Elikä onko luurinetti luotettava paikka tilata puhelin? Ja toimiiko homma sujuvasti?
Luurinetti
6
1357
Vastaukset
- ei kokeillut
No käteisellä ainakin saa soneran sivuilta tilattua... Kait se on luotettava, mutta sit vaan se, että niissä voi olla operaattori asetuksia.
Sit tietenkin joku hoppyhalli juttu toinen. valikoima puhelimissa ei mikää kaksinainen.
Miksi ei mennä ostaa kaupasta?- halvempaa
Se vaan on niin paljon halvempi luurinetissä kuin esim jossain netanttilassa. Muuten menisinkin suoraan kauppaan:)
- ei netistä!
halvempaa kirjoitti:
Se vaan on niin paljon halvempi luurinetissä kuin esim jossain netanttilassa. Muuten menisinkin suoraan kauppaan:)
ei kannata tilata netistä..onko sit kiva jos puhelimessa on jokin virhe? joutuu lähettää takasin se jonnekkin huoltoon. itse ostin kaupasta ja se oli kolme kertaa huollossa ja vasta viimeisellä kerralla vaihtoivat uuden. eli jos samanlainen tilanne netissä niin kiva siten lähettää se takaisin..ja kun sitä ei saadakaan kuntoon... osta kaupasta niin ei tule paljon kalliimmaksi, mutta takuut toimii paremmin
- aito vai feikki
miks luurinetis on muute halvempaa? ja onks ne tuotteet sit aidot vai feikit?
- Anonyymi00005
Heidän toiminta on päättynyt nyt. Oli toiminnassa 20 vuotta.
- Anonyymi00006
2006-2026
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03540- 413099
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562857Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342745- 162658
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452540- 432165
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262035- 421925
- 421706