Maailma turhin laji

järki käteen

kuin pituushyppy..Hei herätkää nyt...mitä urheilua se semmoinen on, missä juostaan ja hypätään muutaman kerran vuodessa?...kyllä tosiurheilussa pitäis tulla edes hiki muustakin kuin paineiden kestämisestä..Kuvitelkaa nyt, porukkaa maksaa vielä jotain miljoonia tällaiselle henkilölle, joka hyppii jotain loikkia pari kertaa vuodessa...ei voi kyllä olla pöljempää sakkia...

4

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • greyeyes

      Kyseessä olevalle henkilölle maksetaan murto-osa "miljoonista" vaikkakin tukijoita on saanut. Ja loikkia on paljon enemmän kuin ne pari kappaletta...tai muutama. Jos ei hikoa hyppiessä niin sitä varmasti tekee harjoitellessaan. Miljoonia maksellaan autourheilijoille jotka keskeyttävät radanvarteen savu persuksista nousten...

    • Mind__

      Minun mielestäni pituushyppy on urheilulaji siinä missä muutkin. Sitä paitsi jos ei ole itse lajia harrastanut on turha mennä sitä arvostelemaan. Sitä paitsi jos ruetaan köyhyyttä miettimään niin paljonkohan formula-kuskit saavat yhdestä typerästä autoilusta? Ja paljonko esim. lääkärit saavat siihen verrattuna? Että aika turhaa rueta pelkkiä pituushyppääjiä arvostelemaan!

      • KKKKKK

        ja sama kritiikki koskee myös autourheilijoita kohtaa, tosin autourheilojoille se on perustellumpaa, koska he joutuvat oikeasti jotain tekemään. ei pelkkä yksinkertainen hyppy riitä


      • greyeyes
        KKKKKK kirjoitti:

        ja sama kritiikki koskee myös autourheilijoita kohtaa, tosin autourheilojoille se on perustellumpaa, koska he joutuvat oikeasti jotain tekemään. ei pelkkä yksinkertainen hyppy riitä

        se autourheilukaan aina niin hirvittävän vaativaa ole...tosin taitoahan kysyy auton pitäminen tiellä/radalla kovassa vauhdissa, totta. Mutta kaikki huipulla olevat urheilijat, oli sitten kyse autourheilijasta tai pituushyppääjästä, joutuvat tekemään menestyksensä eteen pirun paljon töitä jotta homma kulkee. Mikään autokisa sen kummemmin kuin pituushyppykään ei ole kovin "yksinkertaista". Kummassakin joutuu panemaan itsensä täysillä peliin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe