuit koko asiaan?Ei sinun kanssa alunperinkään kukaan halunnut keskustella.Hyvä että käsittelit loppuun,niin ei tarvitse enempää lukea sinun juttujasi.

        halunnut kyseisen tyypin kanssa keskustella niin ole sit hiljaa äläkä kommentoi kellekkään mitään....


    • blondi-72hki

      eli aplodit minulle,sinulle,teille,meille,heille kaikille sekä kumarrukset,pokkaus ja niiaus hyvästä näytelmästä!
      Illan jatkot,kauniita unia hyvää yötä ja oman kullan kuvia;O))

      • profiilista

        Kaikki 4 tytärtäni ovat itsepäisiä,hoikkia,suorapuheisia mutta tietyissä tilanteissa hienotunteisia,tempperamenttisia,nättejä likkoja,välittömiä ja tulevat toimeen niin vanhojen ku nuortenkin ihmisten kanssa,nauravaisia ja iloisia joilla juttu lentää,fiksuja tyttöjä jotka käyvät koulua mielellään mutta eivät `hikkejä eivätkä pissiksiä´ , ottavat asiat asioina eivätkä kitise turhia ja osaavat sekä uskaltavat puhua minulle kaikki surut ja ilot,ajattelevat aina asioista sen positiivisen puolen eivätkä vaivu synkkyyteen.



        Justjust. Vieläkö kehaisisit vähän?? Pliis!!!!


      • ole pois, jos
        profiilista kirjoitti:

        Kaikki 4 tytärtäni ovat itsepäisiä,hoikkia,suorapuheisia mutta tietyissä tilanteissa hienotunteisia,tempperamenttisia,nättejä likkoja,välittömiä ja tulevat toimeen niin vanhojen ku nuortenkin ihmisten kanssa,nauravaisia ja iloisia joilla juttu lentää,fiksuja tyttöjä jotka käyvät koulua mielellään mutta eivät `hikkejä eivätkä pissiksiä´ , ottavat asiat asioina eivätkä kitise turhia ja osaavat sekä uskaltavat puhua minulle kaikki surut ja ilot,ajattelevat aina asioista sen positiivisen puolen eivätkä vaivu synkkyyteen.



        Justjust. Vieläkö kehaisisit vähän?? Pliis!!!!

        joku omia lapsiaan kehuu? Eiköhän kaikki niin tee, tottakai ne omat lapset ovat kaikkein rakkaimpia. Ja sitäpaitsi anonyymina sitä on hyvä tehdä.


      • uuden tutkimustuloksen
        profiilista kirjoitti:

        Kaikki 4 tytärtäni ovat itsepäisiä,hoikkia,suorapuheisia mutta tietyissä tilanteissa hienotunteisia,tempperamenttisia,nättejä likkoja,välittömiä ja tulevat toimeen niin vanhojen ku nuortenkin ihmisten kanssa,nauravaisia ja iloisia joilla juttu lentää,fiksuja tyttöjä jotka käyvät koulua mielellään mutta eivät `hikkejä eivätkä pissiksiä´ , ottavat asiat asioina eivätkä kitise turhia ja osaavat sekä uskaltavat puhua minulle kaikki surut ja ilot,ajattelevat aina asioista sen positiivisen puolen eivätkä vaivu synkkyyteen.



        Justjust. Vieläkö kehaisisit vähän?? Pliis!!!!

        mukaan kauniit synnyttävät tyttöjä?


      • Mitenköhän??

        Miten pystyt nukkumaan katsellen itseäsi peilistä?


    • pirjo-74 ja kaksi lasta

      Blondi kirjoitta jotain että "tyttö sanoi moi ja poika hymyili ja ne käveli käsi kädessä"
      ja heti tulee jumalaton teinien lynkkausjoukko!

      Mutta kun muut laittaa tyyliin "vittu mä raiskaan sut s....nan h...a" ,niin jengi vaan nauraa heh heh oli hyvä juttu!

      Siis aikuistukaa ja menkää itteenne!

      Enkä oo blondi vaan letti täysin musta ja asun Porvoossa!!

      • Sirpa -71 ja kaksostytöt

        mieltä olen ;O)))))


      • marita-71
        Sirpa -71 ja kaksostytöt kirjoitti:

        mieltä olen ;O)))))

        ja aurinkoista viikonloppua ;o)))))))))))


      • hähhää
        marita-71 kirjoitti:

        ja aurinkoista viikonloppua ;o)))))))))))

        Sirpan ja Maritan viestit näyttävät ihan blondin kirjoittamilta, tuosta hymiöstä ja puuttuvista isoista alkukirjaimista päätellen. Taitaa olla blondeja liikkeellä enemmänkin.


    • cut the bullshit

      missä sun jutuissa ON logiikkaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe