Koulun liikuntasalissa...

Catti

Tää kirjotus ei multa aina luonnistu joten älkää välittäkö virheistä...

Oli kaunis perjantai aamu,kävelin koululle päin. Kello oli vähän vaille kahdeksan joten jos en pidä kiirettä myöhästyn liikunta tunnilta.
Kiiruhtaessani koulun läpi liikuntasalille huomasin liikuntasalin ovien edessä todella komean jätkän.Hän oli ehkä 20 n.180 pitkä ja tummat lyhyehköt hiukset ja mikä parasta ruskeat silmät.Jäin tuijottamaan jätkää suoraan silmiin ja meinasin törmätä oveen jonka luokkatoverini oli juuri avannut.


-Tessa hei! Sä oot melkein myöhässä ala nyt tulla..
Juoksin Riitan perässä pukukoppiin ja vaihdoin vaatteeni.Kun oli kyseessa yläasteen viiminen luokka ja vielä kevät oli opettajamme päättäneet laittaa kaikki peliin ja kiusaa meitä viimeiseen asti.Joten liikuntatunnit olivat todella raskaita.Tälläkin kerralla meillä oli telinevoimistelua,paljon patjoja oli levitetty ympäri salia ja hikiset nuoret hyppivät viimeistä päivää.Meillä oli poikien kanssa tilapäisesti samassa tilassa kun joku oli rikkonut väliverhon.Odotin vuoroani telineelle kun huomasin tuon komean jätkän olevan poikien liikan opettaja.

Tunsin kun joku tökkäsi muo kylkeen ja käännyin
-Vittu toi poikien sijaisopettaja on söötti,Elina supisi korvaani.
Nyökkäsin ja jäin tuijottamaan sijaista toden teolla..Tunnin jälkeen jäin vielä harjottelemaan tanssai joka minun piti yksin vetää kevätjuhlassa.Vedin siis oman soolon kun muut vetivät ryhmä tanssia.Pistin musiikin päälle kun sali tuli tyhjäksi ja vedin sarjan muutaman kerran olin todella tyytyväinen suoritukseeni ja sammutin musiikin.

Lähdin pukuhuoneeseen ja jätin oven auki kun ajattelin ettei kukaan saliin ainakaan tulisi joten ehdin vaihtaa vaatteet.
Otin hikisen Topin pois ja riisuin housuni.Olin alusvaatteillani keskellä pukuhuonetta.Kurkotuin nostamaan lattialta toppiani joka oli tippunut riisuessani,Tunsin yht äkkiä kädet lantiollani.Käännähdin paniikissa eihän ketään pitänyt olla salissa enään.Huomasin se komean tumman jätkän seisovan edessäni tuijottaen suoraan silmiini ja kädet lantiollani.
-Ei ihmisiä saa noin pelästytellä,henkähdin.
-Sori ei mun pitäny pelästyttää mut sä oot vaan tosi sexy nois sun alusvaatteissas.Mies tokas.

Mä menin totaallisesti hiljaseks oli muo söötiks sanottu mut toi sexy oli mulle viel vähän uus juttu.Enne kun ehdin mitään sanomaan tunsin jätkän pehmeät huulet omillani.Hän suuteli muo todella intohimoisesti ja alkopikkuhiljaa liikuttaa käsiään mun lantiollani.Nostin toisen käteni jätkän niskalle ja toisen laskin hänen lantiolle.

Jätkä laski toista kättään mun alushousujen päälle ja siveli mun pilluani housujen läpi.Mä aloin todellakin kiihottamaan ja aloin riisumaan jätkän housuja.Kun sain housut pois huomasin silläkin seisovan.Pikkuhiljaajätkä työnsi muo seinää vasten ja laittoi kätensä mun pikkuhousuihin.Se siveli hetken mun pilluani jonka jälkeen se otti mun pikkuhousut kokonaan pois ja tunki 2 sormea mun sisääni ja alko runkata.Mä levitin haarojani ja aloin inistä se tuntui tosi hyvältä ja mä olin todella kiimanen.

Jätkä lopetti ja mä otin siltä paidan pois.se irtautu musta ja käveli ovelle sulki sen ja otti housujensa taskusta kortsun.
-Mun nimi on muuten Juho,se esitteli itsensä.
-Mä oon Tessa vaan.
Juho käveli mun luo ja otti mun rintaliivit pois ja omat boxerinsakin. Se laskeutu polvilleen ja alko nuolla ahnaasti mun huuliani,sen naamaalle valu mun mählää. Juho osas nuolla todella hyvin se pyöritteli kieltään mun klitoriksessa ja runkkas välillä kielellään muo mä työnsin sen päätä lähemmäs itteeni mulla alko tuntua mahan pohjassa jo vähän ja saman tien Juho lopetti.

Se meni istumaan läheiselle penkille ja polvistuin puolestani sen haarojen väliin sen suuri ja sykkivä kulli oli suoraan mun silmieni edessä. Otin sen suuhunu ja aloin imeä,välillä nuolin palleja ja terskaa..Ja aloin taas imeä..Juho otti mun päästä kiinni ja työs muo lähemmäs itteensä jotta saisin parremin nuoltua.Juho alko huokailla ja yht äkkiä se irrotti mut.Se tuli istumaan mun viereen lattialle ja alko nuolla mun rintojani mä kiimastuin entistä enemmän.

Jatkanko?

15

13753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejee

      JATKOA KEHIIN =) mä tykkäsin

      • jees

        jatka jatka vaan! toi oli tosi hyvä stoori.


    • joooooo....

      Totta vitussa jatkat.. toi alku oli tosi mahtava joten jatka meidän iloks...

      • Violetty

        Jatka vaa...! :)


    • Catti

      Juho lopetti äkisti ja kuljetti mut seinän vieressä olevan päydän luo.Suuteli todella intohimoisesti ja nosti pöydälle istumaan.Leikitteli huulillani kiusallisen pitkän ajan ja lopuksi työntyi sisääni.Mun huulet oli jo aivan turvonneet ja tunsin mahassani polttavan halun että muo pannaan.

      Läähätin Juhon korvaan "lisää,lisää,Kovempaa" ja Juho kiihdytti vauhtiaan.Aloin vapista hieman ja upea tunne täytti kroppani.Pari minuuttia minun jälkeen Juhokin laukesi.Olin aivan puhki ja menimme yhdessä suihkuun.Pesimme toisemme läpikotaisin.Juho tiputti saippuan lattialle ja taivuin nostamaan sitä kun Juho otti takaapäin lanteestani kiinni ja työntyö takaapäin sisääni.Se oli ensimmäinen kertani kun takaapäin tultiin ja tunsin kipua kun Juho työntyi ensin hitaasti jonka jälkeen hän alkoi runkata nopeenten kokoajan tahtia.Aloin pitää siitä Ja voihkin ja valitin.

      Juho "räjähti" ja vetäytyi pois.Pisti mut makaamaan lattialle mahalleen ja alkoi nuolla reikääni.Liikuntasalista alkoi kuulumaan outoja ääniä ja meidän oli pakko lopettaa.Juho tajusi että seuraava tunti oli alkamassa ja menimme nopeasti pukemaan.

      • nassukkasi

        jatka pliis...

        oo kiltti...


    • jep

      Älä jatka. Loput voi jo arvata.

    • me vaan

      "Kun sain housut pois huomasin silläkin seisovan"
      sullakin vissiin otti eteen sit, vaikka väität tyttö olevas..taisit jäähä kiinne!!

      • Catti

        En todellakaan osaa kirjottaa ilman virheitä ja kun kirjotta tuollaista pätkää muutaman tunnin alkaa senat mennä sakasin joten ei pidäö nussia jokaista sanaa!


      • meitsi
        Catti kirjoitti:

        En todellakaan osaa kirjottaa ilman virheitä ja kun kirjotta tuollaista pätkää muutaman tunnin alkaa senat mennä sakasin joten ei pidäö nussia jokaista sanaa!

        Hyvin kirjoitettu...Jatka vaan samaan malliin.
        Kirjoita lisää...
        Toi oli nimittäin tosi hyvä!!!!:)


    • Okei....?

      tuskimpa toi on totta!! Muka sä oot runkannu jossain vitun pukuhuoneessa!!!!

    • jaaha

      kuulostaapa todella todentuntuiselta....sulla ei taida pahemmin olla kokemusta kyseisistä asioista?

    • Jou man

      jatka vaan tota sun juttuu se jäi niin pahasti kesken et sun on pakko jatkaa

    • Pervert

      JATKA BITCH!!

    • hiippari

      jatka ny ihmeessä ku alotit noin hyvän...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe