Haluaisin siis ostaa syyrialaisen hamsterin eläinkaupasta.Tiedättekö te mitään eläinkauppaa Tampereelta jossa myytäisiin hamstereita. Olen etsinyt kauan googlesta, mutta monissa eläinkaupoissa myydän vain eläinten tarvikkeita...
Haluan siis ostaa kultahamsterin, mieluummin naaran,mutta toki uroskin käy.Tiedättekö,onko Tampereen Hervannassa eläinkauppaa??Ps:Hamsterin värillä ei ole mitään väliä...
Tampereelta hamstereita
5
283
Vastaukset
Mikset halua hamsteria kasvattajalta? Tampereella asuu kolme syyriskasvattajaa. Kasvattajalistalta löydät heidän yhteystietonsa.
-> http://www.hamsteriyhdistys.net/- fdsagsa
OSta viisaana ihmisenä mielummin hamsteri kasvattajalta :) Muista myös jos sinulla ei ennen ole hamsteria ollu niin ottaa riittävästi tietoa etukätee, Silloin hamsterikin on paljon onnellisempi :)
- Jeanet
Meille pitäisi syyskuussa syntyä syyrialaisen hamsun poikasia:) Kasvatan hamsuja pienimuotoisesti ja asun Hervannassa;) Hervannassa ei eläinkauppaa ole.
Käsittelen poikasia paljon joten niistä tulee kilttejä ja käsittelyyn tottuneita:)
Jos kiinnostuit niin mailaa jeanet (at) POISTA suomi24.fi (eli kumita tuo POISTA sana). - emzuuu
No siis Tampereella on lemmikkiliikkeitä Noksoppi,sit Tullintorille on tullut uus liike ja se on aivan mahtava.Sieltä itse ostin hamsterini lauantaina.Ja sit Lielahdessa on Reporanka,Nokialla on Faunatar,niinku on myös Pirkkalassakin.Mutta itse suosittelen että käyt siellä Tullintorilla katsomassa.
- aloittaja
Kiitos kaikille vastauksista!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554335Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182881- 1402623
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152093- 151533
- 1131445
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038