Sokkotreffikokemuksia

chatista

Olen tässä tutustunut sokkotreffeihin suomi24-sivuilla. Koska olen Varsinais-Suomesta, valitsen vapaista riveistä mielestäni sopivan ikäisen samalta alueelta. Mutta millaisia miehiä siellä pyöriikään ! Suurin osa valehtelee ikänsä . Aika suuri osa on myös varattuja , jotka etsivät hetken huumaa ja vaihtelua avo-tai avioliittoonsa. Kolmas ryhmä on virtuaalimaailmassa elelevät, jotka käyvät siellä vain viettämässä aikaansa ilman että aikovatkaan tutustua. Sitä paitsi samat miehet pyörivät siellä aamusta iltaan. Kokeiltu on. Tästä opin että palaan live-maailmaan, sieltä kun kunnon miesseuraa on huomattavasti helpompi löytää.

92

31818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samonlaisia

      kokemuksia minullakin... Mutta naisista. Valtava kysymystulva alkaa välittömästi ja yksikin "väärä" vastaus jättää ihmettelemään, että minnekäs se nyt häipyi.

      • vastauksia

        Edellinen kirjoittaja viittasi vääriin vastauksiin. Niitä miehillä nimenomaan ovat esim. "olen varattu, haittaako ?", "tarvitsen ensi yöksi seuraa", "mulla on iso kalu" jne. Eipä silloin ihme jos nainen häipyy ja mies jää yksikseen ihmettelemään...


      • mies51
        vastauksia kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaja viittasi vääriin vastauksiin. Niitä miehillä nimenomaan ovat esim. "olen varattu, haittaako ?", "tarvitsen ensi yöksi seuraa", "mulla on iso kalu" jne. Eipä silloin ihme jos nainen häipyy ja mies jää yksikseen ihmettelemään...

        NO onkohan noin asia onhan siel paljon rouvii jotka valittaa että ukko ei jaksa enään.Ja halluu vain että joku haliis heitä ja on sitten rouvii jotka hakee siekkailuu eläämään.Että eipä yleistetä miehii
        kyl se on molemminpuolista ?


      • mies51
        vastauksia kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaja viittasi vääriin vastauksiin. Niitä miehillä nimenomaan ovat esim. "olen varattu, haittaako ?", "tarvitsen ensi yöksi seuraa", "mulla on iso kalu" jne. Eipä silloin ihme jos nainen häipyy ja mies jää yksikseen ihmettelemään...

        NO onkohan noin asia onhan siel paljon rouvii jotka valittaa että ukko ei jaksa enään.Ja halluu vain että joku haliis heitä ja on sitten rouvii jotka hakee siekkailuu eläämään.Että eipä yleistetä miehii
        kyl se on molemminpuolista ?


      • toso on
        mies51 kirjoitti:

        NO onkohan noin asia onhan siel paljon rouvii jotka valittaa että ukko ei jaksa enään.Ja halluu vain että joku haliis heitä ja on sitten rouvii jotka hakee siekkailuu eläämään.Että eipä yleistetä miehii
        kyl se on molemminpuolista ?

        toki on samanlaisia miehiä ja naisia jotka etsii ns "kevyt kenkäistä" suhdetta....

        Mutta kun sen lisäksi on naisia joita ei kevytkenkäinen suhde kiinnosta, ja heille ei ole mitään vastaavaa tarjolla miesten puolelta.

        Kas siinä se vika piilee....


    • sokkotreffi

      Olen ollut monesti sokossa ja onhan siellä moneen lähtöön ihmisiä, mut jokainen tekee omat valinnat ja lähtee pois jos siellä heti aletaan puhua sekoja. En mie sen takia lopeta sokossa olematta jos siellä on muutama epänormaali naisimmeinen totean vaan että olipas vaan tällä kertaa tällänen tapaus!

    • nainen 40v

      kiitos , oli ilo lukea juttusi... luulin jo että olen ainoa jolle nämä kummalliset otukset varsinais-suomen alueelta tulee...
      muutaman illan otanta, 10 per ilta klo 22 jälkeen ; 6 varattua (tylsää vaimon kanssa?)osa näistä aivan sairaan pervoja.., 3 alle 25v ( ja ei tajunnu että kaikki naiset ei halua pikkupoikien salaiseksi sänkyseuraksi?) ja 1 jonka kanssa antoisa keskustelu.. mutta lopuksi selvisi että olikin jostain pohjoisesta, varattu ja jopa 30 v.. että tälläistä otantaa :)..ai niin ja yhtenä iltana oli yks lesbo karannu väärälle linjalle :)..
      totesimpa minäkin että livenä mielummin kun "sairaitten" pervojen kanssa...
      ja samapa tuntui olevan tuolla treffipalstalla..mutta sielläpä ne on oikeen kuvan kanssa :).. Joten livestä ne "normaalit" miehet löytyy jos on löytyäkseen... lykkyä sulle:)

      • ainou

        Onneksi sinullakin (teilläkin) on vastaanvanlaisia pettymyksiä tullut vastaan. Sovit tapaamisen pelkän tutustumisen merkeissä, mutta tutustuminen kuluukin vonkaamiseen seksistä...Mistä treffipalstasta te puhuitte? Onko täällä Suomi24:ssä sellainenkin?


      • mies oulusta
        ainou kirjoitti:

        Onneksi sinullakin (teilläkin) on vastaanvanlaisia pettymyksiä tullut vastaan. Sovit tapaamisen pelkän tutustumisen merkeissä, mutta tutustuminen kuluukin vonkaamiseen seksistä...Mistä treffipalstasta te puhuitte? Onko täällä Suomi24:ssä sellainenkin?

        Oiskohan noin aivan noi tuo juttu?Kyllä siel on naisii jotka haluu siinä kuin mieskin?Mutta olenpa jutellu selaisenkin naisen kans joka ei ole heti sexsistä puhunut joskus juteltu tunti tolkulla kerasaan mahtavaa ?


      • lue mistä puhutaan
        mies oulusta kirjoitti:

        Oiskohan noin aivan noi tuo juttu?Kyllä siel on naisii jotka haluu siinä kuin mieskin?Mutta olenpa jutellu selaisenkin naisen kans joka ei ole heti sexsistä puhunut joskus juteltu tunti tolkulla kerasaan mahtavaa ?

        Tää koski nyt nimenomaan varsinais-suomalaisia miehiä...


      • lue mistä puhutaan
        mies oulusta kirjoitti:

        Oiskohan noin aivan noi tuo juttu?Kyllä siel on naisii jotka haluu siinä kuin mieskin?Mutta olenpa jutellu selaisenkin naisen kans joka ei ole heti sexsistä puhunut joskus juteltu tunti tolkulla kerasaan mahtavaa ?

        Tää koski nyt nimenomaan varsinais-suomalaisia miehiä...


      • te siskot, että
        lue mistä puhutaan kirjoitti:

        Tää koski nyt nimenomaan varsinais-suomalaisia miehiä...

        mies on varsinais-suomesta, vaikka sieltä ilmoittaakin olevansa. täällä lappilainen on etelästä ja etelän mies kainuusta, oulusta, rovaniemeltä, ties mistä! kertoo olevansa 19 vuotta, vaikka parta jo ikäharmaa, eläkeläispappa.

        minulta on jo aikaa sitten mennyt usko siihen, että täältä vielä rehtiä seuraa löytyisi. enemmän tai vähemmän vonkaajia tai nettiriippuvaisia.

        miksi me naiset emme saisi käyttäytyä samoin, hieman narraten olinpaikkaamme ja ikäämme?


      • mies oulusta
        te siskot, että kirjoitti:

        mies on varsinais-suomesta, vaikka sieltä ilmoittaakin olevansa. täällä lappilainen on etelästä ja etelän mies kainuusta, oulusta, rovaniemeltä, ties mistä! kertoo olevansa 19 vuotta, vaikka parta jo ikäharmaa, eläkeläispappa.

        minulta on jo aikaa sitten mennyt usko siihen, että täältä vielä rehtiä seuraa löytyisi. enemmän tai vähemmän vonkaajia tai nettiriippuvaisia.

        miksi me naiset emme saisi käyttäytyä samoin, hieman narraten olinpaikkaamme ja ikäämme?

        Jaa taasko sillä on naisii joita on vedetty höplästä. Vielä kerran ei saa yleistää näitä juttuja!Täällä on paljon ihmisii jotka on löytäneet elämän kumppanin ja elävät onellista elämää.Kun tulette sättiin kertokaa mitä haette haetteko ystävää vai yhden illan juttuu onko se niin vaikeeta?


      • ei puhu oululaisittain
        mies oulusta kirjoitti:

        Jaa taasko sillä on naisii joita on vedetty höplästä. Vielä kerran ei saa yleistää näitä juttuja!Täällä on paljon ihmisii jotka on löytäneet elämän kumppanin ja elävät onellista elämää.Kun tulette sättiin kertokaa mitä haette haetteko ystävää vai yhden illan juttuu onko se niin vaikeeta?

        Mulla sukulaisia Oulun puolessa Tuo äskeinen "Oulun mies" ei selvästikään ole siltä suunnalta, muuten huomais tekstistä. Ilmeisesti joku varsinais-suomen valehtelija...


      • ainou
        mies oulusta kirjoitti:

        Jaa taasko sillä on naisii joita on vedetty höplästä. Vielä kerran ei saa yleistää näitä juttuja!Täällä on paljon ihmisii jotka on löytäneet elämän kumppanin ja elävät onellista elämää.Kun tulette sättiin kertokaa mitä haette haetteko ystävää vai yhden illan juttuu onko se niin vaikeeta?

        sepä siinä onkin, jotta vaikka kertoo kuinka hakevansa ystävää ja haluaa tutustua toiseen rauhassa, tätä toista ei saa ymmärtämään, että voi tutustua myös ilman seksiä!


      • ei ole
        mies oulusta kirjoitti:

        Jaa taasko sillä on naisii joita on vedetty höplästä. Vielä kerran ei saa yleistää näitä juttuja!Täällä on paljon ihmisii jotka on löytäneet elämän kumppanin ja elävät onellista elämää.Kun tulette sättiin kertokaa mitä haette haetteko ystävää vai yhden illan juttuu onko se niin vaikeeta?

        joutunut narratuksi. olen tavannut muutaman juttukaverin, ovat jopa työpaikallaan tarjonneet lounaan! kaikki tapaamani ovat olleet sitä, mitä ovat "luvanneet".

        mutta uskallan olla sitä mieltä, että viime aikoina ne harvat kerrat, kun käyn täällä, yhdet ja samat täällä seuraa etsii. ovat tainneet miehetkin lähteä live-markkinoille!


      • ainou
        ei ole kirjoitti:

        joutunut narratuksi. olen tavannut muutaman juttukaverin, ovat jopa työpaikallaan tarjonneet lounaan! kaikki tapaamani ovat olleet sitä, mitä ovat "luvanneet".

        mutta uskallan olla sitä mieltä, että viime aikoina ne harvat kerrat, kun käyn täällä, yhdet ja samat täällä seuraa etsii. ovat tainneet miehetkin lähteä live-markkinoille!

        ..että jos sokkotreffeille lähtee, on huomioitava sen riskit. Taidan siirtyä minäkin live- maailmaan välttyäkseni kiusallisilta tilanteilta sokkotreffikumppanin kanssa.


      • kysymys...

        "3 alle 25v ( ja ei tajunnu että kaikki naiset ei halua pikkupoikien salaiseksi sänkyseuraksi?) ja 1 jonka kanssa antoisa keskustelu.. mutta lopuksi selvisi että olikin jostain pohjoisesta, varattu ja jopa 30 v.."

        Onko nimimerkissäsi oleva numerosarja ikäsi? Jos näin on, tuntuu kummalliselta, että väität, että 24-vuotias on pikkupoika ja ilmeisesti 30v. jo liian vanha. No, naisten ehdoillahan nämä treffijutut pyörivät ja he saavat itse asettaa rajat ja toiveet. Säälittää vain miesten puolesta, jotka suostuvat lähtemään mukaan tällaisiin oikutteluihin.


      • ihan oikeesti
        kysymys... kirjoitti:

        "3 alle 25v ( ja ei tajunnu että kaikki naiset ei halua pikkupoikien salaiseksi sänkyseuraksi?) ja 1 jonka kanssa antoisa keskustelu.. mutta lopuksi selvisi että olikin jostain pohjoisesta, varattu ja jopa 30 v.."

        Onko nimimerkissäsi oleva numerosarja ikäsi? Jos näin on, tuntuu kummalliselta, että väität, että 24-vuotias on pikkupoika ja ilmeisesti 30v. jo liian vanha. No, naisten ehdoillahan nämä treffijutut pyörivät ja he saavat itse asettaa rajat ja toiveet. Säälittää vain miesten puolesta, jotka suostuvat lähtemään mukaan tällaisiin oikutteluihin.

        oo alle parikymppisii montaa kertaa. Mietipä "alaikäistesi sanavarastoo", erittäin vanhanaikaisii sanontoja. Eli vanhat ukot (kunnia heillekin) leikkii pikkupoikii, toinen käsi näppäimis ja toinen haarois.


      • marja 40
        te siskot, että kirjoitti:

        mies on varsinais-suomesta, vaikka sieltä ilmoittaakin olevansa. täällä lappilainen on etelästä ja etelän mies kainuusta, oulusta, rovaniemeltä, ties mistä! kertoo olevansa 19 vuotta, vaikka parta jo ikäharmaa, eläkeläispappa.

        minulta on jo aikaa sitten mennyt usko siihen, että täältä vielä rehtiä seuraa löytyisi. enemmän tai vähemmän vonkaajia tai nettiriippuvaisia.

        miksi me naiset emme saisi käyttäytyä samoin, hieman narraten olinpaikkaamme ja ikäämme?

        kyllä pitää paikkansa ,juuri nämä ikäloput yli 60 v kuvittelevat olevansa nuoria ja hakevat 30-40 v naisia, vaikka oma siippa olis kuin hyvä ja kehtaavat esittää kaikkea, toivottavasti lukevat näitä viestejä.


      • nainen 40v
        kysymys... kirjoitti:

        "3 alle 25v ( ja ei tajunnu että kaikki naiset ei halua pikkupoikien salaiseksi sänkyseuraksi?) ja 1 jonka kanssa antoisa keskustelu.. mutta lopuksi selvisi että olikin jostain pohjoisesta, varattu ja jopa 30 v.."

        Onko nimimerkissäsi oleva numerosarja ikäsi? Jos näin on, tuntuu kummalliselta, että väität, että 24-vuotias on pikkupoika ja ilmeisesti 30v. jo liian vanha. No, naisten ehdoillahan nämä treffijutut pyörivät ja he saavat itse asettaa rajat ja toiveet. Säälittää vain miesten puolesta, jotka suostuvat lähtemään mukaan tällaisiin oikutteluihin.

        ..numerosarja on ikäni.. ja jos olisit lukenut jutun selvinpäin? niin ehkä olisit ymmärtänytkin sen??? siis selvennän... minä en halua nuorten poikien seksiseuraksi, sillä olen muutaman kanssa joskus jutustellut ja he ovat myöntäneet etteivät he 40v. naisen kanssa kulkea julkisesti (vaikkakin olisi kuinka hyvin säilynyt..) ja tähän samaan luen yleensä myös 30v.. tietty poikkeuksia on , tiedän.. ja toi joka oli pohjoisesta niin aluksi väitti olevansa ihan vallan muualta, ikääkin oli muutama vuosi enemmän ja vapaakin..mutta sellaista selvennystä.. ja lisään vielä tähän että myös naisissa löytyy samanlaista "otantaa" mutta en voi kommenentoida sitä kun en oo naista vielä koskaan hakenut, hah... ja alueellisesti varmaan jokaisessa on samanlaisia tyyppejä.. en usko ett varsinais-suomi on siinä ketään parempi :).. ja onnee sullekkin vaan etsinnässä kyllä ne on miehet jotka palloa pyörittää.. ainakin pitäis :)


      • naista
        marja 40 kirjoitti:

        kyllä pitää paikkansa ,juuri nämä ikäloput yli 60 v kuvittelevat olevansa nuoria ja hakevat 30-40 v naisia, vaikka oma siippa olis kuin hyvä ja kehtaavat esittää kaikkea, toivottavasti lukevat näitä viestejä.

        olen tavannut treffien kautta ja sen olen huomannut että he pitävät itseään normaaleina tai rehevinä naisina,vaikka todellisuudessa ovat vähintään lihavia. Ja vielä pituuskin on mitattu korkokengät jalassa. Varautukaa miehet ainakin tähän.Paljon myös joukossa alko-ongelmaisia.


      • lisää epäoleellisuuksia
        nainen 40v kirjoitti:

        ..numerosarja on ikäni.. ja jos olisit lukenut jutun selvinpäin? niin ehkä olisit ymmärtänytkin sen??? siis selvennän... minä en halua nuorten poikien seksiseuraksi, sillä olen muutaman kanssa joskus jutustellut ja he ovat myöntäneet etteivät he 40v. naisen kanssa kulkea julkisesti (vaikkakin olisi kuinka hyvin säilynyt..) ja tähän samaan luen yleensä myös 30v.. tietty poikkeuksia on , tiedän.. ja toi joka oli pohjoisesta niin aluksi väitti olevansa ihan vallan muualta, ikääkin oli muutama vuosi enemmän ja vapaakin..mutta sellaista selvennystä.. ja lisään vielä tähän että myös naisissa löytyy samanlaista "otantaa" mutta en voi kommenentoida sitä kun en oo naista vielä koskaan hakenut, hah... ja alueellisesti varmaan jokaisessa on samanlaisia tyyppejä.. en usko ett varsinais-suomi on siinä ketään parempi :).. ja onnee sullekkin vaan etsinnässä kyllä ne on miehet jotka palloa pyörittää.. ainakin pitäis :)

        Niin oliko se sun ikähaarukkasi 25-30v,? Vastaapa selvästi...vai vaihteleeko se vuosi vuodelta ja päivä päivältä ja naisille niin tyypillisten oikkuilujen mukaan? Päätä jo.


      • nainen 40v
        lisää epäoleellisuuksia kirjoitti:

        Niin oliko se sun ikähaarukkasi 25-30v,? Vastaapa selvästi...vai vaihteleeko se vuosi vuodelta ja päivä päivältä ja naisille niin tyypillisten oikkuilujen mukaan? Päätä jo.

        .. ehkäpä siitä 30 ja ylöspäin... ja yläikäraja onkin sit max 45 v... niinpä, tänään on hyvä päivä ja huomenna kun voi olla huono päivä niin ikähaarukka onkin 38-40 :)(hormooneista kun ei tiedä mihin ne mieltä kuljettaa).. mutta todellinen rakkaus ei ikää katso joten livessä voipi käydä niin että se mies onkin 20v tai 60v.. ja kai sullakin on jotain mahdollisia toiveita kumppanin etsinnässä vai käykö sulle kuka vaan??


      • Hra Epäoleellinen o.s. 47
        nainen 40v kirjoitti:

        .. ehkäpä siitä 30 ja ylöspäin... ja yläikäraja onkin sit max 45 v... niinpä, tänään on hyvä päivä ja huomenna kun voi olla huono päivä niin ikähaarukka onkin 38-40 :)(hormooneista kun ei tiedä mihin ne mieltä kuljettaa).. mutta todellinen rakkaus ei ikää katso joten livessä voipi käydä niin että se mies onkin 20v tai 60v.. ja kai sullakin on jotain mahdollisia toiveita kumppanin etsinnässä vai käykö sulle kuka vaan??

        Minulla ei ole toiveita kumppanin etsinnässä, se ei tosin johdu siitä, että olisin niin epätoivoinen (vaikka niin haluat asian olevan), vaan siitä, että minulla on jo kumppani.


      • nainen 40v
        Hra Epäoleellinen o.s. 47 kirjoitti:

        Minulla ei ole toiveita kumppanin etsinnässä, se ei tosin johdu siitä, että olisin niin epätoivoinen (vaikka niin haluat asian olevan), vaan siitä, että minulla on jo kumppani.

        ..no sittenhän sulla asiat on hyvin, onnittelen! eikä se mielestäni ole epätoivoinen joka asettaa jonkinmoisia kriteerejä kumppanin hakuun.. se on tällä iällä jo kokemuksen tuomaa mitä oikeesti elämältä haluaa ja millaista kumppania tarvitsee.. mutta kun on jo kumppani niin monesti oon huomannu että heillä on "oikeus" arvostella meitä jotka vielä "etsii" vai mahtoiko sokkotreffi otokseni kolahtaa sinun nilkkaasi :)??? varattu, yli 45v., heh,heh... ja hauskaa elämän jatkoo.. p.s. pidä huoli vaimostas, tai vai tarkoittiko kumppani miestä?


      • ainou
        Hra Epäoleellinen o.s. 47 kirjoitti:

        Minulla ei ole toiveita kumppanin etsinnässä, se ei tosin johdu siitä, että olisin niin epätoivoinen (vaikka niin haluat asian olevan), vaan siitä, että minulla on jo kumppani.

        jos elämäsi parisuhteesi on ok, miksi sitten täällä käyt kommunikoimassa?


      • ja vähän muillekin
        nainen 40v kirjoitti:

        ..numerosarja on ikäni.. ja jos olisit lukenut jutun selvinpäin? niin ehkä olisit ymmärtänytkin sen??? siis selvennän... minä en halua nuorten poikien seksiseuraksi, sillä olen muutaman kanssa joskus jutustellut ja he ovat myöntäneet etteivät he 40v. naisen kanssa kulkea julkisesti (vaikkakin olisi kuinka hyvin säilynyt..) ja tähän samaan luen yleensä myös 30v.. tietty poikkeuksia on , tiedän.. ja toi joka oli pohjoisesta niin aluksi väitti olevansa ihan vallan muualta, ikääkin oli muutama vuosi enemmän ja vapaakin..mutta sellaista selvennystä.. ja lisään vielä tähän että myös naisissa löytyy samanlaista "otantaa" mutta en voi kommenentoida sitä kun en oo naista vielä koskaan hakenut, hah... ja alueellisesti varmaan jokaisessa on samanlaisia tyyppejä.. en usko ett varsinais-suomi on siinä ketään parempi :).. ja onnee sullekkin vaan etsinnässä kyllä ne on miehet jotka palloa pyörittää.. ainakin pitäis :)

        olen n50v mies ja minä ainakin haen seksi seuraa netistä ja muualtakin . mieluummin nuorempia 25-40v naisia aika hyvin on löytynytkin . en tunne tekeväni mitään väärää koska kerron heti mikä on asian juoni . yllättävän moni naisista onkin just sitä vailla . ei ole ikinä tarvinnut ottaa ketään väkisin ja jos nainen ei ole todella halukas jätän koko homman . olen ehkä viettieni varassa kulkeva eläimelliset halut omaava uros mutta nautin elämästäni . turha minulle on puutteessa elävien pihtari vanhojen piikojen tulla suutaan aukomaan vaikka se onkin heidän ainut nautintonsa . jos harrastan seksiä työkseni ei se ole keneltäkään pois paitsi munaa pihistäviltä aviomiehiltä .


      • kuin heinänteko.
        ainou kirjoitti:

        jos elämäsi parisuhteesi on ok, miksi sitten täällä käyt kommunikoimassa?

        Mutta moniko osaa tehdä heinää?

        Tuossa etusivulla on aina ne uusimmat viestit...jos otsikko on "houkutteleva", niin käyn lukemassa tekstejä ja joskus vastailen niihin.


      • nainen 40v
        ja vähän muillekin kirjoitti:

        olen n50v mies ja minä ainakin haen seksi seuraa netistä ja muualtakin . mieluummin nuorempia 25-40v naisia aika hyvin on löytynytkin . en tunne tekeväni mitään väärää koska kerron heti mikä on asian juoni . yllättävän moni naisista onkin just sitä vailla . ei ole ikinä tarvinnut ottaa ketään väkisin ja jos nainen ei ole todella halukas jätän koko homman . olen ehkä viettieni varassa kulkeva eläimelliset halut omaava uros mutta nautin elämästäni . turha minulle on puutteessa elävien pihtari vanhojen piikojen tulla suutaan aukomaan vaikka se onkin heidän ainut nautintonsa . jos harrastan seksiä työkseni ei se ole keneltäkään pois paitsi munaa pihistäviltä aviomiehiltä .

        ..harrastan seksiä , enkä ole vanhapiika :)..
        mutta asia oli ihan eri mistä juttu alun perin tässä ketjussa alkoi.. jokainen mun puolesta pankoon vaikka puuta jos on tarvis :).. itselleni satuin vaan hakemaan muutamana iltana keskusteluseuraa ja miksei muutakin jos sopiva olisi sokkotreffeiltä löytynyt.. mut eipä tärpänny sieltä.. mukavaa etsintää myös sinulle :)


      • samaa mieltänN
        ja vähän muillekin kirjoitti:

        olen n50v mies ja minä ainakin haen seksi seuraa netistä ja muualtakin . mieluummin nuorempia 25-40v naisia aika hyvin on löytynytkin . en tunne tekeväni mitään väärää koska kerron heti mikä on asian juoni . yllättävän moni naisista onkin just sitä vailla . ei ole ikinä tarvinnut ottaa ketään väkisin ja jos nainen ei ole todella halukas jätän koko homman . olen ehkä viettieni varassa kulkeva eläimelliset halut omaava uros mutta nautin elämästäni . turha minulle on puutteessa elävien pihtari vanhojen piikojen tulla suutaan aukomaan vaikka se onkin heidän ainut nautintonsa . jos harrastan seksiä työkseni ei se ole keneltäkään pois paitsi munaa pihistäviltä aviomiehiltä .

        Nauti vaan elämästä, ei se todellakaan ole keltään pois...tai kuule kellekkään


      • ihminen se mieski on?
        nainen 40v kirjoitti:

        ..harrastan seksiä , enkä ole vanhapiika :)..
        mutta asia oli ihan eri mistä juttu alun perin tässä ketjussa alkoi.. jokainen mun puolesta pankoon vaikka puuta jos on tarvis :).. itselleni satuin vaan hakemaan muutamana iltana keskusteluseuraa ja miksei muutakin jos sopiva olisi sokkotreffeiltä löytynyt.. mut eipä tärpänny sieltä.. mukavaa etsintää myös sinulle :)

        NO sinä 40v nainen , kun ilta koittaa,niin naisii on täällä cätissä enemmän kuin miehiä?Ja nimenomaan valittavat kun ukot ei haluu,siksipä juuri ovat täällä seuraa hakemassa!Ja haloo eletäää 2006 vuotta
        ei 60lukua! että sileen )--


      • Elävästä elämästä N
        ja vähän muillekin kirjoitti:

        olen n50v mies ja minä ainakin haen seksi seuraa netistä ja muualtakin . mieluummin nuorempia 25-40v naisia aika hyvin on löytynytkin . en tunne tekeväni mitään väärää koska kerron heti mikä on asian juoni . yllättävän moni naisista onkin just sitä vailla . ei ole ikinä tarvinnut ottaa ketään väkisin ja jos nainen ei ole todella halukas jätän koko homman . olen ehkä viettieni varassa kulkeva eläimelliset halut omaava uros mutta nautin elämästäni . turha minulle on puutteessa elävien pihtari vanhojen piikojen tulla suutaan aukomaan vaikka se onkin heidän ainut nautintonsa . jos harrastan seksiä työkseni ei se ole keneltäkään pois paitsi munaa pihistäviltä aviomiehiltä .

        Ihan hyvä viesti miehisestä kannasta, mutta pätee myös meihin naisiin. Ei tätä pidä ottaa liian vakavasti, vain elämää. Jos jotain miestä tai naista potuttaa, niin älä tule tänne. On nimittäin vapaaehtoista. Minulla hyviäkin kokemuksia, tapasin muutaman ihan kivan kaverin täältä, jutellaan ja vaihdetaan ajatuksia todellakin ilman seksiä normaalissa elämässä. Itse olen hyvässä parisuhteessa elävä ja monesti olen puolisonikin kanssa nauraneet chatissa. Ei saa ottaa niin vakavasti. Rentouttavaa huumoria pilke silmäkulmassa, kerran täältä vain kuollaan.


      • myöhäinen
        naista kirjoitti:

        olen tavannut treffien kautta ja sen olen huomannut että he pitävät itseään normaaleina tai rehevinä naisina,vaikka todellisuudessa ovat vähintään lihavia. Ja vielä pituuskin on mitattu korkokengät jalassa. Varautukaa miehet ainakin tähän.Paljon myös joukossa alko-ongelmaisia.

        Mut sinäkö määräät rehevän ja lihavan rajat?
        Kerro miten näet sen?
        Entä jos on painon lisäksi erittäin hyväkuntoinen ja liikkuu paljon enemmän kun normaali-ihminen... kumpaa hän on?
        Kenties rehevä tarkoittaa hyllyvää lihaa?
        Minusta se on niinkuin jokainen itse haluaa nähdä, eikä niinkuin sinä haluat asian kokea?
        Mitä sitten tarkoittaa pyöreä?

        Itselleni on mies taas valehdellut painoaa ylöspäin, kun hän koki, että naiset eivät pidä liian laihoista miehistä. 183/64 oli oikea paino, minusta se oli ihan ok varsinkin kun hän sen ihan itse tunnusti, enhän ollut edes ajatellut hänen painoasioitaan, kai toisessa ihmisessä nyt muuta katsotaan, kun painoa? Miksi se on sinulle pakkomielle? Siis luen rivien välistä, että näin on?

        En tiedä, mutta on monen naisen itsetunto kolissut kaltaistesi "valittajien" vuoksi, aiheet vaihtelee, miksi haluat ilkeillä herkällä asialla, ihan uteliaisuuttani kyselen. Vai oliko tämä vastaveto kun teksteissä jokin asia sattui osumaan sinun kohdalla oikeaan? Oletko alistaja luonne? Mikä rassaa?

        Itse olen 170/105 kiloa, se ei ole koskaan haitannut minua miesten seurassa, koska en katsele marisevia ihmisiä en miehissä kuten en naisissa. Ja aika ajoin käy niin, että miehet jopa tappelevat seurastani suht tosissaankin. Jos ei näkyvästi, niin huomaan monen saman tyypin jälkeenpäin tulevan seuraani toisissa tilanteissa. Itse en miestä arvostele ulkonäön mukaan, mutta ehkä siksi seurassani usein onkin aikamoisia ilmestyksiä onneaan kokeilemassa, mutta surullisen usein "ulkonäköihmiset" ovat tyhjää sisältä. Sitten taas toisin entiset urheilijamiehet (tässä iässä ei enää urheilla aktiivisesti) ovat positiivisia, aktiivisia, eivätkä marise turhasta.

        Miten selvität sen alko-ongelman kysytkö suoraan naiselta mitenkä on? Itse en juo juurikaan, mutta joskus miesten juomisesta on etua naiselle öiseen aikaan, jaksavat pidempään ;D


      • 41v
        ja vähän muillekin kirjoitti:

        olen n50v mies ja minä ainakin haen seksi seuraa netistä ja muualtakin . mieluummin nuorempia 25-40v naisia aika hyvin on löytynytkin . en tunne tekeväni mitään väärää koska kerron heti mikä on asian juoni . yllättävän moni naisista onkin just sitä vailla . ei ole ikinä tarvinnut ottaa ketään väkisin ja jos nainen ei ole todella halukas jätän koko homman . olen ehkä viettieni varassa kulkeva eläimelliset halut omaava uros mutta nautin elämästäni . turha minulle on puutteessa elävien pihtari vanhojen piikojen tulla suutaan aukomaan vaikka se onkin heidän ainut nautintonsa . jos harrastan seksiä työkseni ei se ole keneltäkään pois paitsi munaa pihistäviltä aviomiehiltä .

        Jokainen menee tyylillään miten parhaiten pääsee. Mut en kyllä ymmärrä, mitä joku 25 näkee vanhassa kuluneessa pappaikäisessä miehessä, kun on komeita nuoria miehiä tarjolla. Tai tiedän hyvinkin he eivät ole kovin aktiivisia ja etsivät isihahmoa, eikä tarvi olla kun hoidettavana. Hyvää palvelua puolin ja toisin. sinä näet itseäsi siliämpää ihoa ja voit vielä hetkisen pettää itseäsi. Mut säälin sitä ikäistäsi naista jota kenties pyöritit aikanaan lapsellisuuttasi, nythän hän on se nalkuttava tylsä akka, eikö.

        Minua ei kiinnosta helpot nakit teitä epätoivoisia "viimeisiä veteleviä" paapoja on tarjolla netti täynnä. Oikeasti aktiivinen ja haluttava mies on toisenlainen iästä riippumatta. Eikä hän ole "helppo nakki" vaan juttuun joutuu paneutumaan ja tekemään töitä...

        T: turhissa paikoissa pihistelevä vanhapiika nautiskelee.


      • pitää kaikki kestää

        Jos palstan nimi on sokkotreffit, niin olettaa voisi, että kaikenlaisia esityksiä liikkuu. Ja vain todella tyhmä luulee jotain muuta ja ei varaudu siihen!

        Ja sun jutuissa on todella pahoja ristiriitaisuuksia. Joten mikä ihme sä sitten olet?? Vastaus: samanlainen kuin ne, joita yrität ivata!


      • pettyny ei tullu
        mies oulusta kirjoitti:

        Oiskohan noin aivan noi tuo juttu?Kyllä siel on naisii jotka haluu siinä kuin mieskin?Mutta olenpa jutellu selaisenkin naisen kans joka ei ole heti sexsistä puhunut joskus juteltu tunti tolkulla kerasaan mahtavaa ?

        hei oululaine mies on vikksujakin miehiä ei jutut ole aina navan alapuolella olen jutellu monen miehen kans.kuin myö toisiakin on


      • sokkopää
        pitää kaikki kestää kirjoitti:

        Jos palstan nimi on sokkotreffit, niin olettaa voisi, että kaikenlaisia esityksiä liikkuu. Ja vain todella tyhmä luulee jotain muuta ja ei varaudu siihen!

        Ja sun jutuissa on todella pahoja ristiriitaisuuksia. Joten mikä ihme sä sitten olet?? Vastaus: samanlainen kuin ne, joita yrität ivata!

        kyllä sitä kantsii varautua mihin vaan ilmestykseen kun sopii sokkotreffit ! ota se kokemuksena - olen kokeillut niitä itsekin uteliaisuudesta....ei kannata kuvitella että sieltä tulisi vastaan joku yli-ihmeelinen


      • älähtää
        myöhäinen kirjoitti:

        Mut sinäkö määräät rehevän ja lihavan rajat?
        Kerro miten näet sen?
        Entä jos on painon lisäksi erittäin hyväkuntoinen ja liikkuu paljon enemmän kun normaali-ihminen... kumpaa hän on?
        Kenties rehevä tarkoittaa hyllyvää lihaa?
        Minusta se on niinkuin jokainen itse haluaa nähdä, eikä niinkuin sinä haluat asian kokea?
        Mitä sitten tarkoittaa pyöreä?

        Itselleni on mies taas valehdellut painoaa ylöspäin, kun hän koki, että naiset eivät pidä liian laihoista miehistä. 183/64 oli oikea paino, minusta se oli ihan ok varsinkin kun hän sen ihan itse tunnusti, enhän ollut edes ajatellut hänen painoasioitaan, kai toisessa ihmisessä nyt muuta katsotaan, kun painoa? Miksi se on sinulle pakkomielle? Siis luen rivien välistä, että näin on?

        En tiedä, mutta on monen naisen itsetunto kolissut kaltaistesi "valittajien" vuoksi, aiheet vaihtelee, miksi haluat ilkeillä herkällä asialla, ihan uteliaisuuttani kyselen. Vai oliko tämä vastaveto kun teksteissä jokin asia sattui osumaan sinun kohdalla oikeaan? Oletko alistaja luonne? Mikä rassaa?

        Itse olen 170/105 kiloa, se ei ole koskaan haitannut minua miesten seurassa, koska en katsele marisevia ihmisiä en miehissä kuten en naisissa. Ja aika ajoin käy niin, että miehet jopa tappelevat seurastani suht tosissaankin. Jos ei näkyvästi, niin huomaan monen saman tyypin jälkeenpäin tulevan seuraani toisissa tilanteissa. Itse en miestä arvostele ulkonäön mukaan, mutta ehkä siksi seurassani usein onkin aikamoisia ilmestyksiä onneaan kokeilemassa, mutta surullisen usein "ulkonäköihmiset" ovat tyhjää sisältä. Sitten taas toisin entiset urheilijamiehet (tässä iässä ei enää urheilla aktiivisesti) ovat positiivisia, aktiivisia, eivätkä marise turhasta.

        Miten selvität sen alko-ongelman kysytkö suoraan naiselta mitenkä on? Itse en juo juurikaan, mutta joskus miesten juomisesta on etua naiselle öiseen aikaan, jaksavat pidempään ;D

        johon kalikka kalahtaa..näköjään pitää paikkansa. Taidat olla se Heinolan hutsu jonka kierrän kaukaa.


      • oinaslady

        ...joo mulla tosi mini kokemus chatista, mutta valitettavasti täytyy todeta, että miks heti tärpää ne oudot ja tosi oudot. Parempi siis livenä niin ainaski heti näkee jo jalkaterän asennosta missä mennään.


      • ihminen
        älähtää kirjoitti:

        johon kalikka kalahtaa..näköjään pitää paikkansa. Taidat olla se Heinolan hutsu jonka kierrän kaukaa.

        Onneksi olkoon, vai väänsit tekstistäni hutsutkin tähän ja oikein heinolasta vielä, mutta todistit vain sen, että koira todellakin älähtää kalikan osuessa, vaikka heittäjä en ollut minä, tuu hakemaan kalikkasi takaisin, ei saa roskata toisten piha-alueita ;DD


      • sirrkku
        ja vähän muillekin kirjoitti:

        olen n50v mies ja minä ainakin haen seksi seuraa netistä ja muualtakin . mieluummin nuorempia 25-40v naisia aika hyvin on löytynytkin . en tunne tekeväni mitään väärää koska kerron heti mikä on asian juoni . yllättävän moni naisista onkin just sitä vailla . ei ole ikinä tarvinnut ottaa ketään väkisin ja jos nainen ei ole todella halukas jätän koko homman . olen ehkä viettieni varassa kulkeva eläimelliset halut omaava uros mutta nautin elämästäni . turha minulle on puutteessa elävien pihtari vanhojen piikojen tulla suutaan aukomaan vaikka se onkin heidän ainut nautintonsa . jos harrastan seksiä työkseni ei se ole keneltäkään pois paitsi munaa pihistäviltä aviomiehiltä .

        Elävä haavekuvien elättäjä...heh.
        Oikeesti 25 nainen ei 50v äijää millään tekosyllä päästä ronkii.
        Saahan sitä väittää.

        Mutta kaikki tietää totuuden.


      • tjh.1962

        luin tään jutun sielun siskon jutun ja ajattelin
        heittää tähän semmoisen homman entäpä jos mies etsii
        kumppania ja mies on erittäin herkkä mut ei tuu koh
        dalle millään naista ei niin millään.kysisenen mies
        rakastaa naisia yli kaiken ja ei ikinä ole ketään
        naista pettänyt.ei tää mihenkään elämä mitään
        helppoa ole kun kaipaa naisen kosketusta,niinpä.


      • kuusikymppinen
        marja 40 kirjoitti:

        kyllä pitää paikkansa ,juuri nämä ikäloput yli 60 v kuvittelevat olevansa nuoria ja hakevat 30-40 v naisia, vaikka oma siippa olis kuin hyvä ja kehtaavat esittää kaikkea, toivottavasti lukevat näitä viestejä.

        itsekukin on kuusikymppinen, ajattelee voi kun
        sitä on sipsakka.;))))))


      • jape t
        nainen 40v kirjoitti:

        ..numerosarja on ikäni.. ja jos olisit lukenut jutun selvinpäin? niin ehkä olisit ymmärtänytkin sen??? siis selvennän... minä en halua nuorten poikien seksiseuraksi, sillä olen muutaman kanssa joskus jutustellut ja he ovat myöntäneet etteivät he 40v. naisen kanssa kulkea julkisesti (vaikkakin olisi kuinka hyvin säilynyt..) ja tähän samaan luen yleensä myös 30v.. tietty poikkeuksia on , tiedän.. ja toi joka oli pohjoisesta niin aluksi väitti olevansa ihan vallan muualta, ikääkin oli muutama vuosi enemmän ja vapaakin..mutta sellaista selvennystä.. ja lisään vielä tähän että myös naisissa löytyy samanlaista "otantaa" mutta en voi kommenentoida sitä kun en oo naista vielä koskaan hakenut, hah... ja alueellisesti varmaan jokaisessa on samanlaisia tyyppejä.. en usko ett varsinais-suomi on siinä ketään parempi :).. ja onnee sullekkin vaan etsinnässä kyllä ne on miehet jotka palloa pyörittää.. ainakin pitäis :)

        täällä ois vapaa mies lapista olen 40 vee


    • Mies vs-48

      Koko kevään pyörin sokkotreffeillä varmaanki noin tunnin päivässä,joskus aamulla,joskus päivällä ja iltaisinkin.Löysin muutaman jolle uskalsin antaa joko nimmarini galleriassa,tai postin osoitteeni,ikinä ei tullut vastausta,ja jos sovittiin että tavataan täällä silloin ja silloin,niin aivan turhaa sait odottaa.
      Hyvin usein naiset aloitti keskustelun (jos ne nyt naisia oli)"pystyn nielee kaikki mitä sulta tulee," tyyliin, revi siitä sit.No sitten tajusin mennä sättiin ikäryhmiin,ja mut bongas sieltä nainen ihana jonka kans vieläkin ollaan.
      Sätissä ainakin tietää kenen kaa keskustelee melko varmaan ku käyttää vaan rekattuja. Onnea vaan kaikille!!

      • kunhan vain semmosen löytää ja on sätissä seksin vonkaajia aika usein mies ja mitä tuohon treffi sivuun tulee laittaa profiiliin ilmoituksen että, varatut älkööt vaivautuko ja kyllä sieltä rehellisenki miehen löytää kunhan vain osaa katella sen kyllä huomaa heti kuka on itserakas tai varattu, siellä on kyllä ihan tosi rehellisellä mielellä matkassa monta miestä.......


      • oinaslady

        Sun teksti ihan yes, mä olen ihka uus näissä puuhissa, mut kiva kuulla, että toivoa on...


    • varsinais-suomesta

      Itse olen ainakin heti rehellisesti kertonut chatissa itsestäni. On siinä kanssa kaikenlaista naisilta kuullut mitä he haluavat. On kanssa varattua ollut liikkeellä ja on heti vonguttu seksiä. Varsin huonoja aloituksia nuo kun tuntemattomalle heti heittää... Onhan suurin osa kyllä ollut omalla kohdalla ihan jees tyyppejä, mutta itseä ei vaan ole natsannut, vaikka kuinka olet kohtelias ja ehdotat vaikka kahville lähtöä. Ei itselle kyllä tulisi mieleenkään ehdottaa mitään panojuttuja... Mutta tuskin tuolta chatista ketään tapaankaan...

      • minä vaan

        Minä olen tavannut pari sätistä ihan kahvin merkeissä ja hauskaa on ollut, eikä sexystä puhuttu mitään. Miehet olivat sellaisia kuin olivat kertoneetkin, eli ei tullut pettymyksiä puolin eikä toisin. Yhteyksissä ollaan edelleen ja kahvitellaan silloin tällöin, joten sain pari tosi makeeta ystävää itselleni sitä kautta. Hyvät jatkot vaan kaikille.


      • ne miehet oli?
        minä vaan kirjoitti:

        Minä olen tavannut pari sätistä ihan kahvin merkeissä ja hauskaa on ollut, eikä sexystä puhuttu mitään. Miehet olivat sellaisia kuin olivat kertoneetkin, eli ei tullut pettymyksiä puolin eikä toisin. Yhteyksissä ollaan edelleen ja kahvitellaan silloin tällöin, joten sain pari tosi makeeta ystävää itselleni sitä kautta. Hyvät jatkot vaan kaikille.

        Olis mielenkiintoista tietää, mistäpäin ne miehet oli. Varsinais-Suomesta ei ainaskaan löydy...


      • minä vaan
        ne miehet oli? kirjoitti:

        Olis mielenkiintoista tietää, mistäpäin ne miehet oli. Varsinais-Suomesta ei ainaskaan löydy...

        Hesasta kumpikin...


      • varsinais-suomesta
        ne miehet oli? kirjoitti:

        Olis mielenkiintoista tietää, mistäpäin ne miehet oli. Varsinais-Suomesta ei ainaskaan löydy...

        ihan turusta itse olen


      • minä vaan
        varsinais-suomesta kirjoitti:

        ihan turusta itse olen

        Aivan typrerää yleistää, olen jutskannut myös satakunnasta olevien ihmisten kanssa sättissä sekä puhelimessa ja sieltä löytyy tosi mukavia ihmisiä, joilla ei ole sexy pääasia. Kannattaisikohan joskus katsoa peiliin ja miettiä noita omia juttuja ja vaatimustasoa. Ehkä seula on liian kova. Jännä juttu et mä löydän aina tosi fiksua seuraa ja sitäpaitsi eihän kaikki suomen sexyhullut ym. voi asua satakunnassa vaan niitä mahtuu joka paikkaan. Terkkuja vaan satakunnan ihmisille.


      • tyhmää..lle
        minä vaan kirjoitti:

        Aivan typrerää yleistää, olen jutskannut myös satakunnasta olevien ihmisten kanssa sättissä sekä puhelimessa ja sieltä löytyy tosi mukavia ihmisiä, joilla ei ole sexy pääasia. Kannattaisikohan joskus katsoa peiliin ja miettiä noita omia juttuja ja vaatimustasoa. Ehkä seula on liian kova. Jännä juttu et mä löydän aina tosi fiksua seuraa ja sitäpaitsi eihän kaikki suomen sexyhullut ym. voi asua satakunnassa vaan niitä mahtuu joka paikkaan. Terkkuja vaan satakunnan ihmisille.

        Varsinai-Suomi tuolla chatissa on eri kuin Satakunta. Satakunta löytyy erikseen. Varsinais-Suomessa ne juntit on Turun seudulla. Opettelehan lukemaan.


      • taidat
        tyhmää..lle kirjoitti:

        Varsinai-Suomi tuolla chatissa on eri kuin Satakunta. Satakunta löytyy erikseen. Varsinais-Suomessa ne juntit on Turun seudulla. Opettelehan lukemaan.

        olla oikein junttien kuningas...


      • minä vaan
        tyhmää..lle kirjoitti:

        Varsinai-Suomi tuolla chatissa on eri kuin Satakunta. Satakunta löytyy erikseen. Varsinais-Suomessa ne juntit on Turun seudulla. Opettelehan lukemaan.

        Ei Turunkaan ihmisissä mitään vikaa ole joka paikasta löytyy juntteja ja päin vastoin


    • Nimetön

      valitettavastri samat kokemukset naisista... joten kummallista toi naisten asennevammaisuus.

    • pelivia

      livessäkin valehdellaan yms
      ja sekoillaan miten ehditään
      kun ollaan estottomassa tilassa,
      samaa peliä jokapaikassa.
      Livessä näkee kumppanin jos se siinä
      humala tilassa merkitsee vielä jotain.

      • ...............

        Humalassa, sillon ei asioita tarkoiteta vaan ne on pelkkiä sanoja.. ite olen tutustunut yhteen ihmiseen ja nyt puolen vuoden tuttavuuden jälkeen silmäni on vasta auennut hänen suhteen.. selvinpäin hän ei osannut puhua vaan aina piti ottaa pientä neuvoa antavaa.. ehkä se on vaan sellainen tapa kommunikoida asioista..


    • Jo-o

      Kyllä toi juttu on aivan toisin päin. Mulla on tuntuma, että vähintäin puolella chat-puolella vierailevista naisista on jonkinlainen kommunikointi - tai käytöhäiriö.
      Antaa tosi kumman kuvan suomalaisista ämmistä...

      • mitä tilaa

        Eli jos mies esim.ehdottelee kättelyssä sopimattomia, nainen voi antaa näpäytyksen näyttämällä miehelle miltä se ehdottelu tuntuu.


      • pelleihin kyllästynyt

        Samaan olen törmännyt. Vaikka miten yrittäisi keskustella, niin kyllä ämmiltä pesee... Todella kummallisia idiootteja, todellisia sosiaalivammaisia täällä näyttää iso osa ämmistä. Taitaa olla niitä, jotka ei kenelläkään kelpaa ja yrittävät täällä hädissään...


      • uteliaisuuttani
        mitä tilaa kirjoitti:

        Eli jos mies esim.ehdottelee kättelyssä sopimattomia, nainen voi antaa näpäytyksen näyttämällä miehelle miltä se ehdottelu tuntuu.

        kyselen, en käy itse chateissa, mutta netissä yleensäkin kommunikoinnista kiinostuneena. siis mikä on se sopimaton josta nainen näpäyttää?

        Itselleni riittää jos tuntematon mies lausuu maagiset sanat: mitä sulla on päälläsi tai jotain yhtä pöllöä. Siinä kohtaa en vastaa enää mitään vaan poistun ja kiroan, että olen edes kuluttanut turhaa aikaani siihen ihmiseen. Oikeissakin ihmissuhteissa edetään järjestyksessä ensin esittäydytään ja tavataan silmästä silmään, tutustutaan onko toisen luonne samanmoinen. Maailma on mennyt sairaan seksistiseksi, ei pelkästään nuorille tuputeta sitä kaikenaikaa vaan aikuiset ovat saaneet sairaloisen kuvan, että se on sitä samanlaista luonnetta, kun puhutaan samoja sanoja seksistä ja mahdollisimman heti, ettei mee aika hukkaan.

        Ethän vaan tälläisia tarkoittanut?

        En ikinä näpäyttele asiallisia miehiä pienistä rikkeistä saavat puolestani olla sellaisiakun ovat jokaisine virheineen tai toivonkin aitoutta se on elinehto omalle seksuaalisuudelleni, mutta mutta sek..s..i.ä väkisin tyrkyttävät ja heti tuntuvat S-ongelmaisilta ja kierrän varoen kauempaa... puhummeko samasta asiasta?


      • aatoksia
        uteliaisuuttani kirjoitti:

        kyselen, en käy itse chateissa, mutta netissä yleensäkin kommunikoinnista kiinostuneena. siis mikä on se sopimaton josta nainen näpäyttää?

        Itselleni riittää jos tuntematon mies lausuu maagiset sanat: mitä sulla on päälläsi tai jotain yhtä pöllöä. Siinä kohtaa en vastaa enää mitään vaan poistun ja kiroan, että olen edes kuluttanut turhaa aikaani siihen ihmiseen. Oikeissakin ihmissuhteissa edetään järjestyksessä ensin esittäydytään ja tavataan silmästä silmään, tutustutaan onko toisen luonne samanmoinen. Maailma on mennyt sairaan seksistiseksi, ei pelkästään nuorille tuputeta sitä kaikenaikaa vaan aikuiset ovat saaneet sairaloisen kuvan, että se on sitä samanlaista luonnetta, kun puhutaan samoja sanoja seksistä ja mahdollisimman heti, ettei mee aika hukkaan.

        Ethän vaan tälläisia tarkoittanut?

        En ikinä näpäyttele asiallisia miehiä pienistä rikkeistä saavat puolestani olla sellaisiakun ovat jokaisine virheineen tai toivonkin aitoutta se on elinehto omalle seksuaalisuudelleni, mutta mutta sek..s..i.ä väkisin tyrkyttävät ja heti tuntuvat S-ongelmaisilta ja kierrän varoen kauempaa... puhummeko samasta asiasta?

        no semmoiset lauseet joista nainen voi näpäyttää on esim.tuolla ketjun yläpäässä olevassa "vääriä vastauksia" viestissä. Samoin tää sun mainitsema juttu " mitä sulla on päällä" on tyypillinen väärä kysymys.


      • sinäänsä
        aatoksia kirjoitti:

        no semmoiset lauseet joista nainen voi näpäyttää on esim.tuolla ketjun yläpäässä olevassa "vääriä vastauksia" viestissä. Samoin tää sun mainitsema juttu " mitä sulla on päällä" on tyypillinen väärä kysymys.

        ole väärin haluta erinlaisia asioita. Siis ymmärsin sen vääriä vastauksia niin, että nainen oli sinkkuna kyllästynyt miehiin jotka ovat varattuja ja ajattelevat, että se ei haittaa naista. En minäkään viitsi sinkkuna pelata varattujen kanssa, mutta en ammu niitäkään jotka niin tekevät, mutta harmittaa jos jonkun miehen kanssa on ollut mukava keskustelu ja sitten toinen sanoo, että eihän haittaa vaikka olen varattu... siis kysymys kohdistettuna vapaalle naiselle on aika tahditonta ja itsekkään oloista näin sinkun näkökannasta. En ole mikään epätoivonen jos jään omastamielestäni huonoa seuraa ilman.
        Samoin, kun ei mua haittaa vaikka kuinka ihmiset pa..ni..sivat kuin kanit ketä hyvänsä, mutta jos kyseinen ehdotus esitetään minulle varatulta mieheltä, niin ei se tympii toiveiden erinkaltaisuuden takia. Ja myös siksi, että netissä, että livessä kohtaan alituiseen niitä miehiä joille tulee suunnaton pakkomielle saada harrastaa seksiä kanssani keinoja kaihtamatta ja se yleisin on valehteleminen siviilisäädystä.

        Voit ehkä ajatella paljonko vedän hernettä nenään siis kun mies tulee ehdottelemaan ja sanoo: ei kai haittaa vaikka olen varattu?
        Sitten toinen on ne ukkomiehet jotka saavat kesällä hetken aikaa perheeltään ja sitten soittelevat "kakkosilleen" että nyt täytyy tavata, koska MINÄ haluan ja on aikaa. No itselleni ei käy näin, mutta kavereilta kuultua.


        Minua naisena ei kiinnosta Haluajat vaan antajat(pätee muuhunkin kuin siihen yhteen juttuun) jotka nauttivat sitä kautta seurastani ja minulla on annettavaa sitä kautta paljon enemmän takaisin.

        Mutta siis näitä seurajuttuja ei kyllä parane ajatella omasta näkökannastaan pelkästään, sillä toinen voi vain haluta erinlaisia asioita ja sillä siisti. Eli ei ole mitään syytä harmitella jos toinen sanoo vääriä vastauksia, olit vaan pistänyt nokkasi turhaan paikkaan.

        Enkä minä usko, että se "mitä sulla on päällä" on väärä kysymys jos se sattuu osumaan oikeaan osoitteeseen se voi olla erittäinkin oikea sielä. Mut kysymys on esitetty väärinpäin minua ajatellen... miehen olisi pitänyt sanoa: haluatko tietää mitä mulla on päälläni ja antaa tunne halusta miellyttää minua, pidän vain antajista ;DD


      • nainen 40v
        pelleihin kyllästynyt kirjoitti:

        Samaan olen törmännyt. Vaikka miten yrittäisi keskustella, niin kyllä ämmiltä pesee... Todella kummallisia idiootteja, todellisia sosiaalivammaisia täällä näyttää iso osa ämmistä. Taitaa olla niitä, jotka ei kenelläkään kelpaa ja yrittävät täällä hädissään...

        ..ja silti jaksat illasta toiseen yrittää :)


      • mie vaan
        pelleihin kyllästynyt kirjoitti:

        Samaan olen törmännyt. Vaikka miten yrittäisi keskustella, niin kyllä ämmiltä pesee... Todella kummallisia idiootteja, todellisia sosiaalivammaisia täällä näyttää iso osa ämmistä. Taitaa olla niitä, jotka ei kenelläkään kelpaa ja yrittävät täällä hädissään...

        joo saattaa tosiaan olla, että tänne kerääntyy vähän kelkasta pudonneet naiset... mm. käyttäytymistaito on aika usein hukassa, joten en yhtään ihmettelisi


      • nimetönz

        ongelmaisuus ei tosiaankaan ole mistään sukupuolesta kiinni... täällä kyllä naiset sen on osoittaneet joukoittain... onneksi sentään joukossa on fiksujakin... siksi täällä sillon tällöin käynkin chattailemassa


      • reetti

        niin, naiset haluaa kääntää kielteisiä asioita pois itsestään... syyhän on aina muiden, ja vielä mieluummin miesten.

        ikävä totuus vaan paljastuu TÄÄLLÄKIN. chat-palstan on täynnä kaikenlaista ihmeellistä hameväkeä, jotka ei osaa kommunikoida, eikä ymmärrä mitä niille sanotaan ja puhumattakaan käytöstavoista.

        ja sitten väitetään, että eihän me vaan miehet... tulee tollaisesta porukasta tosi skitsot fiilikset. ja sitten pitäis käyttäytyä niitten kanssa kuin ne olis aikuisia ihmisiä???


      • Martsi Turuuust
        uteliaisuuttani kirjoitti:

        kyselen, en käy itse chateissa, mutta netissä yleensäkin kommunikoinnista kiinostuneena. siis mikä on se sopimaton josta nainen näpäyttää?

        Itselleni riittää jos tuntematon mies lausuu maagiset sanat: mitä sulla on päälläsi tai jotain yhtä pöllöä. Siinä kohtaa en vastaa enää mitään vaan poistun ja kiroan, että olen edes kuluttanut turhaa aikaani siihen ihmiseen. Oikeissakin ihmissuhteissa edetään järjestyksessä ensin esittäydytään ja tavataan silmästä silmään, tutustutaan onko toisen luonne samanmoinen. Maailma on mennyt sairaan seksistiseksi, ei pelkästään nuorille tuputeta sitä kaikenaikaa vaan aikuiset ovat saaneet sairaloisen kuvan, että se on sitä samanlaista luonnetta, kun puhutaan samoja sanoja seksistä ja mahdollisimman heti, ettei mee aika hukkaan.

        Ethän vaan tälläisia tarkoittanut?

        En ikinä näpäyttele asiallisia miehiä pienistä rikkeistä saavat puolestani olla sellaisiakun ovat jokaisine virheineen tai toivonkin aitoutta se on elinehto omalle seksuaalisuudelleni, mutta mutta sek..s..i.ä väkisin tyrkyttävät ja heti tuntuvat S-ongelmaisilta ja kierrän varoen kauempaa... puhummeko samasta asiasta?

        ... et miltä näyttäisit stringeissä!


      • pirun hyvältä
        Martsi Turuuust kirjoitti:

        ... et miltä näyttäisit stringeissä!

        eik mul oo välii vaik mies ei oliskaan läheskään samaa mieltä... sen ongelma ei mun ;D


      • huonosti käyttäytyvä.
        mie vaan kirjoitti:

        joo saattaa tosiaan olla, että tänne kerääntyy vähän kelkasta pudonneet naiset... mm. käyttäytymistaito on aika usein hukassa, joten en yhtään ihmettelisi

        Miehinen itsetunto pitäisikin olla kunnossa jotta pysyisi asiaa puolueettomasti tarkastelemaan.

        Monasti ihan näissä vastineissa jo suoraan Akoitellaan, ja Ämmitellään....
        Kritiikkiä ei pystytä ottamaan vastaan.

        jotta jos naisista kerääntyy huonosti käyttäytyvät, niin miehistä on tarjolla ihan pohjasakka.

        (lukuunottamatta sitä pientä 5% kelpoista joukkoa)


      • meitis vähän
        reetti kirjoitti:

        niin, naiset haluaa kääntää kielteisiä asioita pois itsestään... syyhän on aina muiden, ja vielä mieluummin miesten.

        ikävä totuus vaan paljastuu TÄÄLLÄKIN. chat-palstan on täynnä kaikenlaista ihmeellistä hameväkeä, jotka ei osaa kommunikoida, eikä ymmärrä mitä niille sanotaan ja puhumattakaan käytöstavoista.

        ja sitten väitetään, että eihän me vaan miehet... tulee tollaisesta porukasta tosi skitsot fiilikset. ja sitten pitäis käyttäytyä niitten kanssa kuin ne olis aikuisia ihmisiä???

        Ei ole todellakaan vaikeata kääntää kielteisiä asioita pois naista......

        Montaako kertaa sulle on aloitettu keskustelu sillai että, "levitäs eteen" tai "kyl nyt panettaa" tai "hyvää kyrpää perseeseen"
        "kuppikokos?" tai "nyt ottaa eteen, tarttis saada"

        Naisille tää on valitettavasti arkipäivää...

        jopa noin 75%.......

        Eli mistäköhän ne skitsot fiilikset tulee?

        Miksi naisien odotetaan sulattavan tälläinen "miehinen" käytös, edes ilman kommentteja?


        On vielä Reeti-rukalla oppimista.


    • siis onko..

      siis onko jossain joku alue tollanen täälä vai mistä fitusta te oikeen puhutte?!?!?!

      • nainen 40v

        ... etusivulta chat.. ja siellä alhaalla :).. sinne vaan sokkoileen, heh..


      • miksi näin
        nainen 40v kirjoitti:

        ... etusivulta chat.. ja siellä alhaalla :).. sinne vaan sokkoileen, heh..

        Ehkä minussa on sellainen kumma vika, kun kerron niin rehellisesti mitä haen chatista. Tosin miehet eivät ymmärrä tällaista naista, vaan olettavat ettei nainen voi hakea seuraa täältä eikä varsinkaan varattu nainen.


      • muuuuuuuul ja
        miksi näin kirjoitti:

        Ehkä minussa on sellainen kumma vika, kun kerron niin rehellisesti mitä haen chatista. Tosin miehet eivät ymmärrä tällaista naista, vaan olettavat ettei nainen voi hakea seuraa täältä eikä varsinkaan varattu nainen.

        ... mulle kelpais!


      • no onon

    • ma4515

      no sitä mä ittekkin ajattelen että tokkopa tän netin kautta mitään löytyy ite oon huono kirjoittaja sekä koneen käyttäjä. ilmoituksia oon laitellut vastauksia kyllä tulee viesti tai kaks sitten se loppuu kun ........ koska itte oon huono kirjottaja niin kävisin kyllä tutustumassa ihmiseen ensin ja sitten vois kirjoitella ´jos jotenkin synkkaa.eli se varmaan on sitä virtuoosi mailmaa jota voi pelata koneen kanssa mutta ei kohdata todellisuutta.(PS: kai sitä tartee kadulle mennä kuikuileen jos jotain löyityisi)

    • mies35

      minun kokemukset sokkotreffeiltä ovat loppujenlopuksi myönteisiä eli mukavia keskusteluhetkiä olen käynyt naisten kanssa elämästäyleensä!Heti alussa olen tehnyt selväksi että mitään seuraa en hae enkä aio ruveta tapaamaan mitään varattuja naisia!Keskusteluaiheina on yleensä työ,ihmissuhteet ,harrastukset ja maailman tapahtumat.Yleensä valitsen naisen jonka kanssa juttelen mahdollisemman kaukaa ettei tarvi kuulla mitään tapaamisehdotuksia!Itse olen ollut rehellinen enkä valehtele koska se ei kannata oikeassa elämässä!

      • NAINEN39

        Minullakin on ihan hyviä kokemuksia sekä sokkotreffeiltä ja Chätistä. Jokainen saa haluta mitä tahtoo ja jutustahan voi perääntyä jos ei miellytä. Itse olen tapaillut jo puoli vuotta sokkotreffeiltä löytynyttä ihmisistä ja hauskaa on ollut. Kumpikin ollaan varattuja, mutta juttu onkin ystävyystasolla ja sänkyyn ei olla menty. Ystäviä ei koskaan ole liikaa vaikka varattu onkin.


    • Onnnnellinen

      Chatista omani löysin :) Ihanan, kultaisen miehen. Kuukauden verran kirjoiteltiin ja sitten tavattiin. Kaikki oli totta mitä hän itsestään kertoi. Oli jopa paljon komeampi kuin kuvissa, vaikka sillä ei tässä tapauksessa ole merkitystä :) Olin täysin myyty jo ensitapaamisesta lähtien.
      Nyt rakennetaan yhteistä pesää :)
      En voi kun ihmetellä kuinka tälläinen tuuri voi omalle kohdalle sattua.
      Hyvää loppukesää kaikille :)

      • miltä alueelta

        Miltä alueelta mahtoi löytyä ? Varsinais-Suomesta ei ainakaan kunnollisia löydy hakemallakaan.


      • olisi
        miltä alueelta kirjoitti:

        Miltä alueelta mahtoi löytyä ? Varsinais-Suomesta ei ainakaan kunnollisia löydy hakemallakaan.

        yksi tarjolla...


      • enempää kerro
        olisi kirjoitti:

        yksi tarjolla...

        tommosia pikkupoikien viestejä kyl riittää....


      • Onnnnellinen
        miltä alueelta kirjoitti:

        Miltä alueelta mahtoi löytyä ? Varsinais-Suomesta ei ainakaan kunnollisia löydy hakemallakaan.

        Keskisuomesta hänet löysin..:)


      • Taitaa olla aika vakiotavaraa, että kirjoitellaan se yksi kuukausi, ennen ensimmäistä tapaamista. Ehkä siinä tulee sitten kyseltyä ja kerrottua niitä elämän tärkeitä seikkoja tarpeeksi.


    • Heips...Olen minäkin sitä salaista unelma miestä etsinyt mutta tuloksetta...Se jo herättää epälyksen jos ei mies tohdi kuvaansa laittaa...Monta olen livenä täältä tavannut...Sen verran olen utelias ollut että olen halunnut tavata ja kokea onko niissä lupauksissa ja kuvauksissa itsestä"miehestä"mitään perää..Ja siltä näyttää että ei ole ollut vai onko sitten itselläni rima liian korkeella..Yleensä on ollut miehen puolelta tarkoituskin että sais"kerran"vaikka itse olen selvästi ilmoittanut hakevani pidempi aikastan jota tapailla..Ja mielestäni olen suoraan ilmoittanyt mitä ja minkälaista etsin..Mutta meitä näyttää olevan joka junaan ja osa jää asemalle..Aikuinen fiksu nainen ei herkästi ota ketä vain..vaikka salaista hakeekin..Epätoivoisten kannattee siirtyä jonnekkin muualle..Ja miettiä ja punnita hiukka itseään..Eikä myöskään kannate itsestään luulla liikoja..Mutta pokkana suosittelen aina tapaamista ettei jää kaiveleen mikään...Hymyilee täällä..

    • **tyttönen**

      ..mä oon löytänyt täältä pari tosi mukavaa jätkää,..ollaan textailtu nyt jonkin aikaa..
      ja ollaan ajateltu sen yhen kanssa tavatakin:)

      • Onnea treffeille !!


    • Erilaisilla ihmisillä on erilaiset tavat löytää ihmisiä. Mikä on helpoin tapa, se on kokeiltava. Itse olen lähes aina vaan onnistunut tapaamisissani.

      Tietenkin kehoitan ihmisiä varovaisuuteen, koska chatissa et näe kenen kanssa juttelet. Se on live-tapaamista hitaampi vaihtoehto, tarvitset aikaa, tietääksesi kenen kanssa juttelet. Ottakaa siis rauhallisesti keskustellessanne chatissa.

      *kaikki ei pidä punaisista autoista*

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      147
      3060
    2. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      159
      2327
    3. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      479
      2153
    4. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      127
      2064
    5. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      63
      1069
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1059
    7. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      88
      1005
    8. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      79
      961
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      181
      926
    10. Rita Niemi-Manninen kuittailee Aki-rakkaalleen Selviytyjät-osallistumisesta: "Akihan ei..."

      Pärjääköhän Rita paremmin viidakossa kuin Aki-rakas pohjolassa…?!? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/rita-niemi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      875
    Aihe