Minä haluan uskoa
sun rakkautta minuun!
Minä haluan uskoa
kaikki sanat mitä sanot!
Haluan uskoa sinua
vaika tiän
että valhetelet ja petät!
Haluan uskoa sun kosketuksia,
vaika tiän
että sun suloiset kädet
halavat toisiaki!
Haluan uskoa kauniita sanoja,
lopetamatta lauseita!
Haluan tuntea sun rakkautta,
pehmeitä käsiä oman iholla,
sun suloista katsetta!
Haluan tuntea sun vartaloa
oman vartalon vastassa,
kosketta sun kasvoja rakkaudella!
Haluan olla onnellinen sellesta
että otat minua syliin,
että voin nukkua rauhassa
sun vieressa
ja olla sun rakas!
Haluan olla piilossa
maailman kurjuudesta!
Haluan kuunella
sun sydämen ääntä
kun olet onnellinen!
Haluan lohdutaa sinua
kun olet onneton
ja epäonnistunutta!
Haluan kuunella sun puheita
rakkaudesta!
Haluan sulkea sun suu
suukoilla
kun puhut ilkeita sanoja!
Haluan,että jaksat aina olla mun elämässä
ja rakastaa omalla tavalla---
just tommosena kui olen.
Haluan antaa sinulle
kaikkea mitä minulla on --
koska rakastan sinua!!!!
Minä haluan uskoa!
Blondi lohikäärme
3
302
Vastaukset
- Ellen
tahtoa ja halua, uskoa ja luottamusta.
Kiitos runostasi- Blondi lohikäärme
Kiitos Ellen!Mä ei osaa viellä kaunisti kirjotaa runoja...mutta luen aina toisten runoja...ja kyllä pikkuhilja opin kirjotama tunteista.Tavaelämässä olen liian ujo!Kaikkea kaunista sinulle!
- Piti käydä välillä
piimää juomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793