Oli otsakkeena, kun haastateltin viisasta miestä lehteni lauantain liitteessä.
Oli siellä muitakin nappiin menneitä tokaisuja, kuten
Amerikan presidenttien kohdalla aina luulee, että pohja on saavutettu. Mutta sitten tulee joku karseempi
Hyvin mielenkiintoinen ja viisas mies
http://fi.wikipedia.org/wiki/Esko_Valtaoja
Kuka laittoi maailmankaikkeuden tankkiin bensaa?
4
378
Vastaukset
Noita Valtaojan lausuntoja lukee mielikseen. On ajatukset kuin muinoin radiossa ollut "Jaskan isä sanoo"(???) ohjelmasarja, jossa laitettiin osa itsestäänselvyyksiä päälaelleen tyyppiin:
-Työnantaja onkin työnottaja ja työntekijä se joka työnsä antaa....
Valtaojalla on riittävän laaja katsanto asioihin, koska hän ei tarkastele asioita 1 m säteellä omasta navastaan kuten minullakin liian usein on tapana tehdä. Hän laittaa jopa _kaikki_ maailman uskonnot omaan tärkeyteensä.oli tarkoitus viedä perheeni oikeisiin vanhan ajan seuroihin.Sellaisiin joissa naiset istuvat huivit päässä ja teksti luetaan mitä puhujalla on sanottavaa ei paperista.
Minua kiehtoo nämä pohjoisen uskonnot ja ne ihmiset joita siellä on.Se on meille niinkuin sisään rakannettu että pitää kuulla Jumalan sanaa tässä synninteon välissä.Siinä minun vastaus maalman kaikkeuteen.
Poikani tulee lasten kanssa ja vien heidätkin sinne jossa syömme samalla koska ei ehdi kotona laittamaan ruokaa muuten jää seurat väliin.
Vaimot tekevät kotiruuan ja tytöt.Tulee mieleen vanhanajan elokuvat kun heitä katsoo ja että on oikeita arvoja esillä pitäviä ihmisiä.Minä vain ihailen itse olen mitä olen.- sateenkaari
...että minä tykkään tuosta Valtaojasta. Olen lukenut hänen kirjansa: Kotona maailmankaikkeudessa ja nauttinut kovasti....
- Tankavaari
Pahinta on (sellaistakin väitetään) ettei kaiken takana ole ketään. On vain sattuma, joka aikojen alussa on sysännyt maailmankaikkeuden liikkeelle. (en tietenkään tarkoita palstamme mainiota sattuma nikkiä).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626057Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813566Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242721- 212199
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261127