No voi prkl taas

Saakohan poliisilta sellaista palvelua, että kävisivät punnitsemassa erään ajoneuvon edestä ja takaa? En keksi mitään järkevää keinoa punnita painoja etu- ja taka-akseleille ja autoa ei oikein voi kuljettaa punnitukseenkaan. Jees, no jotain vipuvarsia ja 50:n kilon sementtisäkkejä... liian vaivalloista.

Siis poliisillahan on niitä vaakoja, mutta käyttäisivätköhän niitä pyynnöstä ja maksua vastaan? Mitä muuten kustantais? Muutakaan en nyt keksinyt.

11

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jugi

      ne sen katsastusasemallakin saavat punnittua. Sinne vaan punnitsemaan. Tosin kannattaa ensin soittaa, että ois tämmönen tapaus ja voiko tuoda.

      • Muuten kyllä vois onnistua siellä.


    • vaakamestari

      Mitäs jos soittaisit sinne poliisiasemalle, ja kysyisit suoraan niiltä? Kyllähän liikkuvalla poliisilla noita vaakoja on, ja jos fiksusti asian esität, ja lentävillä sattuu joskus luppoaikaa olemaan, niin en usko, että tuo ihan mahdotontakaan olisi. Saattaat toki jotain tuosta rahastaa, mutta ei ole pois laskuista, että ihan pullakahveillakin selviät. Riippuu ihan siitä, millainen ihminen puhelimen toisessa päässä on, osa noista virkamiehistä kun on sellaisia nilkkejä, että mitään ei voi vahingossakaan tehdä, mitä ei ihan pakko ole.

      Mutta älä nyt vaan mistään hälytysnumerosta tuota ala kyselemään...

      • Tässä vaan vähän alustavaa tiedustelua poliisin toiminnasta, että olisiko mitenkään mahdollista...


      • että selviät

        pullakahveilla kuin että joutuisit maksamaan moisesta (mikäli se onnistuu). Poliisipalveluja ei ole koskaan hinnoiteltu eikä tulla hinnoittelemaankaan.


      • Beagle Boy
        että selviät kirjoitti:

        pullakahveilla kuin että joutuisit maksamaan moisesta (mikäli se onnistuu). Poliisipalveluja ei ole koskaan hinnoiteltu eikä tulla hinnoittelemaankaan.

        Niinkö luulet, ettei ole koskaan hinnoiteltu, eikä tulla hinnoittelemaankaan.

        Täysin väärää tieto. Jo vuosia takaperin poliisi on ryhtynyt suorittamaan määrättyjä tehtäviä vain maksua vastaan.
        Ehkä paras esimerkki on jokaisen joskus tiellä näkemä ´ylileveä kuljetus´ Jos vaan poliisi on sitä saattamassa, niin ei ole ilmaista.


      • Ja muutahan

        Suojatyöpaikassa oleskelevilla suojatyöpaikkalaisilla juuri olekkaan...
        Ainut ongelma on että osaako käyttää edes koko laitetta...


      • toinen esimerkki
        Beagle Boy kirjoitti:

        Niinkö luulet, ettei ole koskaan hinnoiteltu, eikä tulla hinnoittelemaankaan.

        Täysin väärää tieto. Jo vuosia takaperin poliisi on ryhtynyt suorittamaan määrättyjä tehtäviä vain maksua vastaan.
        Ehkä paras esimerkki on jokaisen joskus tiellä näkemä ´ylileveä kuljetus´ Jos vaan poliisi on sitä saattamassa, niin ei ole ilmaista.

        Pyysimme Helsingin LP:ltä virka-apua kiinniotetun kuljettamista varten iloiseen itä-suomeen. LP toi kaverin ja mukana oli lasku joka kattoi partiomiesten päivärahat ja partioauton bensat. Laskua ei kyllä ole tähän päivään mennessä maksettu.
        Vaikka tässä samassa veneessä ollaankin niin kyllä yksiköt maksattavat kulunsa toisilla.


      • oppinut juuri
        Ja muutahan kirjoitti:

        Suojatyöpaikassa oleskelevilla suojatyöpaikkalaisilla juuri olekkaan...
        Ainut ongelma on että osaako käyttää edes koko laitetta...

        kirjottamaan. Hienoa.


      • oliieerikki
        Beagle Boy kirjoitti:

        Niinkö luulet, ettei ole koskaan hinnoiteltu, eikä tulla hinnoittelemaankaan.

        Täysin väärää tieto. Jo vuosia takaperin poliisi on ryhtynyt suorittamaan määrättyjä tehtäviä vain maksua vastaan.
        Ehkä paras esimerkki on jokaisen joskus tiellä näkemä ´ylileveä kuljetus´ Jos vaan poliisi on sitä saattamassa, niin ei ole ilmaista.

        saattamassa noita TODELLA ylileveitä maatalouskonehäristimiä.
        Varsinaisia maataistelukoneita, valoja on miten sattuu ja näyttävät sinnesuntänne, vilkut vilkuttaa perävaunussa erisuuntaan kuin vetäjässä jos toimii ollenkaan.
        Jaa, mutta aika moni poliisi on sivutoiminen maanviljelijä. sori -ihan unohdin.


      • se nyt
        Ja muutahan kirjoitti:

        Suojatyöpaikassa oleskelevilla suojatyöpaikkalaisilla juuri olekkaan...
        Ainut ongelma on että osaako käyttää edes koko laitetta...

        olikaan????? "...suojatyöpaikassa oleskelevilla suojatyöpaikkalaisilla".

        Siis oliko nyt niin että suojatyöpaikassa oleskelee vain suojatyöpaikkalaisia??? Voiko kyseisessä paikassa oleskella myös muita vai ainoastaan mainitsemisia suojatyöpaikkalaisia??

        Vastauksesta kiitollinen hoitokaverisi Niilo 5v.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe